Maar nu ben ik benieuwd…
Had jij een naGelpiercing?
- Ja, had ik wel eens
- Nee, maar wilde ik wel
- Nee en nooit gewild ook
- Heb t nog
- Ik heb geen nagels, hoezo piercing?!
0 stemmers
Maar nu ben ik benieuwd…
Had jij een naGelpiercing?
0 stemmers
Als post nl/ DHL een pakje bij mij afgeeft voor de buren komen zij dit nooit zelf halen. Na een aantal dagen tegen die doos aan kijken geef ik het pakket dan maar zelf af.
Is dit normaal
0 stemmers
Noooo dit vind ik zo naar. Of als mensen hun tenen in elkaar klemmen nog erger
Nee man ben hun persoonlijke postbode of pakketpunt niet. Als ze structureel niet komen halen neem ik het niet meer aan.
He godver ik was net van plan om samen met wat knapoe spaanse mannen wat nieuwe spanjaarden te gaan maken.
Ligt eraan. Als het bij ons lang blijft staan weten we in de buurt gewoon dat de dhl duppert geen briefje heeft achter gelaten van “Yo chimeid je pakket ligt daar”
Dus dan breng ik het wel ff
Waarom zijn er nog steeds webshops waarbij dat geen optie is
Ja hier is ook 1 bezorgdienst die geen briefje in de bus gooit. Vorige x zei ie pakketje is voor de buren links. Dus ik nam het aan, doe de deur dicht en zie m rechtsaf lopen. Ja dan weet ik wel dat ik het moet gaan brengen. Anders wordt het altijd wel snel opgehaald als ik ooit iets kan aannemen.
Meestal moet ik bij de buren ophalen, omdat sommige webshops idd geen optie ophalen hebben
Had jij vroeger in je vriendengroep iemand die een wenkbrauwpiercing had?
0 stemmers
Ik had er zelf een vroeger!
Bij mij hangt het er vanaf. Onze postbode is heel lui dus laat zelden een briefje achter. Voel me dan vet lullig, maar kan ook niet ruiken bij welke buur het is afgeleverd.
Staat het dan ook niet online bij de track & trace info? Bij mij meestal wel
Ik wilde er 1, maar mocht het nooit
Ik vind dat zo naar, heb zelf twee keer overnacht op een veerboot voor 1 nachtje en vond dat vreselijk. Een cruise ofzo kan ik me al helemaal niks bij voorstellen.
Grote boten (van Noorwegen naar Denemarken bijvoorbeeld) vind ik niet zo’n probleem, maar ik heb een keer in Indonesië een meerdaagse boottocht gemaakt en oh dat was hels 's nachts! Dat ding schommelde echt extreem, ik was kotsmisselijk, en doodsbang (zeker met de wetenschap dat er geen reddingsvesten of radarapparatuur aanwezig waren). Was al helemaal mijn escape aan het plannen mocht dat kreng zinken. Later gegoogled, en dat was dus daadwerkelijk wel eens gebeurd. Zo’n boot dus
Bij die grote boten voel je amper dat je vaart, tenzij het stormt buiten. Het enige enge vond ik het buitendek, maar dat komt omdat ik mezelf heb wijsgemaakt dat je heel makkelijk over de railing kan kukelen.
Ik dacht dat @kali het geschreven had hahah (jij hebt een pleuresbuur toch?) Het is dat ik nu jouw post lees. Out of context haha
Ik wilde er ook één want Roozzzz van de ‘hoe overleef ik’-boeken had dat ook!!
Ik wou zo graag een navelpiercing toen ik 14 was. Heb gehuild en mezelf is een dag opgesloten op de enige wc in ons huis, mocht allemaal niet baten.
Toen mijn ouders een half jaar later uit elkaar gingen mocht ik het wel van mijn moeder, maarja toen was ik “too late for the game”. Mocht verder niets in mijn gezicht dus de ultimate revenge was een tongpiercing. Mijn ouders waren letterlijk getraumatiseerd en ik voelde me zo je van het .
Edit: wooow ben jij undercover met deze avatar. Een andere forummer had deze toch eerst? Of ik zie echt spoken.
Hey inderdaad! Volgens mij zijn @Luzarl en @Zemraluani van avatar gewisseld. Is dit de forum 1 april grap?