Ik heb ook weleens zo’n soort bureau/plank gezien aan volgens mij die kast die daar staat. Misschien is dat nog een optie? Zoiets:
Om deze reden heb ik ook ja gestemd.
Misschien is een zwevende wandplank + barkruk(ken) nog een optie voor in/bij de keuken?
Dat is zo haha, hoopte stiekem beetje op veel ja’s zodat ik me minder lullig zou voelen om het bedrag maar ik heb wel goeie hoop dat ik heel wat jaartjes plezier kan hebben van deze tafel.
koop dan gewoon
groetjes iemand die 550 euro heeft betaald voor een mixer
Haha een goede vriend zei net ook tegen me: Mijn koffiezetapparaat was niet goedkoper hoor.
Oke misschien ben ik stiekem ook bang dat het foeilelijk staat bij de rest van mijn IKEA meubels.
Ik merk dat als ik heel enthousiast ben over iets ik er dan ook echt elke dag van kan genieten. Dus als jij elke dag blij gaat worden van die tafel, waarom zou je het dan niet doen? Ik vind hem leuk hoor!
Ik denk dat het ook best kan bij je inrichting! Misschien kan je het hout nog ergens terug laten komen.
Ik wil sowieso hout meer laten terugkomen. Huis moet beetje combi van hout (mooi hout) en zwart worden.
Haha dan snap ik al helemaal dat je hem hebt uitgekozen. Ik vind het paars van je bank ook echt leuk
Ohhh ja ik heb geen bank(en). Vergeet ik vaak
Hahaha, ehm, geen idee. Ik had er een maar zat er nooit op. Toen heb ik die de deur uit gedaan, want extra ruimte is fijn en nu staan er een mooie spiegel en een kledingrek.
Ik kies nog altijd 100 keer liever deze Avatar film dan de live action remake van the Avatar the Last Airbender serie. Wat een kutfilm was dat, terwijl het zo’n geweldige serie is.
Jouw titel doet me echt heel erg gigantisch giga veel pijn
Ik vind die zwart met houten tafel heel leuk! Dus zeker doen.
Misschien nog een andere optie: als je je banken beide tegen een muur aanzet (dus die ene voorste bank op de foto onder de spiegel en dat liggende kastje misschien rechtop in de hoek?), dan heb je misschien wel ruimte voor een hoge/hoog tafel(tje)? Excuus als je niet op mijn ongevraagde interieuradvies zit te wachten haha
Heb je de tafel in het echt gezien? Ik vraag me af of deze tafel geschikt is om aan te eten; kan me niet voorstellen dat die klep stevig genoeg is als je ‘m uitklapt om met mes en vork te kunnen eten zonder dat ie weer inklapt. Lijkt mij dat de tafel bedoeld is om iets in op te kunnen bergen?
Dat meisje dat Katara speelt is de dochter van één van de rijkste mannen van Amerika en hij had geeist dat zij die rol zou krijgen en toen moesten ze Sokka ook hercasten want hij leek niet op haar beige ass.
Dat detail maakt de film nóg kutter.
Er komt een live action serie op Netflix
Shit nu heb ik ook een crush ontwikkeld voor deze tafel.
Heel leuk en niet duur als de kwaliteit heel goed is en je er jaren plezier van hebt. Stel hij gaat 6 jaar mee is het 50 euro per jaar, 4.17 euro per maand. ( waar is ie van, ik wil hem ook!! Ik eet heel vaak op de bank )
Nee niet in het echt gezien maar omschrijving zegt:
Dus neem aan dat het geen probleem moet zijn, ik ga er vanuit dat het gewoon stevig is enz als hun zelf zeggen dat het opklapbare gedeelte is om aan te eten. En ja hij is ook om dingen in op te bergen. Maar het is vast niet de bedoeling nee dat je je hele gewicht op dat plankje laat leunen maar ik zou niet weten waarom een bord of laptop niet zou blijven staan. Ik vind het wel stevig eruit zien eigenlijk.