Waarom doen jullie zo moeilijk zet dat bord gewoon op de leuning van je bank! Heb je geen speciale tafel voor nodig
Ja maar stoffen bank haha ben heel erg zuinig op mijn banken. Geen zin in pastasaus in de bank ofzo.
Dit heb jij nodig! En na gebruik kun je ‘m, net als in de tellsell reclame, inklappen en onder je bank schuiven.
Nou last last, 1 dag grumpy maar dat komt ook wel eens voor als we niet zijn gewisseld van tijd
Ja mn regelmatige slaapritme was mn enige houvast in deze tijden en its fucked now
Ik ben een hardloop talent zo blijkt, maar eigenlijk vind ik dat kut want ik wil the rock worden, geen langpoot mug
Normaal wel: dan lukt het me niet om in slaap te vallen dus ga veel te laat slapen. En dan gaat mijn wekker om 6.30 wat dan voelt als 5.30.
Maar nu zet ik die wekker niet en word ik wat natuurlijker wakker. Dus nu heb ik er minder last van.
Ben geeeeeeek op thuiswerken en wil nooit meer naar kantoor!
Ik ben niet zo introvert als ik dacht
Heb tot 4 uur liggen spoken vannacht
Ik ben een overgevoelige special snowflake op dit gebied. De persoon die de klok vooruit/achteruit zetten heeft bedacht zal ook wel een boomertje zijn geweest.
Ik herken dit precies!
Stel. Je hebt op dinsdag een sieraad gekocht van €109 en op donderdag maakt dit merk bekend dat er vanaf vrijdag 20% korting is op alle producten. Zou jij mailen naar het bedrijf of jij nog in aanmerking kan komen voor die korting of gewoon jammer joh dikke pech.
En helaas, retourneren is geen optie, het gaat om een gepersonaliseerd item.
- Ik zou mailen.
- Jammer joh, pech gehad.
0 stemmers
Nee heb je, ja kan je krijgen!
Ik heb dit al eens gedaan en kreeg toen netjes geld terug overgemaakt!
Ja helemaal bij dat merk omdat je ketting na 3 weken toch groen gaat worden
haha ja hou maar op
Hahha sorry Staat een beetje bot als ik het zo teruglees.
Heb jij een artistiek oog?
- ja
- nee
- wat mag dat dan wel zijn
- ik weet wel wat het is maar ik weet niet of ik het heb
0 stemmers
Ik ben wel oprecht benieuwd wat het is. Als ik het Google krijg ik niks gevonden?!)