Stel je persoonlijke vraag #16

Moest je andersom lang wennen aan een automaat?

Ik rij bijna altijd automaat. Laatst moest ik een schakelauto even verzetten en toen ging ik bijna driftend de garage uit :sweat_smile: als ik eenmaal even een paar meter heb gereden en een keer heb geschakeld gaat het weer maar die eerste minuten moet ik echt even schakelen, letterlijk dus.

3 likes

In mijn ervaring totaal niet. Ik rij altijd schakel en weleens in de automaat van een vriendin gereden en op vakantie heel wat km’s gemaakt in een automaat. Went binnen vijf minuten. Alleen steeds even kijken naar hoe ik m in de P of achteruit zet.

1 like

Voel me vooral een kind als ik lekker aan het sporten ben, hardlopen, of rennen in het bos, of klimmen en klauteren in de bergen. Of een wedstrijdje “wie is het snelst de heuvel op” doe. Heel bevrijdend vind ik het.
Edit:ik mis oppassen ook door legitiem een kleuter te kunnen zijn. Lekker schommelen met de baby op schoot en niemand die je raar aankijkt. Of mee klauteren door een toestel heen. Behalve misschien omdat je een te dikke reet hebt en andere volwassenen daar misschien iets van denken :stuck_out_tongue:

Gisteren begon ook wel iemand over dat je als kind echt verhaaltjes verzint en een dikke fantasie had, maar dat mis ik niet echt verder. Had volgens mij als kind ook niet echt een heel rijke fantasie.

3 likes

Nee helemaal niet! Ik scheurde zo weg haha. Je moet dan wel wennen aan hoe ‘makkelijk’ en ‘snel’ je te hard rijdt, omdat je gewoon het gaspedaal in blijft trappen, daarnaast ga je in het begin met je linkervoet duwen tegen de auto, omdat je gewend bent de koppeling in te trappen haha

@BiloxiParish hahahaha oke gelukkig ben ik dus niet de enige die echt een soort error heeft in het hoofd en niet gelijk soepel met de koppeling omgaat. Rotte is ook wel dat elke auto weer anders reageert met de koppeling enzo

1 like

Ja vooral dat laatste. Bij sommige grijpt de koppeling pas heel laat aan, andere heel vlug. En dan nog het verschil in diesel en benzine en het aantal pk.
Eerste keer in een andere auto is altijd een verrassing haha.

Hoeveel seizoenen heb jij tijdens de coronatijd (sinds 14 maart ofzo) gekeken? (Kan dus een optelsom van seizoenen verschillende series zijn).

  • 0
  • 1-2
  • 3-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 25+

0 stemmers

Ik voel me daadwerkelijk productief omdat ik veel series op mijn to watch lijst heb bekeken, bij ben met huidige series en seizoens finales gekeken die ik uitstelde. 13 volle seizoenen en nog wat losse afleveringen en films gekeken :sweat_smile:

3 likes

In het topic ‘waar je laat achter kwam’ zag ik voor de zoveelste keer een stukje songtekst voorbij komen wat ik vroeger verkeerd zong. En nu heb ik zin om hier een poll over te maken, maar weet niet of je het leuk vindt om me te doen


  • Ja leuk!
  • Mwah, hoeft niet perse
  • Nee

0 stemmers

Een poll maken over of je een poll zal maken? Haha gewoon doen joh, je merkt het vanzelf toch

19 likes

Had tijd over

2 likes

Ja sorryyy😂

1 like

Ik heb 375 euro eigen risico. Ik zit bij DSW

1 like

Ik heb 200 euro gespaard voor iets, maar nu ik me in quarantaine tijd steeds vaker verveel zit ik er over te denken om dit uit te geven aan een nintendo switch lite ipv hetgeen waarvoor ik in eerste instantie spaarde. Daar wil ik dan denk ik animal crossing bij kopen. Kortom, ik ben ontzettend influenced. Vertel mij, is het de hype (en m’n 200 euro) echt waard?

  • Ja, kopen die switch Ă©n AC
  • Ja, kopen die switch maar geen AC
  • Nee, save your money

0 stemmers

Robbie Williams - Angels

  • When I come to call, she won’t forsake me
  • When I come to fall, she won’t forsake me

0 stemmers

Friends (the Rembrandts) - I’ll be there for you

  • So no one told you life was gonna be this way. Your job’s a joke, you’re broke
  • So no one told you life was gonna be this way. Junjivejokebroke


0 stemmers

Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue

  • who doesn’t share is a lonely human
  • with birds I’ll share this lonely viewing

0 stemmers

Ken je je BSN (voor belgen heet dat volgens mij het rijksregisternummer) uit je hoofd?

  • Jazeker
  • Zeker niet
  • Alleen de eerste cijfers

0 stemmers

Ken jij je van je paspoort/identiteitsbewijs het documentnummer uit je hoofd?

  • Zeker niet
  • Ja die ken ik
  • documentnummer??

0 stemmers

Ken jij je studentnummer (nog)?

  • Uit mijn hoofd, en ik ben student
  • Alleen de eerste cijfers, en ik ben student
  • Nee, en ik ben student
  • Uit mijn hoofd, en ik ben geen student meer
  • Alleen de eerste cijfers, en ik ben geen student meer
  • Nee, en ik ben geen student meer

0 stemmers

Enn voor @Zoeva en om deze teringsaaie polls te doorbreken, wat verstond jij?

  • Can’t fight the moonlight
  • Can’t find the moonlight

0 stemmers

Over Angels, ik wist als veel te jong meisje dat hij best een ladies man was en verstond daarom altijd ‘I’m loving angels in skirt’

  • I’m loving angels instead
  • I’m loving angels in skirt

0 stemmers

Madonna - American pie

  • And good old boys were drinking whiskey and wine
  • And good old boys were drinking whiskey and rye

0 stemmers

Aqua - Barbie girl

  • you can brush my hair, undress me everywhere
  • you can brush my hair, I’ll dress me everywhere

0 stemmers

Marco Borsato - De bestemming

  • Ik lig op m’n rug in het gras. En aanschouw de maan
  • Ik lig op m’n rug in het gras. En mijn schouders naar

0 stemmers

Nou heb ik dat kut Borsato nummer in mn hoofd -_-

1 like

Ik heb discalculie, kan net m’n eigen telefoonnummer en pincode onthouden :joy::sob:

2 likes