Stel je persoonlijke vraag #16

Nummer 16 alweer.
Is dit jouw lievelingstopic?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

21 likes

Haha leuk om te zien dit. Veel forummers die 2 hebben gestemd herken ik trouwens zeker wel (dus nu ben ik bang dat ik mezelf te hoog heb ingeschat hahah). Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je eigen geheugen is of je avatars/namen onthoudt

2 likes

Het ligt ook denk ik aan in welke topics forummers actief zijn. Zo zullen denk ik best veel forummers elkaar herkennen van moeder/zwangerschapstopics, of beuty maar daar zou ik denk ik veel niet/nauwelijks kennen.

4 likes

Huh waarom schat iedereen zichzelf zo laag in. Ik herken tot nu toe één FF’er niet (sorry @cremeinyourcoffee !). Om even @HvO als voorbeeld te nemen: jij bent nummer 2 in de lijst van meest gelikete forummers sinds het begin. Dan zou je toch wel op 8 of 9 moeten staan?

Ik denk zelf altijd dat mijn avatar irritant erg opvalt door de kleur.

Edit: misschien zegt het feit dat ik iedereen herken wel meer over dat ik zelf gewoon teveel op het forum zit :flushed:

27 likes

Haha maakt niet uit hoor, ik post niet heel actief mee, dus ik denk niet dat heel veel mensen mij kennen hier

Hoe oud was jij toen je voor het eerst alleen (zonder begeleiding van volwassenen, eventueel wel in een groepje met alleen kinderen) naar school liep/fietste/ging.

  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Later/ik reisde nooit zonder volwassene naar school

0 stemmers

Ik zit hier wel maar post niet heel vaak mee. Soms een foto van de twee nijnies of als ik werk.
Maar verder lees ik vooral mee, like wat dingen. Vandaar die twee.

Ik mocht wel wat jonger al alleen naar dansles maar dat was veel dichterbij dan school. En met ‘alleen’ bedoel ik dat ik met mijn rugzakje om dapper de wijde wereld introk terwijl mijn moeder zo achter me bleef sluipen:

39 likes

Vanaf groep 3 mochten we alleen naar school lopen, maar dan liep ik altijd met vriendinnetjes die in dezelfde straat woonden en ook oudere kinderen

1 like

Ja ik denk dat het ook heel veel met de avatar te maken heeft. De meeste herken ik direct aan de avatar, eerder dan aan hun forumnaam. De avatar van @monkeyslut staat bijv. Op m’n netvlies gegrift haha en wel van meerderen.

@LaPetiteRobeNoire ik ging al heel snel gelijk met m’n zus en buurmeisje meelopen naar de school. En daar liep ook weer een buurjongen en zijn broertje vaak mee. Ik was soms wel jaloers als de moeder hun kinderen gingen ophalen maar dat was alleen in de kleuterklas. En dat stukje konden we prima zelf lopen en leerde je nog wat van het verkeer ofzo.
Edit: Oh ik hoor nou van m’n moeder dat ze me echt nog wel langer had weggebracht hoooor. Maarja de school was zo dichtbij dat ophalen echt een beetje overdreven zou zijn. 200 meter? Zoiets.

2 likes

Ik snap er ook niks van, ik was volgens me de eerste die redelijk hoog stemde en dacht echt huhhh schat ik mezelf nou zo hoog in.

@Jumpsuit met dank aan @Soy.peor!!

3 likes

Ja ik weet nog dat ze die voor je had gemaakt. Ik vind hem cool hoor! Vooral houden

1 like

School stond tegenover m’n huis :woman_shrugging:t3:

Mijn ouders waren ook een soort veredelde tussenschoolse opvang.

2 likes

Ik verhuisde van een dorp in de Randstad naar een gat in Noord-Brabant toen ik 8 was en ons nieuwe huis was letterlijk 100 meter van de school en m’n moeder bracht ons naar school maar NIEMAND (ok op de kleuters na) werd nog naar school gebracht en ik schaamde me dood. Dus toen heb ik na een paar dagen gezegd dat dat niet meer hoefde (sowieso onnodig voor 100 meter haha).

6 likes

Ik vind het altijd zo ontspannend om de polls in dit topic in te vullen, heel bevredigend ofzo

30 likes

Oh ik zit nu helemaal na te denken dat stel ik heb kinderen en het is een drukke stad en je moet aaaaltijd maar regelen dat iemand ze ophaalt van school enzo. Echt neeeee. Het liefst lopend en een tramspoor oversteken kun je ze al wel heel snel aanleren als het maar om 1 oversteek gaat en het daarna om de hoek is. Deed ik ook bij m’n oppas kinderen. Op een gegeven moment kunnen ze dat echt wel zelf maar het is maar net hoe de ouders daarin staan.

1 like

Ik was volgens mij 11, maar misschien 10. Maar mijn school zat dan ook op 5 km fietsen.

1 like

Ik zat in groep 2 maar vanaf ons balkon kon je letterlijk de ingang van de school zien dus ik werd wel nagekeken.

1 like

Ik kan me dat gewoon totaal niet meer herinneren. Niet eens ongeveer.

4 likes