Hoe doe je dat, gewoon kaas en aardbeien op brood en dan tosti maken? Of anders?
Van huis uit heb ik echt meegekregen om verse aardbeien op een beschuit met roomboter te doen en dan suiker eroverheen te strooien. Als ik het nu eet, doe ik het door de yoghurt of met vers geklopte slagroom. Ik vind aardbeien sowieso bij heel veel dingen wel kunnen. Maar een boterham? Dat wordt toch 1 zompige zooi?
Broodje aardbeien met brie en balsamico
Een van de weinige fruit-chocolade combo’s die wel lekker is!
Op een eierkoek, zo lekker!
Ja ik zat nog te denken er zijn echt heel weinig fruitsoorten wat zo goed gaat bij veel producten volgens mij. Kan ook niks anders dan appel bedenken.
Banaan! Al is dat nog wel minder dan appel
Wel leuk om te lezen waar jullie aardbeien bij eten. Ik heb weer veel inspiratie!
Elke ochtend met volle yoghurt, cruesli en honing! (en eigenlijk ook nog poedersuiker )
Alles met aardbeien is goed tbh
Gelukkig maar, gatver
Neenee geen kaas. Gewoon aardbeien in plakjes en eventueel suiker, dat op brood en in tosti ijzer of contactgrill. Zelfde als een appeltosti eigenlijk of een bananentosti
Die appel’tosti’ was echt de groote deceptie van 2019
Echt? Ik heb er van het weekend nog eentje gegeten. Met wat extra kaneelsuiker. Vind dat echt super lekker. Wel met wit brood, met bruin vind ik het niks. Maar kan ook zijn dat ik geen smaak heb hoor haha 🤷
Als forumtrend
Wel heel vaak gewild maar dan kon ik ze nooit meer vinden
Shht
Het liefst gedipt in suiker, maar ik eet het vaker gewoon los
Lees je? (Of luister je luisterboeken?)
- Nee nooit
- Soms
- Vaak
0 stemmers
En wat doe je het meeste?
- Luisterboek luisteren
- Lezen via ereader
- Een boek lezen
- Ik lees nooit
0 stemmers
En als je leest/luistert doe je dat dan met meerdere boeken tegelijkertijd?
- Nee, een tegelijk
- Nee, ik lees nooit
- Ja twee tegelijkertijd
- Ja drie tot vijf tegelijkertijd
- Ja meer dan vijf tegelijkertijd
0 stemmers
Keek net een YouTube video en daarin leest iemand 15 boeken tegelijkertijd en ook nog eens in vier verschillende op een avond?