Stel je persoonlijke vraag #16

Idem. Zonnebrand smaakt vies.

7 likes

Meloen :sob: dan verga ik van de buikpijn en zwelt m’n buik op tot formaat ballon. Zo kut want ik vind het zó lekker haha

Ga je morgen naar het terras

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat heb je vaker op spontane foto’s

• Ogen op een gekke manier: half open of half dicht of helemaal dicht
  • Mond op een rare manier half open / scheef / slap / dicht

0 stemmers

allebei lol

17 likes

5 likes

Ook op niet spontane foto’s. Echt 9/10 ogen half dicht.

Ik vind het ook bijzonder dat ik wel altijd onaangekondigd bij mijn moeder langs kan komen, maar dat ze dat bij mij nooit doet haha. Andersom is het wel geaccepteerd :grimacing:

4 likes

Had het liever niet gedaan, maar de tenen van ons zoontje hingen al een paar dagen over de rand van z’n te kleine sandalen dus toen moest ik wel hahaha

2 likes

Echt lastig om een gemiddelde te bedenken, soms echt weken achter elkaar niet en soms elke dag in emotioneel onstabiele periodes haha.

7 likes

Uitstorting van de heilige geest, toch?
Maar wat het betekent :woman_shrugging:

2 likes

Ik verwacht echt een grote ellende als mijn vader ooit zijn huis zal verkopen :o Nu wil ik heel graag naar dat huis toe :’) Sentimenteel!

3 likes

Niet om mijn eigen, maar toen het huis van mijn opa en opa werd verkocht (oma was overleden en opa moest toen halsoverkop naar een verzorgingstehuis) hebben we allemaal flink wat traantjes gelaten. Zo verdrietig was dat.

3 likes

Ik heb ook dermografie, al sinds mijn geboorte. Het is en blijft kut. Letterlijk allergisch voor alles en de hele dag rekening moeten houden dat je niet per ongeluk ergens tegenaan schuurt, loopt, stoot. Oja en je kan natuurlijk ook niet krabben als je jeuk hebt :expressionless: Ik kan de jeuk onder controle houden met antihistamine tabletten (die worden ook gebruikt tegen hooikoorts, wat ik uiteraard ook heb). Ik slik ze dus jaarrond elke dag. Misschien ook wat voor jou?

1 like

Die dingen zijn tot nu toe eigenlijk allemaal voor mij beslist zonder dat ik daar eigenlijk enige inspraak op had dusja…

Geen badkamer? Hoe werkte dat dan? In de sportschool douchen oid?

Huilen van geluk misschien :joy:

1 like

Ik maak vrij abrupte keuzes, die wel als impulsief over kunnen komen, maar ik ben gewoon niet zo’n twijfelaar. Ik maak een keuze en kijk niet meer terug.

6 likes

haha ik heb dit wel eens gezien ja! M’n beste vriend heeft 1,5 jaar in een tobbe gedoucht met een slang vanuit de gootsteenkraan :sweat_smile: Was altijd een waterballet in de keuken

1 like

Als kind was ik me er niet zo van bewust maar als puber was het hels ja. En toen ik single was was het ook wel een mega barrière. Ik weet niet of ik er suf van word, ik slik ze nu al zo lang. Heb weleens een paar dagen geprobeerd te stoppen om te zien of dat iets zou doen voor m’n energie niveau (altijd het idee dat die bij mij een stuk lager ligt dan bij anderen) maar dat houd ik niet langer dan 3 dagen vol.

1 like