Stel je persoonlijke vraag #16

Mooi

2 likes

ja kom op met haatpolls

Welke vlag vind je mooier?

• Die van BelgiĂ«
  • Die van Nederland

0 stemmers

Welke kleur krijgt de vlag van je keuze als je alle kleuren door elkaar mengt?

• lichtpaars
  • poepkleur

0 stemmers

Ik heb in 2000 het record gevestigd voor snelste spijkerpoeper van onze Scouting. Ben ik nodeloos trots op.

26 likes

Ja moest wegduiken voor m’n broer die me wilde knuffelen, maar hij kwam alsnog wel in m’n 1,5m space

Ik wil thirtythreethousand kunnen zeggen ipv turtietrietousent

7 likes

ben je ook van de turtulio?

Ik wil heel graag Spaans kunnen spreken, maar ik denk dat ik dat zelf ook kan leren met een cursus/les/tv. Dus dan zou ik toch Arabisch of Mandarijn kiezen omdat me dat echt onmogelijk aan te leren lijkt :thinking:

5 likes

Doe je mee aan de Ramadan?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Zo ja: Ramadan Mubarak en smakelijk eten over een uurtje :kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik heb ooit in de tweede klas 1 dag meegedaan en mijn moeder vond me toen een enorm nobel kind, daar vertelde ze vorig jaar nog over dat ze daar zo van onder de indruk was. Maar ik was gewoon verliefd op een islamitische jongen die ik probeerde in te palmen. Ik had wel stiekem een paar paaseitjes op trouwens. Lol zo diep ging de liefde. Het is nooit wat geworden tussen ons.

57 likes

Ik heb ook wel eens een dag mee gedaan, op initiatief van studenten of gewoon samen met een islamitische vriendin en dan ging ik bij haar familie eten na zonsondergang.

Mijn conclusie: niet eten vond ik niet zo moeilijk, niet drinken daarentegen. Wow. Dorst to the max.

5 likes

Haha no shit. We moeten snel gaan campaignen voor meer rechtse mannen om de diversiteit een beetje op peil te houden.

6 likes

Welk Koningskind vind je het leukste en/of knapste?

• Ariane - jongste
  • Alexia - middelste
  • Amalia - oudste
  • Allemaal niks aan
  • Allemaal even leuk

0 stemmers

Maar ze zijn allemaal wel mooi vind ik. Maar diegene met dat witte jurkje vandaag (is toch de middelste) viel me vandaag wel op. Mooie haarkleur

2 likes

Vind Alexia prachtig, maar Ariane is zo aandoenlijk!

4 likes

Ik krijg er eigenlijk een beetje de kriebels van hoe zulke jonge meiden constant beoordeeld worden op hun uiterlijk door miljoenen mensen.

87 likes

Maar dat vind ik ook in ieder ander gezin waarin één van de kinderen duidelijk mooier/slimmer/socialer is. Ben wat dat betreft ook altijd blij dat mijn zus en ik genoeg op elkaar lijken, dat er niet zo’n ‘strijd’ is.

3 likes

In principe betalen wij hun kleding en kappers enz dus wil wel zien waar me geld heen gaat he

6 likes

Eigenlijk vooral voor Amalia, die is al de sjaak als troonopvolgster en dan is iedereen ook nog eens meer gecharmeerd van haar zusje. Beetje Elisabeth-Margaret in The Crown taferelen zie ik voor me (denk dat dat in het echt wel een stuk minder dramatisch was, dus zo erg zal het voor Amalia ook niet zijn, maar toch)

9 likes

Ja dat je iets vindt van hun jurken of kapsels ofzo Ă  la, maar het lijkt me echt fucking kut als je als meisje van 12 of 15, 7 miljoen keer moet lezen hoe ontzettend mooi je zusje wel niet is en hoe dik jij wel niet bent of dat je misschien gehandicapt bent omdat je een tijdelijke tic had op je 10e. Alsof je op die leeftijd nog niet genoeg hebt om onzeker over te zijn.

35 likes