Wij noemen het JB van Jan Bruijns
Oh haha @Yzile
Het is me nooit eerder opgevallen hoe geobsedeerd iedereen is met oranje tompoucen? Overal rijen bij bakkers blijkbaar en ook op social media overal vragen waar ze nog niet uitverkocht waren?
Ik ben dol op Koningsdag en heb echt zitten balen gister dat al mân Koningsdagtradities niet doorgingen maar het opende wel mân ogen over hoe anderen het vieren.
Misschien is het groepsdruk, net als toen met het wc papier.
Ik denk dat het juist zo was omdat alle andere tradities niet door konden gaan, dat je extra gaat hangen aan zulke dingen. Ik houd niet eens echt van tompouces, maar ik moest en zou een oranje tompouce eten gister. En heb ook de hele dag in een oranje shirtje rondgelopen, ook al zat ik toch maar alleen thuis.
Dit kan niet hoor
Vinden jullie het ook niet leuk als je bericht in een groepschat op Whatsapp door iedereen gelezen (aka blauwe vinkjes) is en niemand antwoordt?
0 stemmers
Dan maar niet leven
Meestal boeit het me echt niet maar als je dan iets deelt wat voor jou belangrijk is of een antwoord nodig heeftâŠ
Eens De Tuinen, altijd De Tuinen!
Hollands en Berend
Ik hoorde vanochtend dat een collega ernstig ziek is door Corona en haar man lag al opgenomen is op de IC
Maar als ik geen hond zou hebben zou ik dit zonder twijfel niet elke dag doen. Misschien wel niet.
Haha ik zie nu echt een hond voor me die zonder begeleiding zichzelf uitlaat.
Ik zag laatst iemand zijn fretten uitlaten
Dat deed iemand hier vroeger in het dorp ook. Vond dat er altijd heel leuk uitzien haha. Liepen ook heel stoer voor die jongen uit. En als ze moe waren klommen ze via de benen van die jongen omhoog zodat ie ze kon dragen
benieuwd n.a.v. dit bericht dat ik deelde Nieuws, actualiteit en politiek
geloven jullie in buitenaards leven?
0 stemmers
Dat er ergens op een of andere planeet levende organismen zijn geloof ik wel. In aliens en ufoâs geloof ik totaal niet.
Edit: oh ja wat penny zegt dus
o ja ik geloof dus ook niet perse in groene mannetjes inderdaad! maar het zou te gek voor woorden zijn als wij de enige in het heleeeeeeeee heelal zijn die leven kennen. dat maak je me niet wijs
uh volgens mij gebruik ik het verkeerde woord. ik bedoel heelal
Ik vind het echt een hele enge gedachte dat uitgerekend wij, op deze planeet, de enige (intelligente) wezens zouden zijn in het gehele universum. Dus dat weiger ik te geloven.
relax, zo intelligent zijn we niet