Hahaha dit is in Nederland ook wel gebeurd ja! Jan Vertonghen (Ajax) klom na de bekerfinale tegen Feyenoord dronken op een podium om "het zijn maar kut kakkerlakken’ te zingen. Was ook behoorlijk wat ophef over. En Lex Immers (ADO) kwam in opspraak nadat hij op een filmpje te zien was dat hij ‘we gaan op jodenjacht’ zong. Vind het over en weer ‘plagen’ van supportersgroepen en spelers met dit soort liedjes zoals in jouw voorbeeld en Vertonghen wel prima, hoort erbij. Vind het altijd wel leuk, creatieve liedjes over en weer in het stadion. Die van Immers ging me eigenlijk iets te ver, hoewel dat natuurlijk ook aan de bijnaam Joden ligt.
ahahah dit is dus waar ik gelijk aan moest denken maar ik dacht, ik zal het maar niet posten
Honingmosterddressing
Ik stem soms puur op de naam, géén idee wie er achter zit dus niks persoonlijks
Gelukkig Maar! Want ik vat alle stemmen ook heel persoonlijk op
Haha stiekem had ik het ook daarom gedaan
Ik vind het echt een leuke uitslag hahaha heeel interessant
Ik heb eens ter voorbereiding op een schapenstage een stuk of 100 schapen moeten scheren (niet in mn eentje gelukkig) dat was zweten!
Blijkbaar heb ik verkeerd gestemd met die like-bericht-negeer berichtjes Ik zie mezelf eerder als ‘muurbloem’ op dit forum.
Hoe goed ken jij de tekst van Lekker met de meiden?
- Fuck dit nummer hier doe ik niet aan mee
- 0 goed
- 1 goed
- 2 goed
- 3 goed
- 4 goed
- 5 goed
- 6 goed
- 7 goed
- 8 goed
- 9 goed
- 10 goed
- Ik ken dit nummer zo goed dat ik geen test nodig heb om het te bewijzen
0 stemmers
Ik had toch meer verwacht van een stadsgenoot
Blijkbaar zijn de droge dagen over. Jullie zijn allemaal welkom na corona!
Nummer tot nu toe succesvol vermeden, hou het ook graag zo
6 goed - allemaal gegokt
7, waarvan 6 gegokt, kon me alleen die keta herinneren van de drie keer of zo dat ik dat nummer gehoord heb…
OH JA DAT BEN JIJ! Trouw met me
Heeft iemand Nutella in huis die wil kijken of dit hier ook is? Deze vraag mag wel hier toch? Ben zo benieuwd haha!
Edit: vanaf 2:15 kijken is voldoende
Een lepel onder de deksel? Nee is niet zo