Stel je persoonlijke vraag #16

Ik doe 2 x shampoo en dan conditioner. De eerste x shampoo gebruik ik wat minder, bij de tweede x wassen merk je ook wel verschil in schuimen.

3 likes

Nul, gebruik alleen conditioner

1 like

Gele trui GEDRAGEN

14 likes

56% is goedgeelgetruid

Ik was mijn haar maar 1x in de week. De eerste keer wassen spoel ik alle troep eruit en de tweede keer wassen maakt echt m’n hoofdhuid lekker schoon. Gebruik dan ook zo’n hoofd massager voor tijdens het wassen, anders heb ik nog steeds niet het gevoel dat het schoon is haha.

1 like

Allebei, wilde eigenlijk niet kiezen :tired_face:

1 like

Wat gebruik je? Dit klinkt hemels

Please like me!

6 likes

Is een ding van de action :see_no_evil: Is aan het begin keihard maar nu is ā€˜ie soepeler en daardoor is het echt super relaxed haren wassen. Maar douglas heeft ze ook, wel prijziger, maar met soepelere punten als ik die zo zie online. Ff zoeken op shampoo borstel, dan vind je ā€˜m!

Weet jij een winkel waar je nog met contact geld kunt betalen?

• Nope
  • Ja, namelijk…

0 stemmers

Had je pre-corona contant geld op zak?

• Nee
  • Soms, bijvoorbeeld met uitgaan of verjaardagsgeld
  • Ja, altijd een paar euro
  • Ja, ik betaalde voornamelijk contant

0 stemmers

Ik heb dus geld voor mijn verjaardag gekregen. De bank hier is gesloten dus kan het niet storten, maar ik kan het dus ook nergens uitgeven! Nu voelt het net of mijn geld geen waarde meer heeft.

Ik denk dat:

• contact geld uiteindelijk verdwijnt
  • contant geld zal altijd gebruikt zal worden

0 stemmers

Alle supermarkten denk ik? En broodje Mario in Utrecht haha

Oooooh broodje Mario, het is dat ik niet aan onnodige verplaatsing doe :drooling_face:

Maar de supermarkten hier hebben het liever niet, voel mij zo een ass als ik er toch mee wil betalen.
Misschien toch maar een bank opzoeken als ik ooit weer in de stad ben.

Volgens mij deelde hier ooit iemand een artikel hierover. Volgens mij was de strekking als volgt: wanneer gelovigen langs de deuren worden gestuurd, krijgen ze vaak een negatieve reactie. Mensen zitten daar niet op te wachten. Hierdoor wordt het beeld bevestigd dat de buitenwereld ā€˜slecht’ is en hun eigen groep ā€˜goed’. Waardoor meer mensen bij de groep blijven. Dus het gaat eigenlijk niet om mensen bekeren als wel ervoor zorgen dat mensen je groep niet verlaten.

ik heb dit echt nooit. ik lees gewoon m’n boek tot ik in slaap val of geen zin meer heb om te lezen en dan slaap ik daarna.

1 like

Ook nu met corona?

Ik heb ook nu tijdens Corona in kleine handelszaken waar je voor Corona alleen met cash kon betalen, nu ook nog met cash betaald.

oh dat lijkt me zo fijn! ik heb al van kinds af aan dat ik af en toe echt niet in slaap kan komen. vannacht was het tegen vieren voor ik in slaap viel :frowning_face:

hmm ja dat lijkt me wel vervelend, had ik vroeger toen ik geen ritme had ook wel eens… meestal dan maar gewoon wachten haha

Meid niet echt maar meiden wel. Ik noem een groep meiden echt geen vrouwen

8 likes

Ik weet nooit hoe ik vrouwen van onze leeftijd anders moet noemen, vooral tegen leeftijdsgenoten zelf. Vrouw vind ik vaak overdreven, dame kan er mee door maar ook beetje formeel, meisje vind ik te jong, chick past ook niet altijd.
Vind meiden wel normaler klinken dan meid.
Edit: ik word wel eens meisje genoemd (dat je hoort dat mensen het over je hebben) en heb dan liever ā€˜meid’ hoor.

7 likes