Stel je persoonlijke vraag #16

Same, ben echt zo jaloers op mensen die ‘gewoon’ kunnen gaan slapen en voor wie in slaap komen niet zo’n ding is :tired_face: nu met corona stel ik het naar bed gaan best uit omdat ik er gewoon zo tegenop zie om wakker te liggen.

8 likes

Oh ja, heb hier al tijden niet meer aan gedacht maar dat was echt zo’n ding een jaar of 10 geleden ja. Snapte toen al niet waarom dat zo belangrijk was, ben blij dat je er tegenwoordig niet meer zo veel over hoort (of nouja ik lees eigenlijk geen modetijdschriften meer) (mis nu wel ELLEgirl :tired_face:)

2 likes

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Gewoon een zwart jurkje dus? :woman_shrugging:t2:

Ik denk dit. Alleen in mijn hoofd is een little black dress heel basic.

Die van mij zijn vooral heel basic iig.

3 likes

Maar wat is er dan zo speciaal aan dat je het volgens tijdschriften in je kast moet hebben? :see_no_evil::joy:

1 like

Tsjah ik denk dat ze het meer zo brachten dat je het zowel naar het kantoor, als een begrafenis en een bruiloft, of een gewoon feestje aan kan trekken? Ik lees er trouwens ook niet meer over hoor.

1 like

Juist dat het zo basic is en hij altijd wel van pas komt volgens mij.

Ik heb er al 7 jaar 1 in de kast hangen en nog nooit gedragen.

4 likes

Welke totaal niet basics heb jij in je bezit (gehad)?

• Laarzen met slangenprint
  • Een panterprint top
  • Een polkadotjurkje
  • Een glitterlegging of panty
  • Een gestreepte broek
  • Een pied-de-poule jas/blazer
  • Een vigraten vloer
  • Een gebatikt shirt
  • Een paisley sjaaltje
  • Een geruite broek
  • Een kleurrijke (nep)bontjas
  • Fluoriserende sportkleding
  • See through jurkje
  • bloemenprint rokje
  • Iets met heel groot het merklogo erop a la reclameborden
  • Sieraad met (stras)steentjes

0 stemmers

haha ja ik heb een little black dress die ik naar bijna al deze gelegenheden weleens heb aangetrokken. Wat dat betreft vind ik het wel ee nmust-have (al hoor ik er nu inderdaad niks meer over)

1 like

Door deze afbeelding mis ik echt mijn zwarte H&M jurkje met kanten mouwen met rozenpatroon. Dat ding was helemaal niet mooi meer, al het elastiek in de mouwen was aftands geworden dus ik heb hem weggedaan maar ohhh nu ik dit zie :broken_heart:. Hij zat ook heerlijk en ik vond hem heel leuk. Ga hier weer eens naar op zoek.

1 like

Ik heb er meerdere maar die zijn niet echt ‘little’, die komen ver over de knie. Maar ik gebruik ze wel als LBD.

1 like

En nog opvallende items. Welke heb je (gehad)?

• Een afritsbroek
  • Spice girls schoenen
  • Een G-Sus vest
  • Evisu/miss sixy/indian rose jeans
  • Schoenen van Fornarina
  • louis vuitton tas
  • opblaastas
  • stuka/overzeas broek
  • netpanty / netarmbandjes
  • Ballonrokje
  • tatto choker
  • glitter /enorme shiny lipgloss
  • nephaarelastiek of dreads
  • haar ingevlochten op vakantie (vaak cornrows)
  • shutter shades
  • balayage
  • zo’n korte top van kreukelige stof
  • mukluks (dooie ratten aan je benen)
  • adidas superstars
  • vissershoedje

0 stemmers

Ja dit heb ik ook! Vinkjes wel, laatst gezien uit

Ja ik heb ook een mooi zwart bodycon jurkje van de h&m, was ook vrij duur voor h&m begrippen. Met zo’n rits aan de achterkant met polka-dot mouwen. Moet er nu ook ineens aan denken.

1 like

Ik heb alleen een glitterlegging, weet van de rest echt niet wat het allemaal is :joy:

Ik heb hier niks van gehad :astonished:

waren jullie vroeger ook altijd jaloers op The American Teenager Life? en dan met name op het high school leven daar. volgens mij snapt iedereen wel wat ik hiermee bedoel. ik wilde vroeger zooo graag opgroeien in amerika, lol. en dan al die vette dingen doen die ze daar doen. nu achteraf denk ik echt helllll noo!

• ja
  • ja en vind het nu nog steeds jammer dat ik dat gemist heb
  • nee

0 stemmers

Ik wilde ook hele weekenden rondhangen in een mall met een gigantische food court :sweat_smile:

6 likes

Hoe vaak gooien jullie eten weg? (En daar bedoel ik mee echt goed eten dat over datum is of overgebleven eten, niet restjes van een broccoli die je sowieso al niet zou opeten bijvoorbeeld, ookal zou je er bij wijze van nog soep van kunnen maken)

• Elke dag
  • Eens in de twee dagen
  • Een paar keer per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Ik gooi eigenlijk nooit eten weg

0 stemmers

Ik heb zojuist the Breakfast Club gekeken dus vandaar deze gerelateerde poll.

20200430_130658

Met wie kan jij je nu het beste identificeren?

• Brian (a brain)
  • Andrew (an athlete)
  • Allison (a basket case)
  • Claire (a princess)
  • John (a criminal)

0 stemmers

Met wie kon jij je op de middelbare school het beste identificeren?

• Brian (a brain)
  • Andrew (an athlete)
  • Claire (a princess)
  • John (a criminal)

0 stemmers

Aan welk type had jij op de middelbare school het meest een hekel/vond je het meest irritant?

• Brian (a brain)
  • Andrew (an athlete)
  • Claire (a princess)
  • John (a criminal)

0 stemmers