wat vinden jullie leuker
- polls maken
- polls beantwoorden
- bekijken wat iedereen heeft gestemd
0 stemmers
wat vinden jullie leuker
0 stemmers
Drink jij
0 stemmers
En is dat…
0 stemmers
Mijn vriend drinkt dus koffie uit een glas en thee uit een mok, en ik andersom, en we begrepen het echt niet van elkaar. Inmiddels drinkt ik alles uit een mok en hij alles uit een glas
Of helemaal geen koffie drinken.
Maar thee boeit me echt niet, mok of glas. Wat vooraan staat in de kast.
Ik drink geen koffie maar wel thee en ALTIJD uit een mok.
Ik doe eigenlijk allebei!
Zolang het maar niet zo’n mok met rechte randen is (en/of, het allerergst: eentje die zwart is vanbinnen of donkerrood of zo) ben ik tevreden.
Mijn ouders drinken koffie uit een mok en thee uit een glas, ik drink gewoon alles uit een mok. Maar ik heb ook een bonte verzameling mokken dus daar drink ik gewoon graag uit haha
Mijn moeder drinkt altijd thee uit een heel specifiek glas waarvan ik vroeger altijd dacht dat iedereen dat deed.
Zo eentje:
Er is maar 1 goede Joker vind ik
Mark Hamill?
Nee, maar ik ben het met je eens. Al heb ik van Joker met Joaquin Phoenix enkel de trailer gezien, dat was echt meer dan voldoende om te weten dat ik a) de film niet hoefde te zien en b) Heath Ledger sowieso niet van zijn troon gestoten zou worden.
Dat is een vrij standaard theeglas, toch?
Ik drink koffie uit een koffiekopje. Vaak espresso, niet echt handig in een mok, haha.
En thee uit een bierpul van een halve liter, geen idee waarom eigenlijk.
Ik heb nooit de animaties gezien dus kan daar niet veel over zeggen
@Eddie ik vond het wel goed geacteerd, maar iets klopte er toch niet voor mijn gevoel. Misschien komt dat door de vibe van de film. Geen idee
Met wat voor oordopjes slapen mensen?
Ik slaap heel soms overdag ivm werk en merk dat ik door de geluiden van overdag buiten echt wel vaak wakker word. Zat dus toevallig gisteren nog te denken aan oordopjes
Voor de thuiswerkers die veel videobellen:
Als je een meeting met meerdere mensen hebt, hoe laat ga jij er dan in?
0 stemmers
Jared Leto deed Suicide Squad toch? Die film vond ik echt verschrikkelijk.
Ik heb hele fijne van alpine, eigenlijk voor een festival gekocht (kan aan je sleutelhanger) maar slaapt ook top. Die “steeltjes” zijn ook heel kort waardoor je ze wel goed kunt indoen maar ze niet in de weg zitten.
Ik vond Cameron Monaghan als een soort “issie het nou wel of niet”-Joker in de serie Gotham wel echt heel goed.
Maar voor mij is en blijft en Jack Nicholson altijd de enige echte. Hoe slecht die films ook zijn. Jeugdsentiment denk ik.
Jeetje veel keus dus… heeft ook te maken met hoe klein/groot je oren zijn?
ik ben altijd bang dat die dingen diep in je oor terecht komen en schade aanrichten
Van die waxbolletjes maak je een rolletje die in je oorschelp komt te liggen en met aandrukken sluit je je gehoorgang dus af. Makkelijk aan te passen dus.