Stel je persoonlijke vraag #16

Haha, ja dat snap ik wel. Die van mij zijn echt niet meer te verkopen. Scheelt dat ik een heel aantal nog regelmatig gebruik bij mn werk.

1 like

@Bakkes @FrauHelga hahaha ja sorry ik dacht alleen aan de OG’s

1 like

Ja, herkenbaar! Vind het ook altijd zo leuk dat ik al gestemd heb voor iedereen in NL :smile:

1 like

Heel herkenbaar! Ook een soort gelijke situatie gehad, familie was hun hele huis kwijt waar ik 2 weken daarvoor nog een week logeerde. Ik vind naast de angst van inslag de knallen ook zó eng. Vooral als de flits en de knal zo snel achter elkaar komen.

In de zomer kan ik goed dingen afzeggen omdat de kans op onweer er is… Helaas worden de onweersbuien alleen maar harder en heftiger heb ik het gevoel.

Pfff wat erg :frowning: ik was vroeger ook echt panisch.

Hoe vaak slaap jij met:

Oordopjes?

• Nooit
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

Oogmasker

• Nooit
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

Knuffel(s)

• Nooit
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

Sokken aan

• Nooit
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

Even ongenuanceerd dus meestal is ook altijd en bijna nooit is nooit.

Haha dat heb ik vaak als ik een hele pyjama draag, op een gegeven moment dan wil ik het uit.
Maar sokken laat ik meestal wel aan, zeker als het wat kouder is anders heb ik van die ijsklompjes en krijg ik het verder niet meer warm

2 likes

Oordopjes en slaapmaskers haal ik in mn slaap altijd eruit/eraf. Dan word ik tussentijds wakker en liggen ze alweer ergens op onder of naast mn bed.

1 like

Ook heel fijn inderdaad haha!

1 like

Ik slaap elke nacht met knuffels. Alleen die zijn van m’n zoontje die bij ons in bed slaapt, hahašŸ™ˆ

7 likes

Elektrische deken for the win :raised_hands:

6 likes

wat vinden jullie leuker

• polls maken
  • polls beantwoorden
  • bekijken wat iedereen heeft gestemd

0 stemmers

Drink jij

• Koffie uit een mok, thee uit een glas
  • Thee uit een mok, koffie uit een glas
  • Koffie en thee uit een mok
  • Koffie en thee uit een glas
  • Ik ben van voor 1970 en doe niet aan mokken heb alleen kleine kut koffiekopjes

0 stemmers

En is dat…

• Hetzelfde als hoe mijn ouder(s) het deden
  • Anders dan hoe mijn ouder(s) het deden
  • Eerder deed ik hetzelfde als hoe mijn ouder(s) het deden, maar inmiddels niet meer

0 stemmers

Mijn vriend drinkt dus koffie uit een glas en thee uit een mok, en ik andersom, en we begrepen het echt niet van elkaar. Inmiddels drinkt ik alles uit een mok en hij alles uit een glas :smile:

1 like

Of helemaal geen koffie drinken.

Maar thee boeit me echt niet, mok of glas. Wat vooraan staat in de kast.

Ik drink geen koffie maar wel thee en ALTIJD uit een mok.

1 like

Ik doe eigenlijk allebei!

Zolang het maar niet zo’n mok met rechte randen is (en/of, het allerergst: eentje die zwart is vanbinnen of donkerrood of zo) ben ik tevreden. :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn ouders drinken koffie uit een mok en thee uit een glas, ik drink gewoon alles uit een mok. Maar ik heb ook een bonte verzameling mokken dus daar drink ik gewoon graag uit haha

Mijn moeder drinkt altijd thee uit een heel specifiek glas waarvan ik vroeger altijd dacht dat iedereen dat deed.
Zo eentje:

Maar ik drink het echt 100% liever uit een mok, en het liefst ook nog een hele grote zodat ik niet de hele tijd in hoef te schenken.

11 likes

Er is maar 1 goede Joker vind ik

Mark Hamill?

Nee, maar ik ben het met je eens. Al heb ik van Joker met Joaquin Phoenix enkel de trailer gezien, dat was echt meer dan voldoende om te weten dat ik a) de film niet hoefde te zien en b) Heath Ledger sowieso niet van zijn troon gestoten zou worden.

4 likes