Stel je persoonlijke vraag #16

Ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan, maar ik drink vrijwel alleen Italiaanse frisdrank!

Chinotto, Mojito Soda, Cedrata Tassoni, Estathe

Ik deeenk dat ik deze drankjes nog steeds koppel aan het fijne vakantiegevoel van toen ik kind was, dat ik bij mijn oma enzo allemaal dingen kon eten en drinken die we in Nederland niet (makkelijk) konden vinden. Vroeger dronk ik ook best veel Cola Light, maar tegenwoordig krijg ik er ontzettend snel buikpijn van. :upside_down_face:

4 likes

Omg wat is dat onderste

IJsthee zonder prik gewoon! Niet eens de lekkerste Italiaanse ijsthee eigenlijk, maar ik geniet nog steeds intens van drinken uit die verpakking. :sweat_smile:

oh ik vind die estathe juist zo vies! die zat vroeger (nu nog steeds geloof ik) altijd bij de nutella to go en dan aten m’n zusje en ik alleen de nutella en de soepstengels op. drinken lieten we staan want dat vonden we echt smerig!

ik zweer trouwens bij lemon soda, heerlijk. kan je hier ook gewoon in blikjes bij de supermarkt kopen. ik mix het altijd wel met spa rood 50/50 omdat ik het anders te zoet vind!

Ja mijn vader heeft nu die mini snes echt mega leuk! Donkey Kong, Mario, bomber man en nog veel meer. Echt super leuk om te doen allemaal!

1 like

Ginger beer is hier ook favoriet! Verder ginger ale, tonic, Rose lemonade en andere van dat soort drankjes van Fentimans, Fevertree en dat soort merken.

8 likes

Ik had nog geen vakantie gepland, maar ga nu zeker nergens meer heen dit zomer. Ik hoop dat ik einde van het jaar naar de warmte kan.

Ik wil wel naar Nederland wanneer het weer kan, om familie en vrienden te zien, dus weet niet of dat nou echt telt als vakantie. En zou eigenlijk in augustus ook in NL naar een trouwerij gaan, maar is momenteel nog onzeker of dat doorgaat, en als het doorgaat of ik er dan wel bij kan zijn. Ik hoop in oktober echt op vakantie te kunnen binnen Europa (gecombineerd met nog een trouwerij, al die mensen die maar gaan trouwen…), maar ook dat is nog maar afwachten.

1 like

Wij gaan begin juni een weekend naar de Efteling en eind augustus als het kan kamperen in Drenthe. Maar dat was sowieso al de planning voor Corona. Alleen de weekenden op de Veluwe konden niet door gaan dit jaar

ik heb hetzelfde. zit echt te wachten tot ik weer de grens over mag zonder een negatieve test of 14 dagen quarantaine met controles. zodra dat kan komen m’n ouders gelijk deze kant op en dan hoop ik in juli/augustus naar NL te kunnen. al vind ik dat ook niet echt vakantie. dat heb ik al wel laten gaan haha

3 likes

Omg die estathe. Nu heb ik heimwee naar vakanties in Italië

In heb in december voor juli een reis naar Australië geboekt om mijn moeder en andere familie na 2,5 jaar weer te zien. Ik hoop ZO dat het alsnog doorgaat… Nog niks van de luchtvaartmaatschappijen gehoord.

1 like

Wat is leuker om te kijken

• The voice kids
  • The voice
  • Geen van beide
  • Allebei leuk

0 stemmers

1 like

Ik heb echt een schurfthekel aan zingende kinderen in de Voice. Vooral van die aanstellers die dan heel mooi zo’n ballad gaan zingen. Ga weg kind, doe niet alsof je iets weet van liefde of het leven en zing gewoon In de maneschijn ofzo.

41 likes

Regio Amsterdam, waar het echt bizar was met huizen kopen, dus daar werd gezegd dat het gekke bedrag soms net het verschil kan maken. Hebben onze trouwdatum gebruikt.

1 like

Ik drink nooit frisdrank maar ik heb een keer Mountain Dew op bij Taco bell en omg lekker! Ik zoek overal waar je dit kunt kopen maar nog niet gevonden. Weet iemand dat toevallig?

Volgens mij hebben ze dit bij de jumbo in het Amerikaanse schap!

Of zo te zien niet meer
Dan misschien bij zo’n Amerikaanse expat webshop!

2 likes

@Dr.Watson waar haal jij het? Zie dat je op de poll gestemd hebt haha!

Ja man, 3 maanden Corona doorspoelen, geweldig

17 likes

Ik neem altijd Mountain Dew als ik bij de Subway eet, daar staan ze in de koeling. (Ben er nu ongeveer een jaar niet geweest, maar volgens mij zijn ze daar nog gewoon)

1 like