Ja maar blijkbaar gaan er veel mensen niet met het ov …? Denk ik dan? De meeste mensen werken natuurlijk ook nog vanuit huis nu. Ik heb net wel een leuke op Etsy gekocht om mee te beginnen
Misschien een woningruil doen met een kennis in een stad?
Oh haha, ik heb verkeerd geklikt, ik wilde Ranja aanklikken! Drink het niet, sorry
oh ja haha lippenstift daar had ik ook nog niet over nagedacht. Ik zou ook wel een cursusje mondkapjes dragen willen eigenlijk.
https://www.ad.nl/rivierenland/huisarts-roept-op-naai-zelf-wasbare-mondkapjes~a45f44c1/ Hier staat wel een beschrijving.
Ik doe normaal gesproken niet eens elke week een 60 graden was. Al zou je dat doen dus heb je dus 7 kapjes nodig. Onee eigenlijk 14.
Edit: instructies rijksoverheid
Ik zie echt niet iedereen het kapje ophouden tot ze op hun werk zijn aangekomen, in de lift gaan staan met het kapje en dan netjes op hun eigen afdeling naar de wc gaan en daar de hygiëne goed uitvoeren.
Ik denk dat ik toch maar tot einde van het jaar blijf thuis werken
M’n moeder heeft net stof en elastiek gekocht en gaat morgen met de naaimachine aan de slag. Dus heb een bestelling bij haar geplaatst voor als ik met het ov moet (heb geen rijbewijs).
In Nederland kan je toch ook naar een mooie plek ipv een park? Bijv. via Natuurhuisje. Of vind je dat niks?
Ik word weer een uiterst beschaafd mens als ik de wijde wereld weer in moet
Misschien moet ik eerst ff oefenen met videobellen, en dan niet denken dat ze niks door hebben @Otzi
Hmm, ik dacht ze met de hand op 60° te wassen, maar ze moeten dus meedraaien met een volledig wasprogramma… In dat geval zijn witte mondkapjes het handigst, die kunnen gewassen worden met wit beddengoed op hoge temperaturen.
Haha, ik ook! We moeten er het beste van maken, hè.
Ik dacht ik gooi er even wat kookwater overheen maar dat wordt hem niet
Maar vraag me af hoe veel mensen 2 nieuwe schone meenemen op een dag hoor. Als burgers al zo ongehoorzaam zijn qua naleven van alle andere maatregelen ben ik benieuwd hoe dit uitpakt.
Ja precies, even met de waterkoker.
Ik denk dat het alleen haalbaar is als ze voordelig te koop zijn op veel verschillende plaatsen. Multiverpakkingen zijn misschien ook handiger daarvoor. Ik las laatst (hier?) dat supermarkten en Kruidvat e.d. ermee bezig waren.
Sowieso bedekken mondkapjes het deel van m’n gezicht waar t misgaat. Net als een man met een baard z’n gebrek aan kaaklijn kan verbergen ben ik excited voor deze camo.
Ja, is idd niet te vergelijken met natuurgebieden in het buitenland, maar allicht beter dan een huisjespark… Maar idd, tzt maar zien of er iets mogelijk is
Niet noodzakelijke reis is naar m’n vriend. Daar ga ik 1 keer per week naartoe. Niet de bedoeling maar ik heb geen auto helaas
Niet voor mn plezier naar de Ikea en of woonboulevard maar helaas noodzaak
Word je dan (vuil) aangekeken van wat je in de trein komt doen? Vroeg ik me af.
Hahaha ik in ieder geval niet als ik naar huis rij. Maar het is wel heeel rustig op mijn traject en ze rijden in 1x door dus ik hoef ook niet over te stappen. En ze mogen je OV niet controleren
Hemdjes en onderbroeken kopen bij de hema want in de huidige zitten gaten, m’n Amerikareis in juli gaat waarschijnlijk niet door, maar als Trump zegt dat we mogen vliegen moeten we kijken of we toch niet gaan en al het geld kwijt zijn (omdat dan niks geannuleerd wordt) en plan B t/m Z bedenken voor elke scenario.
Hahahaha nou veel succes moet je nagaan ik zit nogeneens echt in quarantaine en ik heb er al geen erg in