Ahhh mag ik een foto zien? Ik spaar ze ook.
Heb je hiervan ook mokken waar je vaak uit drinkt en mokken waar je nooit uit drinkt?
Haha wow een heel systeem! Als ik ooit bij jou kom wil ik ze allemaal bekijken
Labello’s! Zo’n 75 van over de wereld
Vinyl van oudelullenmuziek tot Lady Gaga.
Wauw! Wat zijn je meest bijzondere smaken/geuren/kleurtjes? 
Ehh Dragon Fruit is een super lekkere!

Dit is een nog een oudere foto nog uit mn oude huis. Spaar nu niet meer heel erg actief maar wil eigenlijk wel mijn plankje weer ophangen.
Ik verzamel kurken van speciale momenten. Hier staat nu een halve vaas vol met herinneringen.
Ik heb een tijdje fervent aan postcrossing gedaan en die kaarten heb ik allemaal bewaard! Zou het niet echt een verzameling noemen, maar wel leuk om te hebben. Ik neem op vakantie vaak een shotglaasje mee (uit zo’n cliche souvenirwinkeltje), en ik heb een heleboel kookboeken (maar zou dat ook niet per se een verzameling noemen, meer een uit de hand gelopen hobby gecombineerd met het niet onder controle hebben van mijn impulsen, haha)
anders: ik draag en heb geen jeans
@Fenayi hee lang verloren tweelingzus! (@je posts dat je ook geen spijkerbroeken hebt en ansichtkaarten spaart :))
The sound of silence, sowieso 
Ik net als @anon42392789 vinyl! Daar geef ik graag wat meer geld aan uit, thuis, maar ik maak er ook een sport van om op vakantie een platenzaak te vinden en een plaat te kopen, zo heb ik ook meteen een herinnering aan een bepaald album. Maakt het extra leuk!
En als er geen platenzaak is een boek. Vaak allebei, haha. Heb nu ook net een vinylmeubel en nieuwe boekenkasten gekocht en ben helemaal tevreden. 
Oooh wauw! Die Thaise vind ik zo leuk!
Dit lijkt me echt zo erg 
Ik ken ook iemand die dat deed en ik vind dat zo onverschillig/harteloos
(en dan bedoel ik dus niet opruimen of soms dingen wegdoen, maar gewoon alles zonder pardon wegdonderen, ook knuffels en dingen waaraan kinderen echt gehecht kunnen zijn)
Deze vraag is vast al vaker gesteld maar kan het zo snel niet vinden.
Voor degene die voor 2 personen boodschappen moeten doen, hoeveel zijn jullie per week kwijt?
- 25 - 50
- 50 - 100
- 100 - 150
- 200 - 250
- Anders
0 stemmers
Monchhichi’s 
Huh dat is toch whistle
Aan boodschappen ongeveer 40 - 50 voor ons 2, maar daar komt wel elke week nog een keer uit eten of afhalen bij.
Als jij uit eten gaag en van tevoren reserveert, voor hoe laat reserveer je dan? Een gemiddelde, dus rond die tijd.
- 17.30 (of eerder)
- 18.00
- 18.30
- 19.00
- 19.30
- 20.00
- 20.30
- 21.00
- 21.30 of later
- Verschilt echt per keer, soms om 17.30 soms 21.30
0 stemmers
Ik spaarde ooit munten, maar toen we de euro kregen vond ik er niks meer aan en ben ik er mee gestopt. Ik spaar nu niet heel bewust/actief meer iets, maar breid nog wel graag m’n cd collectie uit, en verzamel sjaals van voetbalclubs waar ik een wedstrijd gezien heb.