Stel je persoonlijke vraag #17

Omdat we nooit klaar zijn met vragen aan elkaar

6 likes


Ik las net over deze nieuwe techniek en ik vind het aan de ene kant een gek idee, maar het spreekt me ook wel aan als ik het zo lees.
Zou jij het overwegen?

  • Ja, dat zou ik wel willen
  • Nee, ik wil worden begraven
  • Nee, ik wil worden gecremeerd

0 stemmers

1 like

lekkere binnenkomer ook meteen trouwens :sweat_smile:

15 likes

Ik zou sowieso niet begraven willen worden (onnodig duur, ik ken vrijwel niemand die het graf van een vreedzaam, oud gestorven iemand bezoekt, maar dat is n=1 beetje ofc). En dit vind ik net als cremeren prima, zou dan eerder de milieutechnisch meest duurzame optie van de twee kiezen. Het is me een beetje potato-potato.

6 likes

Cremeren vind ik op de een of andere manier veel enger dan opgelost worden. Zou wel leuk zijn als nabestaanden hun moestuin besproeien met mij :v:t4:lekker biologisch

6 likes

Nu vraag ik mij af, ben jij bang voor de dood?

  • Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

Dood niet, maar dood gaan wel

27 likes

Ja precies dit. Hopelijk is het snel voorbij :crossed_fingers:t3:

2 likes

Moest wel een beetje grinniken om “nabestaanden kunnen een herdenkingsakker sproeien”. Vind het eigenlijk wel een mooie gedachte om jezelf zo terug te geven aan de natuur.

N.a.v. @Moskou’s poll over het uittrekken van kleding voor de seks, kleden jullie jezelf vervolgens (je mag hier zelf invullen hoe lang na te daad)zelf aan of helpt je partner daar wel eens bij?

  • Ja dat komt wel eens voor
  • Nee dat komt nooit voor

0 stemmers

Ik wil eigenlijk gecremeerd worden en dan als boom bemesting gebruikt worden maar dit lijkt me ook wel wat. Lekker teruggeven aan de aarde na m’n leven lang consumeren

1 like

Dan zou ik mijn werk niet meer kunnen doen :joy:.

2 likes

Ik speel bijna nooit games op mn telefoon, maar sinds een paar maanden speel ik iedere dag Lily’s Garden echt zo leuk en verslavend.

Speel jij spelletjes op je telefoon?

  • Ja, regelmatig, namelijk:
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

Rotan doet me wel altijd denken aan een te oude stoel van ons waar ik doorheen zakte, dus hopelijk dondert m’n lichaam er niet ineens uit als mensen die kist optillen

20 likes

Homescapes en gardenscapes speel ik vrijwel elke dag. Ik speel soms ook candy crush, maar dat vind ik minder leuk dan bovengenoemde spellen

5 likes

Bitlife, Manor Cafe en Words of Wonders

1 like

Ik ben heel bang voor de dood. Durf ook regelmatig niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik niet meer wakker word

8 likes

Ik ben in de war wat ik nou stem omdat er eigenlijk een dubbele vraag in je vraag staat. “Komt wel eens voor”, slaat dat dan op mezelf aankleden of de ander :sweat_smile:

6 likes

Doe maar iets goedkoops. Hoe het eruit ziet boeit me niet zo. Kunnen m’n nabestaanden m’n erfenis opzuipen in plaats van uitgeven aan zo’n stomme kist die vervolgens in de hens wordt gezet of begraven.

7 likes

Prima doen we die.

3 likes