Ik wist alleen dat het geen sydney en Melbourne was
- Wandelen
- Fietsen
0 stemmers
oké Brazilië:
- BrasilĂa
- Rio de Janeiro
- Sao Paolo
- Fortaleza
0 stemmers
Wil wel als disclaimer op al mijn foute antwoorden dat ik heel slecht ben in topografie
vind jij dat den haag en niet amsterdam onze hoofdstad hoort te zijn:
- ja
- nee
- nee, maar wel een andere stad:
0 stemmers
wat als we Assen NL hoofdstad maken
Dan gaan alle toeristen daarnaartoe waarschijnlijk, wordt Drenthe rijk en de rest van het land merkt er weinig van. Daarom vind ik dat Aâdam hoofdstad mag blijven, die stad is toch al verneukt door alle toeristen dus laten we dat probleem daar houden en niet verder verspreiden naar een andere stad. In de praktijk betekent hoofdstad zijn verder toch niks.
Ik weet echt niet wat ik hier moet antwoorden Ik heb bijna twee jaar een relatie met een meisje gehad, maar inmiddels denk ik dat het toch meer een soort fase was, en dat ik niet Ă©cht op vrouwen val. Maar vrouwen vallen me wel veel meer op als ik bijvoorbeeld op straat loop: de meeste mannen zien er zo doorsnee en saai uit dat ik niet even wat langer kijk, bij vrouwen denk ik veel vaker âoh zij ziet er leuk uitâ, âoh wat is zij knapâ etc. Maar verder zonder me gelijk tot hen aangetrokken te voelen. Dus ik denk wel dat ik meer naar vrouwen kijk, maar niet echt vanuit seksuele interesse? Of hoe zeg je dat. Meer een soort van platonisch
zou jij het leuk vinden als de stad/het dorp waar jij woont het songfestival zou hosten?
- ja, leuk
- nee, ga weg
- doet 't al
0 stemmers
flevoland weer onder water zetten
- ja
- nee
- ik woon in flevoland
0 stemmers
Flevoland droogleggen is de grootste fout in de Nederlandse geschiedenis.
Ik kijk meer naar vrouwen maar meer omdat ik me ermee vergelijk qua uiterlijk. Hoe knap is ze, wat heeft ze aan, wat straalt ze uit, etc., maar ook een beetje âhoe staat dat in vergelijking tot mij: ben ik knapper/beter gekleed/etc.â Terwijl ik niet denk dat ik me seksueel of romantisch aangetrokken voel tot vrouwen. Bij mannen vind ik dat veel minder boeiend omdat ik a. niet op zoek ben naar een eventuele nieuwe partner en b. mannen er over het algemeen minder uitgesproken uitzien als vrouwen, imho.
Die vergelijking zorgt er overigens niet voor dat ik continu judge en iedereen haat die er beter uitziet dan ik, ik kan het ook wel echt waarderen zonder jaloers te zijn en haal er ook inspiratie uit. Is gewoon een dingetje dat is overgebleven uit de tijd dat ik veel onzekerder was over mezelf dan nu, denk ik.
liever wonen in
- almere
- zoetermeer
- ik woon in almere of zoetermeer
0 stemmers
wat is eigenlijk het belgische equivalent van almere/zoetermeer
Sfeerloze moderne steden zonder geschiedenis
Ja dit herken ik heel erg! Inderdaad die vergelijking met mezelf, en niet op een vervelende manier ofzo, kan gewoon denken âzo wat ziet zij er mooi/stoer/whatever uitâ zonder iemand daar om te benijden of mezelf dan minderwaardig te voelen ofzo.
Vast al vaker geweest deze keuze en hij hoort in het je moet kiezen maar omdat ze hier nu langskwamen:
- Almere
- Woerden
- Zoetermeer
0 stemmers
sorry dat ik het topic gekaapt heb trouwens
Modern wel niet in de zin van futuristisch en hip maar alleen in best recent uit de grond gestampt om de vele Nederlanders ergens te huisvesten.
âPutting the ASS in ASSENâ
âLaat je verrassen door Assenâ