ik heb gestemd op ieeuw koffie maar niet omdat ik het niet lekker vind, integendeel zelfs. maar ik verdraag caffeine heel slecht en ga helemaal spacen dus vandaar dat ik geen koffie drink
Okee andere vraag!
Hoe drink je je koffie het vaakst/het liefst?
- Cappuccino
- (Dubbele) Espresso
- Ristretto
- “Gewone” koffie (zwart, of met melk/suiker)
- Latte
- Flat white
- Een fancy koffie met toeters en bellen a la Starbucks
- IJskoffie
- Koffie met een likeurtje erdoor
- Decaf
0 stemmers
Ben vast weer wat opties vergeten, maar soit.
Oh jammer zeg!! Is decaf koffie dan niet een goede optie?
ja! maar helaas hebben ze dat niet overal of het is net slootwater dus meestal zie ik er dan toch maar helemaal vanaf!
Assen is Drenthe niet eens waardig.
Ik vind heel veel koffie lekker (basic bitch alert) maar wel met plantaardige melk. Smaakjes, ijkoffie, latte, cappu, flat white allemaal lekkerrrrrr decaf ook na het eten. Maar als ik moet kiezen, kies ik grande iced latte with almond milk and an extra shot, two pumps of sugar free vanilla and less ice. no joke.
Decaf zwart zonder melk of suiker, of een “decaf iced latte met havermelk en suikervrije hazelnootsiroop”, there is no in between ik zag altijd sorry tegen de barista als ik dat laatste riedeltje bestel haha
Ik snap nooit dat zoveel mensen cappuccino drinken, dat smaakt toch amper naar koffie (of is dat juist de reden).
Koffie verkeerd ftw
Ja dat is de reden Ik hou echt van slappe koffie haha
Ik drink alle koffie!!! Thuis gewoon zwart (espresso want ik gebruik een percolator) omdat ik lui ben, maar als ik buitenshuis ontbijt neem ik altijd een cappuccino, als ik in een land met Starbucks ben ga ik daar elke dag naartoe voor veel te dure zoete koffiemeuk, in de zomer ijskoffie en als ik meer dan één of twee koffies op een dag wil drinken switch ik naar decaf want gevoelig.
Ik vind ook bijna alles lekker eigenlijk, ben heel benieuwd om ooit eens Senseo te drinken, want volgens mij zou ik dat ook prima vinden.
Shit nu wil ik t weten?? Patrick Hamers? Ronald Jansen? Andreas Pandy?
Het smaakt gewoon naar iets heel anders en die smaak is ook lekker.
Hebben jullie zo’n mini wasbak bij de wc?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vinden jullie het praktisch?
- Ja kan gewoon normaal mijn handen wassen
- Ja want dan hoef ik niet naar een andere kraan
- Nee het is te klein
0 stemmers
Ik vind het altijd wel iets grappigs hebben maar als ik mijn handen in zo’n ding was vind ik het altijd onpraktisch, terwijl ik vrij kleine handen heb
Ik vind het ook handig om mijn menstruatiecup uit te kunnen spoelen zonder dat ik met dat bebloede ding door huis hoef te lopen
Het is zo’n onding! Als je het gebruikt wordt de vloer helemaal nat.
Vaak komt er een veel te harde straal uit waardoor al het water opspat, heel irritant
Wat vind je vervelender:
- Intense dorst en geen drinken in de buurt
- Intense honger en geen eten in de buurt
0 stemmers
Die van ons is zo oud en doet het niet, dus we gebruiken hem nooit. Handen wassen we ook gewoon in de douche of keuken. Kan ook kwaad worden als iemand opeens wel die kraan gebruikt (rustig maar, ik uit het niet)