Stel je persoonlijke vraag #17

ik sprak laatst een studiemaat en die zei ook van, ja maar als jij straks klaar bent heb je helemaal geen stage gelopen omdat je je vakken nu gewoon haalt maar wanneer moet je dat dan doen? (omdat ik bij deze studie geen uitloop heb gehad, dus dan heb je geen gaten, wel met andere studies gestopt maar ander verhaal). Je kan toch niet meteen na een master gaan werken?
En toen dacht ik van huh kan dat niet? Ik hoop van wel, anders ben ik flink de lul straks. Ook lekker als je stage gaat lopen na je master, zonder stufi.
Maar was maakt iedereen elkaar op deze manier bang haha. Al heb je wel een flinke voorsprong met een stage/traineeship/etc. waarschijnlijk. En als je als werkstudent werkt doe je ook ervaring op zonder stage te lopen (en gewoon voor normaal geld).

Oh huh, ik dacht dat ik de naam had, maar dat is een hele andere meisjesnaam! Die zo te zien in Noorwegen het populairst is.

Ik googelde gewoon tagalog vagina en toen stond het er, hebben wij andere googels???

Mijn Google kwam niet verder dan vagina

Hahaha sorry voor de onrust! Voel mij inmiddels een 18+ versie van repelsteeltje. Als je het echt wil weten mag je wel een bericht sturen haha

29 likes

die met 4 letters in haar naam?

ja!

2 likes

heb je de betekenis van je naam wel eens opgezocht? (niet per se vertaling)

• ja en ik was een beetje teleurgesteld
  • ja en ik vind de betekenis wel leuk
  • nee

0 stemmers

de mijne betekent ‘‘blinde’’, leuke afwisseling tussen alle ‘wijsheid’’, ‘‘schoonheid’’, ‘‘liefde’’ etc.
Maar ik vind mijn naam wel erg leuk en dat verandert niet met de betekenis. Ik zou Pippa ook niet erg vinden en de naam van @Desalnietteplus die me toch een halfuurtje bezig hield, vind ik ook heel leuk.

zou je je laten afschrikken door een betekenis die je niet mooi vindt?

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

“Een afvalproduct uit de darmen van potvissen”

:sweat_smile:

45 likes

Ik weet gewoon meteen welke naam dit is! Volgens mij zelfs door het forum en de molecule 1 trend haha

4 likes

Meesteres/heerseres.

Dus…

7 likes

gezegend, puur, heilige
:neutral_face:

En
Rein, schoon, zuiver

3 likes

‘Blind geboren’

Nou dat klopt half :joy: M’n ogen keken allebei een andere kant op en zonder bril zie ik geen steek

28 likes

"prijzenswaardig":+1:

2 likes

Hahahahah ik moet hier echt zo hard om lachen

13 likes

Verwijderd

2 likes

Ik zweer bij God.
Eerder ik zweer met God :woman_shrugging:t3:

9 likes

Lieflijke, genade, begenadigde

Mijn naam is Franse vorm van Anna, maar is hier best populair.

1 like

In ieder geval dicht in de buurt :sweat_smile:

Ik lees geloof ik nog liever iedereens oogkleur.

44 likes