Stel je persoonlijke vraag #18

Elke keer als ik dit soort challenges zie op Youtube denk ik dar ik dat makkelijk kan halen, omdat ik echt een vreetzak ben. Maar misschien onderschat ik het wel zwaar hahah

6 likes

als iemand onironisch allemaal RIP XXXtentacion berichten plaatst vind ik dat wel een ding ja

8 likes

Ik vind de muzieksmaak van mijn vriend echt helemaal niks maar lig daar verder niet wakker van hoor. Het enige is dat we eigenlijk nooit samen naar concerten/festivals kunnen, nouja als dat alles is…

Gelukkig houdt hij wel net zoveel als ik van trash-televisie dus we kunnen iig samen cultuursnuiven op SBS6 en Videoland :sunglasses:

3 likes

Ik heb echt geen idee hoeveel kcal er in producten zitten en hoeveel ik normaal eet, dus heb dit waarschijnlijk compleet verkeerd ingeschat :sweat_smile:

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in waar ik voor verzekerd ben dus hier komt de grote verzekeringen quizzzz:

Heb jij een rechtsbijstandverzekering?

• Ja, voor (letsel)schade in het verkeer
  • Ja, voor schade bij aankopen en mijn woning
  • Ja, voor de combinatie van schade in het verkeer en bij aankopen/woning
  • Nee, ik heb geen rechtsbijstandverzekring

0 stemmers

Je auto heb jij:

• All risk verzekerd
  • WA+ verzekerd
  • WA verzekerd
  • Niet verzekerd
  • Ik heb geen auto maar wel een fiets

0 stemmers

De inboedel van je huis heb jij:

• In de basis verzekerd (stormschade e.d.)
  • All risk verzekerd
  • All risk en buitenshuis verzekerd
  • Ik heb geen inboedel of vind het geen verzekering waard

0 stemmers

Ik vind het zo lastig om te bepalen of ik sommige verzekering niet wat naar beneden kan halen. Bv mijn auto van 10 jaar naar WA ipv WA+ (dan krijg je geen vergoeding bij brand en ruitschade of schade door loslopende dieren), maar het scheelt maar ƩƩn euro per maand ongeveer. Ook zie ik dat ik sierraden heb verzekerd maar ik heb eigenlijk maar ƩƩn echt waardevol sierraad. Een rechtsbijstandverzekering heb ik dan weer niet, maar zou misschien wel goed zijn? Lastig heur.

Ik weet eigenlijk van alles altijd wel hoeveel er zo ongeveer in zit, maar dan nog vind ik deze inschatting maken heel moeilijk!! Ik heb veel van die challenges op youtube gezien en heb dan net als @Sensatie dat ik denk, ooooooh dat kan ik makkelijk!! Maar vraag het me echt af hoe dat dan zit als je het daadwerkelijk probeert…

1 like

Hmm ik twijfel. Ik vind het namelijk heel leuk om samen een plaat op te zetten en dat dan allebei heel mooi te vinden. Die momenten zijn heel romantisch vind ik. Denk wel dat ik dat zou missen als ik dat niet zou hebben.
Betekent trouwens niet dat ik alles wat mijn vriend luistert mooi vind en andersom vindt hij niet alles mooi wat ik luister.

@babushkababy Ik vind het wel jammer als muzieksmaken niet overeen komen en word altijd extra blij als je elkaar daar wel in vinden. Het maakt een autoritje of koken veel makkelijker. Nu is het van ā€œOk deze muziek… Kunnen we iets vinden wat de een niet verschrikkelijk vindt?ā€.
Zoektocht is nog bezig…
Ik vind bepaalde muziek wel heel onaantrekkelijk en ja dan vind ik die persoon ook wel minder aantrekkelijk. Zo van ugh houd je daar echt van?

Ik dacht eerst: neee, totaal niet. Maar stel nu dat iemand oprecht fan is van figuren als Dries Roelvink en Bennie Jolink (bestaat die überhaupt?). Dat kan ik me echt niet voorstellen… Daar komt toch een heel ander soort cultuurtje bij kijken.

Edit: excuus aan Bennie Jolink, ik zag Frans Duijts voor me

9 likes

ik zou je inboedel (als het niet teveel scheelt in premie) sowieso all risk verzekeren!
als je dan zelf iets sloopt in huis is het ook verzekerd, wat naar mijns inziens veel vaker gebeurd dan het afbranden van mn huis (godzijdank)

1 like

Gewoon op het strand…
Het lijkt makkelijk gezegd maar mensen die kijken trek ik me echt niets van aan (heb ik trouwens ook echt nog nooit gemerkt hoor) en foto of filmen zou ik echt schandalig vinden maar ook daar heb ik nog nooit last van gehad.
En ja, als het wel gebeurt… het zijn maar borsten. Ook met kleding aan zie je dat ik die heb. Ik zou er uiteraard erg van balen en boos over zijn (understatement) maar ik zou me niet schamen of zo. Ik ben dan niet degene die fout zit.

2 likes

Ik knap er geloof ik niet op af, maar het is wel extra leuk als je elkaar kunt vinden in elkaars muzieksmaak. Scheelt best veel ergernis, en het is ook leuk om door elkaar weer nieuwe dingen te leren kennen.

2 likes

Wat staat er nog meer op zijn lijst? I’m intrigued

2 likes

Och ja maar dit snap ik wel hoor, ik heb zelf ook heel weinig met het LAKS. Echt een beetje mijn BEC als een van die kids komt vertellen dat ze ā€œeen echte diploma heeft geen coronadiploma hoorā€ en volgend jaar een ~studie rechtsgeleerdheid gaat beginnen~ (i.p.v. dat ze gewoon zeggen ā€œja k studeer rechteā€, zoals het hoort). En ik werk in het voortgezet onderwijs dus krijg er nog wel eens mee te maken lol.

Elk jaar is het aantal klachten over het bepaald examen weer ā€œeen nieuw recordā€ en daar maken ze dan heel veel stampij over maar in the end verandert er toch niks. Tsja als zij er maar hun energie in kwijt kunnen nietwaar? Ik vond mezelf ook heel gaaf toen ik als 17-jarige bij de leerlingenraad/debatclub/schoolkrant zat. :thumbsup:

Ik zou al blij zijn als hij überhaupt van muziek houdt, mijn ex vond er echt niks aan dus als ik ff lekker hard muziek in de auto/in huis op wilde zetten dan kreeg ik een ā€œMOET DAT??? Kan die jankmuziek niet afā€.

Liever een partner

• Die naar slechte films en series kijkt
  • Die naar exact dezelfde films en series kijkt
  • Die helemaal niet naar films en series kijkt
  • Die elke film en serie spoilt

0 stemmers

Woeps moet eigenlijk in het je moet kiezen topic. Volgende keer beter :open_mouth:

Die naar dezelfde slechte films en series kijkt :sunglasses:

4 likes

Hoe slecht is slecht? :stuck_out_tongue:

Ex on the beach

2 likes

Dit is echt mijn droom. Samen Tempation enzo kijken. Helaas heeft mijn vriend zo’n hekel aan ā€˜ā€˜frikandellentv’’ (zijn woorden) dat hij de woonkamer meteen verlaat als ik het aanzet.

9 likes