Stel je persoonlijke vraag #18

Wat staat er nog meer op zijn lijst? I’m intrigued

2 likes

Och ja maar dit snap ik wel hoor, ik heb zelf ook heel weinig met het LAKS. Echt een beetje mijn BEC als een van die kids komt vertellen dat ze “een echte diploma heeft geen coronadiploma hoor” en volgend jaar een ~studie rechtsgeleerdheid gaat beginnen~ (i.p.v. dat ze gewoon zeggen “ja k studeer rechte”, zoals het hoort). En ik werk in het voortgezet onderwijs dus krijg er nog wel eens mee te maken lol.

Elk jaar is het aantal klachten over het bepaald examen weer “een nieuw record” en daar maken ze dan heel veel stampij over maar in the end verandert er toch niks. Tsja als zij er maar hun energie in kwijt kunnen nietwaar? Ik vond mezelf ook heel gaaf toen ik als 17-jarige bij de leerlingenraad/debatclub/schoolkrant zat. :thumbsup:

Ik zou al blij zijn als hij überhaupt van muziek houdt, mijn ex vond er echt niks aan dus als ik ff lekker hard muziek in de auto/in huis op wilde zetten dan kreeg ik een “MOET DAT??? Kan die jankmuziek niet af”.

Liever een partner

• Die naar slechte films en series kijkt
  • Die naar exact dezelfde films en series kijkt
  • Die helemaal niet naar films en series kijkt
  • Die elke film en serie spoilt

0 stemmers

Woeps moet eigenlijk in het je moet kiezen topic. Volgende keer beter :open_mouth:

Die naar dezelfde slechte films en series kijkt :sunglasses:

4 likes

Hoe slecht is slecht? :stuck_out_tongue:

Ex on the beach

2 likes

Dit is echt mijn droom. Samen Tempation enzo kijken. Helaas heeft mijn vriend zo’n hekel aan ‘‘frikandellentv’’ (zijn woorden) dat hij de woonkamer meteen verlaat als ik het aanzet.

9 likes

Ja mijn ex had dat ook, hij was “teleurgesteld” dat ik dat keek en kon echt boos worden daarom. Prima dat je iets kut vindt wat ik wil kijken, maar laat me dat dan lekker alleen kijken. :fu:t3:

3 likes

Ik moest ook een IQ test doen toen ik ADD bleek te hebben maar ik durfde niet (faalangst joe).Achteraf wel een beetje spijt van.

Omg, ken je SBS 9 al?
Ik noem dat het rioolputje van SBS en net 5.
Buurtpolitie, achter gesloten deuren, overspel in de liefde. Heeeerlaaaak

6 likes

Wat @Gelatelli zegt, inboedel zou ik zeker allrisk verzekeren! Ik ben over mijn kat gestruikeld, waardoor ik de tv van het kastje tikte en het scherm kaduuk was. Omdat ie nog niet zo oud was toch maar proberen te declareren, en het is helemaal vergoed :woman_shrugging:
Kunnen zulke knullige acties zijn haha, maar op dat moment ben je wel echt blij als het verzekerd is!

2 likes

Ik zet NU de tv aan

1 like

Ik denk dat mensen zich echt overschatten met meer dan 10.000. Ik zou wel ook wel 2.000 calorieën in een maaltijd kunnen wegwerken, maar dat maal 5 of 6 is echt een ander verhaal. En ik heb veel ruimte in mijn maag.
Wel leuk om eens een menu samen te stellen voor zo’n dag.

1 like

Valt wel mee toch, afhankelijk van wat je eet vooral? Met gezonde, voedzame producten kan het nog best lastig zijn. Maar je een zak chips en een zakje borrelnootjes eet zit je al makkelijk aan 2000 kcal. Een aangezien dat 0 voedingswaarde heeft heb je waarschijnlijk na een uur weer honger en kan je door. :thumbsup:

Maar je maag vult alsnog en je gaat je na een tijdje echt kut voelen.
Ik heb heel veel van die challenges gezien en vooral bij vrouwen gaat het vaak mis, terwijl ze dan bij het ontbijt al 12 donuts op hebben en zich nog prima voelen.

Edit: ik besef net dat je de calorieën misschien ook mag drinken, staat er niet bij, dat mag bij de YouTube challenges niet dus dan is het misschien alweer iets makkelijker.

Ja als je het niet gewend bent miss idd. Ik denk dat als je langere tijd stelselmatig teveel eet je lichaam daar uiteindelijk aan gewend raakt (anders zouden niet zoveel mensen overgewicht hebben). Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je als je dit niet normaal doet, je maag uiteindelijk gewoon vol zit.

Laatst alle landen uit m’n hoofd geleerd, wou eigenlijk door met hoofdsteden maar wil nu eerst de basics van Nederlandse Gebarentaal leren.

7 likes

Oh zeker ik denk dat er heus mensen zijn die het met gemak doen, maar de meeste mensen hier hebben geen overgewicht en eten niet sowieso dagelijks al 6.000 calorieën ofzo. Het is een challenge van een dag, geen challenge waar je een jaar over mag doen.

ik begin vooral heel vaak met dit soort dingen

28 likes