Stel je persoonlijke vraag #18

Haha, achter het antwoord nee (ik heb geen vooroordelen) staat toch ook al best een vooroordeel?

Ik loop zelfs met een grote boog om een labrador of teckel heel.

Ik moet honden - eigenlijk alle dieren - niet en zij mij ook niet.

5 likes

Familie van me heeft een Stafford en die is zo lief, snap wel dat mensen m eng vinden maar het is zo’n lieve goedzak die gewoon heel enthousiast (en lomp) tegen je op springt.

3 likes

Ik haat alle katten

9 likes

Doe zelluf dan :triumph:

heb jij wel eens ruzie/zeer verhitte discussies gehad met een forummer in je pm

• ja
  • nee
  • weet het niet zeker

0 stemmers

Welk dier past het beste bij @Lula

0 stemmers

4 likes

Een nachtraaf

De bidsprinkhaan deed me het meest denken aan de gezellige oude man op haar ava💁🏼‍♀️

Hierom heb ik voor de honingdas gekozen :smile:

Edit: he doesn’t care

7 likes

M’n moeder haha, ze ging een heel gesprek met diegene aan. Jammer dat ik geen printscreens mag delen.

1 like

Alleen eenzijdig

Dat iemand heel boos deed en toen stuurde ik lol terug

9 likes

Ik ben van mening dat zulke honden niet meer “vrij” gefokt horen te worden zodat iedereen ze maar kan kopen via marktplaats voor een paar honderd.
Het zijn gewoon echt krachtige beesten en sowieso geen beginners honden. En ondanks dat ze niet vals geboren worden, is de kans op hond-op-hond agressie wel groter dan met veel andere rassen en is de schade die ze aanrichten een stuk slechter te voorzien.

13 likes

Hoeveel geef je gemiddeld uit aan een kraamcadeau voor goede vrienden?

Wat komt het meeste in de buurt:

• 5 euro
  • 10 euro
  • 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • Meer dan 30 euro
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Je vergeet de kipduif!
afbeelding

9 likes

Ew

4 likes

Ja, wel eens. Mijn ouders hebben nu een aantal jaar een Stafford en het is echt een schat van een beest, ze hebben m heel netjes opgevoed, maar tijdens de hondentraining met zijn broertjes en zusjes uit eigen nest nota bene mag er maar 1 hond per keer los omdat het anders misgaat. Het kunnen echt mega leuke lieve honden zijn, maar je moet ze wel strak opvoeden en er bewust van zijn dat je geen knuffelhond hebt voor andere honden in de buurt.

2 likes

Haha de bijnaam van Daniel Ricciardo, waar mijn forumnaam vandaan komt is The Honeybadger, die moest ik dus wel kiezen.

1 like

Het ligt natuurlijk heel erg aan de toon, maar als jij je er onprettig bij voelde dan vind ik dat je er wat van had mogen zeggen. Ik zou ook nog Coolblue contacteren, denk dat zij dit soort klachten heel serieus nemen. Wel zou ik daarbij aangeven dat er waarschijnlijk geen verkeerde bedoelingen waren, maar dat twee mannen in huis bij een (jonge) vrouw wel een natuurlijk overwicht hebben en dat dit soort opmerkingen dan niet lekker kunnen vallen.

25 likes

Ik maak eigenlijk altijd zelf iets, dus ben er nooit veel geld aan kwijt haha. Maar verschilt dus wel erg of ik iets groots of juist iets kleins maak hoeveel het kost aan materiaal