Stel je persoonlijke vraag #18

Als iemand iets van je kapotmaakt, is het niet zo gek om daar geld voor te vragen, toch? Zeker als hij of zij zich voordoet als iemand met verstand van zaken. Ik weet niet hoe makkelijk ik het zelf zou vinden om om geld te vragen als ik me in @Fenayi’s positie bevond, maar ik zou als ‘de sloper’ in ieder geval wel aanbieden om m’n fout financieel recht te zetten. Vind ik wel zo netjes.

Maar ja dit soort situaties blijven lastig vind ik, ook als je dingen uitleent die mensen dan slopen of kwijtraken. Je hebt natuurlijk niet samen een soort contract getekend waarin je afspraken hebt gemaakt over mogelijke risico’s.

4 likes

Als ik daaraan mee zou doen zou heel Nederland zich afvragen hoe lelijk mijn klasgenoten dan geweest moeten zijn.

56 likes

Ik vind dat zo tenenkrommend. Dit hele format is mij een raadsel. Waarom een programma maken over iemand die tijdens haar schooltijd zo fantastisch mooi was? Who cares?

9 likes

ik las cars kleding en ik dacht eerst aan zoiets voordat ik snapte dat het wat anders was…

17 likes

Ik zou vragen of hij je misschien tegemoet kan komen, maar je was er zelf bij toen hij dat spul er in spoot hahaha

1 like

Ja dat was echt Cringe af.

Van die 35jarige mensen die zich niet eens meer herrinerden wie ze gepest hadden en dan een gepest iemand die er duidelijk nog steeds niet overheen was.

14 likes

Ja dit denk ik. De afleveringen die ik ooit heb gezien van het mooiste meisje van de klas had ze altijd wel een enigszins heftig verhaal. Ik kreeg altijd het idee dat ze willen laten zien dat ook het mooiste meisje van de klas, wat vaak toch wel aanzien had enz, ook geen garantie op een makkelijk leven heeft

1 like

irritant zeg. ik zou me echt rot voelen als ik hem was. hij kan op z’n minst erkennen dat hij je niet bepaald verder heeft geholpen met je laptop. wellicht iets met aansprakelijkheidsverzekering?

Vroeger toen we nog stallen/een boerderij hadden, maakte ik altijd samen met een vriendinnetje hutten op de hooizolder. Dat ding was huge en lag meestal niet helemaal vol dus genoeg plek over. Dan verplaatsten we de pakken hooi zodat we kamertjes hadden, maakten we meubels van hooipakken enzo. Later kregen we ook allemaal oude lakens en de kussens van een oud bankstel dus toen werd het helemaal fancy. Wilde daar heel graag een keertje slapen, maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen omdat dat vriendinnetje heel erge heimwee had en nergens anders durfde te slapen.

Maar inderdaad die jeeeeeuk na zo’n dag daar spelen haha. Dat hooi vond je ook echt 'savonds met douchen terug in je onderbroek :sweat_smile:

5 likes

Haha heb ik in real life ook wel eens gehad. Een gozer die me altijd van mn fiets trapte zat pas steeds met me te flirten, dus ik vroeg aan hem of hij enig idee had. Hij had echt geen idee. Zo bizar.

Edit: was misschien maximaal 7 jaar geleden

1 like

Oppas is in ons geval mijn schoonzus of schoonouders en zij willen er niks voor.

3 likes

Ze gaat daar dan heen idd. Dat werkt voor nu voor haar het beste en vinden de mensen in kwestie zelf ook prettiger haha. Denk dat we in de toekomst gewoon een oppas zouden zoeken tot max 00:00 uur en niet altijd uit logeren

2 likes

In de huidige tijd en door familie-omstandigheden niet, hiervoor kwamen mijn ouders dan wel eens en bleven tot we rond 22/23 weer thuis waren.

2 likes

Zusterschap klinkt een beetje spiritueel?
Herkenning is wel fijn m.b.t. bepaalde onderwerpen (zoals seksuele intimidatie idd en geen kinderen willen). Maar ik voel daar niet iets heel diepzinnigs bij, dus weet niet of mijn stem dan klopt :woman_shrugging:

2 likes

Als wij een avond weg willen dan slaapt hij bij mijn ouders/schoonouders of zwager & schoonzusje.

2 likes

Ik vind deze zo met dat zilver er omheen niet mooi qua stijl. Met macrame eromheen vind ik het wel heel leuk. Dan zou ik er 20 aan uitgeven denk ik. En dan ook 20 en niet meer omdat je zoiets best “makkelijk” zelf kan maken met wat oefening.

1 like

Oh, dan nee nooit. Voel wel eens herkenning en ‘lotgenoot’, maar nooit op een spiritueel niveau of zoiets zweverigs.

Niet doof, wel slechthorend

Oostindisch
Ha-ha

24 likes

Ene moment vind ik ze leuk en het andere moment besef ik weer dat we niet echt (meer) matchen

10 likes