Stel je persoonlijke vraag #19

Yikes, vandaag geleerd dat het Gooi niet in Utrecht maar Noord-Holland ligt :zipper_mouth_face:

1 like

Trashy natuurlijk. Heel bekend Nederland woont daar :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik slaap op zolder maar mijn telefoon ligt ‘s nachts altijd beneden. Werkt echt zo goed. Voel dan ook niet die ‘drang’ om op mijn telefoon te kijken.

2 likes

Nee nee

Johan vlemmix woont in Brabant, waardoor Brabant automatisch de trashy stem wint.

5 likes

Maar eerlijk, ik zou wel eens in zijn huis willen overnachten :zipper_mouth_face:

1 like

You sure about that?

2 likes

Whaaa :scream:

1 like

Kam of borstel jij, over het algemeen, je haar iedere dag?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Nee want krullen

14 likes

Heb jij op dit moment een whatsappgesprek op ongelezen staan omdat je nog geen zin hebt (gehad) om daar op te reageren :woozy_face:?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik heb nu een tuin en lafffffff de tuin. Heb geen oprit want geen auto + genoeg parkeerplekken voor als ik wel een auto heb. Heb ook een bad, maar daar staan wasmanden in en ik ga 3 keer per jaar in bad dus geen must. Word echt gelukkig van mijn tuin dus zou never nooit meer een huis willen zonder tuin.

3 likes

Utrecht kan niet trashy zijn he

6 likes

Hahah wat een smiecht!

4 likes

:smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

3 likes

wat is er nou niet mooi aan Wormerveer :lying_face:

4 likes

Het begint al bij de naam

9 likes

Bedoel je eigenlijk de omgeving of de bevolking?

Ik heb gestemd met het beeld van de bevolking in mn hoofd.

1 like

true, -veer heb je wel t mooiste darp van nederland :grimacing:

2 likes

Ja, ok. Trashy was een eitje. Maar classy was toch wel een spagaat, ik dacht eerst aan gelderland, maar toen dacht ik aan michella kox en arnhem. Toch maar voor noord-holland gegaan, ondanks de trashy parels.

2 likes

Als iemand er zelf (over zichzelf dus) naar verwijst in ‘t openbaar, oké, maar iemand uit het niks privéberichten om te vissen of je vermoedens kloppen vind ik lichtelijk overdreven :joy:

3 likes