Stel je persoonlijke vraag #19

Kom maar door met die vragen

40 likes

Haha waarom deze foto??

2 likes

Ik heb een Jamai voor elke mood

afbeelding

47 likes

Nu al kruidnoten eten

  • Jaaa al gedaan!
  • Ja heb ik nu wel zin in
  • Hmm volgende maand misschien weer
  • Nee man ga weg!

0 stemmers

1 like

@grace je hebt van die meisjes die altijd kirren dat ze zo klein zijn en dat anderen ze daarom schattig vinden en dat ze in de supermarkt niet bij de bovenste plank kunnen en dat iemand ze dan moet helpen maar hihi niemand vindt dat erg want ze zijn zo schattig.
En dan blijkt later dat ze gewoon 1,68 zijn ofzo, gewoon een doodnormale lengte.

Deed cynthia dat niet ook? Nouja ik lees het wel eens in elk geval.

28 likes

Oh. Soms ben ik echt heel gelukkig met mijn bubbel :flushed:

3 likes

Heb nog steeds de zak van afgelopen december onaangebroken liggen :sweat_smile:

3 likes

OMG zo knap!

3 likes

Ik vond laatst nog een half leeggegeten zak in mijn bureaula op het werk, dus die ik heb maar eens opgegeten.

2 likes

N.a.v. het “Waar erger je je aan”-topic

Feliciteer jij mensen door middel van een instastory?

  • Ja, vaak
  • Alleen mensen waar ik close mee ben
  • Alleen mensen die dit ook bij mij doen
  • Nooit
  • Ik heb geen Instagram

0 stemmers

Feliciteren mensen jou door middel van een instastory?

  • Ja, vaak
  • Alleen bepaalde mensen
  • Nooit
  • Ik heb geen Instagram

0 stemmers

Als iemand jou in een instastory feliciteert, deel jij die story dan vervolgens op jouw eigen account?

  • Vaak
  • Heel soms
  • Nooit
  • Dit gebeurt mij nooit
  • Ik zei toch dat ik geen Insta had gvd

0 stemmers

1 like

Als de buren ruzie hebben, wat doe je dan?

  • Ik zit meteen klaar in afluistermodus
  • Ik ga me ermee bemoeien
  • Ik vraag of ze niet te luid ruzie willen maken
  • Ik negeer het
  • Anders

0 stemmers

Mijn buren hadden laatst echt een heftige ruzie, heb lekker meegenoten van de tea☕ ben benieuwd of meer mensen dat doen

1 like

Nav de poll van @NInja
Wat zou je doen als je buren zo vaak en luidruchtig ruzie hebben dat je het vermoeden hebt dat ze misschien wel fysiek zijn tegen elkaar?

  • Niks
  • Melding maken
  • Aanbellen om te praten

0 stemmers

1 like

Mijn buren hebben niks gedaan en (achteraf) wel gezegd dat ze het een paar keer gehoord hebben. Had het heel fijn gevonden als ze dw politie gebeld hadden, dit kon ik de laatste keer pas een uur later.

Pff wat heftig zeg! Ik vind het van de buitenkant lastig te beoordelen of het echt fysiek is of niet. Straks is het “gewoon” ruzie en dan staat er ineens politie voor de deur

2 likes

Beter een keer te veel dan te weinig!

3 likes

Ik bel dan de politie (niet op het alarmnummer). Ik bel liever te vaak dan dat er een vrouw in elkaar gerost wordt en ik niks doe (ja of een man natuurlijk).

3 likes

Ik heb laatst ook gebeld omdat ik veel lawaai (alsof er met meubels gegooid werd) en huilen hoorde, alleen konden we niet localiseren welk huisnummer het was en was het geluid ook steeds minder geworden tegen de tijd dat ik toch maar de politie had gebeld. Ik belde dat 8844 nummer maar ze zei dat ik 112 had mogen bellen en heeft me ook doorverbonden daarmee. Uiteindelijk konden de politie (zijn wel nog bij mij aan de deur geweest) dus niks maar ze raadden aan om meteen nog een keer te bellen naar 112 als het weer begon.

1 like

Ik heb nog een zak van vorig jaar haha

2 likes

Truffelpepernoten mogen van mij het hele jaar door. Of mischien niet want dat zou slecht voor me zijn.

6 likes

0 zou natuurlijk ook nog kunnen

3 likes