Ik heb 4 jaar op de rand van Enschede en Hengelo gewoond haha, het bestaat echt!!
Is ook logisch! Zit een hele strategie achter waar het staat en hoe het eruit ziet he, soms ben ik ook een sucker voor een zoete geur of leuke verpakking hoor. Maar bv scheermesjes zou ik echt voortaan even bij de mannen kijken.
Ik werk er zelfs!! En ben in het ziekenhuis daar geboren
Dit heb ik met Roosendaal en Hendrik-Ido-Ambacht.
Ja, deze mesjes voor mannen zijn echt al jaren mijn vagijn favoriet. Heb nooit rode bultjes, ingegroeide haren etc.
De geur van mannenscheerschuim vind ik wel echt
Dus waarschijnlijk zou ik uiteindelijk toch voor rechts gaan, hoewel de linker verpakking mij meer aanspreekt.
Gebruik jij scheerschuim?
- Nee nooit
- Ja altijd
- Soms wel, soms niet
0 stemmers
Hahahaha daar kom ik vandaan. Joeee
Beetje van beide, alles voor vouwen is meteen zoetsappig en kots en bij mannen gewoon hoppa je hebt dit nodig, dit is het. En qua geuren ook véél beter. Gebruik ook standaard mannen deo en parfum.
Heeft hij dat niet gekopieerd van het Bielefeld experiment?
Edit: oh ja heeft hij dus, had het hele bericht niet gelezen.
Ben jij wel eens in Bielefeld of Etten-Leur geweest?
- Nee in beide plaatsen niet
- Ja in Etten-Leur
- Ja in Bielefeld
- Ja in beide plaatsen
0 stemmers
Overigens ben in alleen op het station in Bielefeld geweest haha
Zou willen dat het niet bestond. Het is 2,5 uur rijden voor me en zit regelmatig voor werk in Almelo.
Dat iemand daar ook vrijwillig wil wonen. Vind dat echt een aso stad. Kom er vrijwel nooit maar
Nu nog een dagje naar Amsterdam vanuit een relatief rustigere (corona technisch) gemeente
Om te winkelen
- Kan gewoon
- Onnodig risico
- Ik weet het niet
0 stemmers
Voor de kapper
- Kan gewoon
- Onnodig risico
- Ik weet het niet
0 stemmers
Om uit eten te gaan
- Kan gewoon
- Onnodig risico
- Ik weet het niet
0 stemmers
Even nog wat random plaatsen.
Ben jij wel eens in Sittard geweest of in Harlingen?
- Nee in beide plaatsen niet
- Ja allebei
- Alleen in Sittard
- Alleen in Harlingen
0 stemmers
Toen ik zoân fletcher voucher kocht wilde ik een hotel uitzoeken. Ik had van 9 van de 10 plaatsen niet eens ooit van gehoord.
Met in Harlingen geweest zijn, bedoel ik âheb er op de parkeerplaats gestaan voor de auto op de boot naar Terschelling gingâ
Haha lol, ik dacht dat dat altijd via den helder ging. En Sittard ben ik misschien wel ooit geweest toen ik een mega reis met de trein naar maastricht nam met een vriendinnetje.
Vanuit Den Helder gaat alleen de boot naar Texel.
Ik woon en werk in Amsterdam en deze dingen voelen al als onnodig risico haha
Ik ben met de bus geweest dus mocht nog een stukje door het dorp lopen tip voor als je nog meer wil zien!