Alleen om te klagen bij pakketdiensten als er weer eens iets fout gaat
De enige vorm van social media die ik heb (op whatsapp na). Juist hier lees ik het nieuws, volg ik journalisten en opiniemakers en lees ik discussies over trends. Vind Twitter echt underrated en het enige platform wat niet zo teringnep is.
Hahahah je hebt tenminste goeie prioriteiten
In de poll over lokale lekkernijen:
- heb ik gestemd op iets uit mijn eigen provincie
- heb ik gestemd op iets uit een andere provincie
- heb ik niet gestemd op een lekkernij
0 stemmers
haha ik heb wel op iets gestemd maar ik kon eigenlijk ook niet kiezen
Vroeger was ik echt super actief op Twitter. Ik denk wel 500+ tweets op sommige dagen (er zaten dan ook gewoon hele gesprekken tussen). Was wel een leuke tijd, mis het soms nog.
Ja mee eens, vind het zo vreselijk ondergewaardeerd. Vind Twitter echt het allerfijnste medium voor nieuws, voetbaltweets en oprecht grappige dingen. Maar dan moet je misschien wel de juiste mensen volgen en ook interesse hebben in dingen die er besproken worden. De voetbalTwittercommunity is bijvoorbeeld heel groot maar als je niet van voetbal houdt, ja, haha.
Kies je er bewust voor om het nieuws niet te volgen? En waarom dan?
Ik post zelf eigenlijk alleen maar over een game. Maar ik vind dat je op twitter echt veel kan leren. Ligt er natuurlijk ook maar net aan wie je volgt. Maar op twitter zie ik veel meer nieuws voorbij komen / er wordt dieper op in gegaan.
Ja nog beter eigenlijk
Ik eet echt al jaren twee crackers met pindakaas en hagelslag als ontbijt
Hier een bericht van mij van twee jaar geleden:
Ja dit herken ik wel. In het begin volgde ik bijvoorbeeld het coronanieuws echt op de voet. Na een tijdje merkte ik mede daardoor echt significante verschillen in mijn gemoedstoestand. Nu volg ik het veel minder en voel mij daardoor ook beter en minder angstig. Al vind ik het soms wel moeilijk, want ben wel nieuwsgierig, heb jij dat nooit?
Jordan country crisp met noten, Oikos en kiwi gold
Alles, want ik verdien er mijn boterham mee.
Ook via andere actualiteitenprogramma’s op tv dan het journaal:-)
Heb jij een abonnement op een papieren krant?
- Nee
- Ja
- Nee maar wel gehad in het verleden
0 stemmers
Hadden/hebben je ouders een abonnement op een papieren krant?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet/ n.v.t.
0 stemmers
Volgens mij hebben mn ouders echt op 4 kranten een abonnement. Die zijn sowieso abonnement gek.
Vind jij dat papieren kranten vaak te groot zijn en irritant om te lezen?
- Nee geen probleem mee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik kon dus als puber nooit fatsoenlijk een papieren krant lezen, werd daar helemaal lijp van. Vond het zo irritant gevouwen.
Iets anders zou mischien youtube zijn. Lijkt me leuk als je als journalist soort informatie filmpjes kan maken en ook beetje als kleine documentaires. Mischien ook omdat film me heel leuk lijkt