Stel je persoonlijke vraag #19

Boodschappen doen we in Auchan. We rijden een keer per maand naar daar en komen met een volle koffer terug. We vullen dan aan met artikels van Delhaize of Lidl.

1 like

Vooral nu in zwanger ben. Kan ik mijn vriend echt niet aandoen om alles maar te laten gaan. Die darmen zijn savonds al weken van slag dus ik neem het maar voor lief om een paar keer naar het toilet te lopen om te ontluchten

1 like

Op werk wel. Maar kans is trouwens ook groot dat ik gewoon moet kakken, voel dat verschil nooit zo, dus dan maar op de wc gaan zitten.
Bij mijn vriend in het begin ook. Maar heb op een gegeven moment gezegd/gevraagd "mag ik… " En toen keek hij eh wat komt er nu voor vraag…?? "Uhm ja vind je het goed als ik ik mijn scheetjes laat gaan? ". Werd echt gek van dat ophouden. Nog steeds gaat dat meer onbewust met het gevolg dat ik s avonds bijna altijd buikpijn heb als ik bij hem ben en het is bedtijd. Blijkbaar laat ik thuis alles onbewust gaan :’).

1 like

Wat vinden we hier van?

• Belachelijk
  • Neutraal
  • Ben het met het museum eens

0 stemmers

Draag je zelf kleding die net zo onthullend is als deze vrouw?

• Ja, vaak
  • Ja, regelmatig
  • Ja, soms
  • Niet overdag, alleen met uitgaan etc
  • Nooit

0 stemmers

ik ben praktisch plat dus kleding is niet snel zo onthullend denk ik?

15 likes

Ik heb echt suuupervaak dat ik een jurkje, shirtje of body pas dat op de hanger niet heel ā€œuitdagendā€ (even voor gebrek aan een betere term) overkomt, maar omdat ik hele grote borsten heb er bij mij heel snel uitziet zoals bij die vrouw. Zeeeker als ik een beetje voorover buig zoals zij op de foto. Ik koop die items persoonlijk dan niet omdat ik me er niet prettig bij voel, maar ik vind het alleen maar begrijpelijk dat zij daar schijt aan heeft, de jurk lijkt haar ook heel mooi te staan en het is niet alsof ze alleen tepelstickers draagt ofzo. :woman_shrugging:

22 likes

Zo gek eigenlijk, dat iets pas onthullend is als je een bepaalde hoeveelheid plaatselijk vet ergens hebt.

Of andersom, er is volgens de maatschappij ook een soort bovengrens van hoeveelheid buikvet die je mag hebben, als het daar onder is mag je je buik laten zien, maar zodra je daar boven zit kan het niet meer. Why :thinking:

16 likes

Foliumzuur!

1 like

Weet jij wat Engelsen met ā€˜Dutch Alps’ bedoelen?

• Ja, kleine borsten
  • Ja, heuvellandschap van een vlak land
  • Nee geen idee
  • Misschien namelijk…

0 stemmers

En wat ā€˜Dutch oven’?

• Ja, een gietijzeren braadpan
  • Ja, een bed waarin iemand heeft lopen stinken
  • Nee, geen idee
  • Misschien namelijk…

0 stemmers

En double Dutch?

• ja, onverstaanbaar spreken
  • ja, condoom + pil gebruiken bij cohabitatie
  • Nee, geen idee…
  • Misschien namelijk…

0 stemmers

Antwoorden

Alpen: kleine boobies
Oven: allebei de ā€˜ja’ opties
Double: idem.

uit: https://www.trouw.nl/cultuur-media/volgens-de-engelsen-deugen-wij-niet-dutch-staat-voor-seks-drugs-of-sluwheid~bba5a8d1/?referrer=android-app%3A%2F%2Fcom.google.android.googlequicksearchbox%2Fhttps%2Fwww.google.com

1 like

Nee een artikel op Reddit gelezen van Trouw.

1 like

Je hebt een verjaardag. In welke stijl pak je het cadeau in?

I need sum advice
Ik mag gratis de oude auto van @fifo ophalen, maar ik twijfel. Verzekering is namelijk 75 euro per maand en ik vind dat best veel voor een auto uit 1999. Ik heb geen auto nodig maar het zou mn leven wel chiller maken en ik kan hem gratis parkeren voor de deur. Wat zouden jullie doen?

• Auto nemen
  • Auto niet nemen
  • Ik heb een ander idee
  • Ik werk bij een verzekeringsmaatschappij en ga je er goedkoper inzetten xx

0 stemmers

Bij welke maatschappij zou je je verzekering afsluiten? Wat voor auto is het? Ik had een Ford ka en 0 schadevrije jaren en betaalde €31 bij ZLM.

Een toyota starlet en bij zlm! Was 75 euro helaas

Oh wow. Heb je via Independer gekeken of evt bij de maatschappij waar je ook inboedel enzo hebt (of is dat ZLM haha) vind het wel duur voor zo’n oude auto

Ik zou wel een iets uitgebreider plaatje maken qua kosten en dan besluiten of het haalbaar is. Wegenbelasting, benzine, eventuele reparaties (of doe je hem dan meteen weg?).

13 likes

Ja heb ook op prijsvergelijksites gekeken en dan was fbto het goedkoopste maar ook 75 euro dus dan liever dichtbij huis! @Druppels ja daar heb ik ook rekening mee gehouden! Ik heb ooit een auto gehad dus weet wel een beetje wat het kost maar toen was de verzekering minder laag!

Weet je wat de Engelse ziekte is?

• Ja, een dronkaard met een waggelende en strompelende gang, wijdbeens lopen etc.
  • Ja, een botaandoening door een tekort aan vitamine D en calcium
  • Ik weet het misschien…
  • Nee geen ideee.

0 stemmers

En de Spaanse griep?

• Ja, een berruchte grieppandemie
  • Ja, als gewoontedieren ieder jaar naar dezelfde vakantieplaats gaan
  • Nee,
  • Ik weet het misschien…

0 stemmers

Hebben wij in Nederland nog meer dingen die wij ā€œEngels…blabla noemenā€. Drop uitgesloten!

• Ja… hier met je voorbeelden
  • Nee
  • Ik weet er geen.

0 stemmers

alle medische zaken

Oh haha ik dacht bij Engelse ziekte aan onjuist spatiegebruik.

36 likes

Ik heb een Peugeot 107 uit 2006 en betaal 20 euro verzekering per maand voor WA Plus (bij Voogd & Voogd), dus ik verbaas me echt over de prijs. Maar je zal het wel goed uitgezocht hebben, hoor. Ik zou berekenen of je het vaste bedrag per maand (verzekering + wegenbelasting) kan missen, en dan komt daar benzine en onderhoud (APK, beurten, nieuwe banden) nog bij. Over het algemeen zijn dit best betrouwbare auto’s, maar 21 jaar is al best oud natuurlijk.

1 like