Stel je persoonlijke vraag #19

Interessant wat je allemaal verteld! Heb je nog tips van boeken oid om meer hierover te lezen? Ik had zelf een boek gelezen over het beleid in de VS, wat echt vreselijk is. Toen had ik nog goede hoop dat de EU iets beter was. Nou toen las ik het boek “niemand wil ze hebben” echt ik was in shock.

Ik ben nu aan het werk en kijk vanavond even! https://forensic-architecture.org/investigation/seawatch-vs-the-libyan-coastguard dit kan ik je wel alvast aanraden. Het is een reconstructie van een seawatch reddingsactie en laat pijnlijk zien EU beleid er in de praktijk uitziet.

3 likes

Wow bedankt voor je uitgebreide informatie. Kom graag nog een keer terug :slight_smile: super interessant dit!

1 like

Op vakantie naar het buitenland terwijl je je waar je ook bent aan de geldende maatregelen houdt en voorzichtig bent > niet aso

Zeiken over maatregelen en/of eventueel veranderende maatregelen en dat je misschien in quarantaine moet bij terugkomst en hoe oneerlijk dat is en boos zijn als je werkgever quarantaine niet wil doorbetalen en blablabla > entitled

19 likes

Team Google Keep :upside_down_face:

21 likes

Is er ook zoiets voor op je Macbook? :nerd_face: Ik zocht er toevallig gister naar, ik vond ‘Memo’ maar die is niet gratis. En plaknotities heeft weer geen checkboxes die je kunt afvinken

De gewone ‘notities’ app heeft checkboxes! Of de ‘herinneringen’ app

1 like

Waarom is jouw scherm geel?

Dat doet die app. Je kan je lijstje ook andere kleuren geven en dan kleurt de rest weer mee

4 likes

Weet ik helaas niet! Ik geloof wel dat je Google Keep op elk platform kunt downloaden.

@midheavenmoon, dat zijn de hoeveelheden die ik nodig heb, haha!

@Lemongrab, da’s de kleur van het lijstje, die stel je zelf in!

Dat boodschappenlijstje heeft een miniatuurfoto van mijn vriend omdat het lijstje met hem gedeeld is, trouwens (is de foto van zijn Google account)!

6 likes

Hooo kun je lijstjes delen? Even proberen!

1 like

In grammen dan? Ik koop kiwi’s en bananen altijd gewoon in hoeveelheden.
Of run je een weeshuis en heb je daarvoor zoveel bananen in stuks nodig :stuck_out_tongue:

5 likes

Na de tragische ondergang van Wunderlist (rip, honestly erger dan het einde van kuwtk) heb ik 2 dagen met hotmailadressen zitten vechten om Microsoft To Do op m’n telefoon aan de praat te krijgen. Zo te zien kan ik beter naar Keep switchen!

Heeft Keep wel van die pling-geluidjes? Anders hoef ik het niet.

3 likes

Oh grappig! Ik dacht omdat het hele scherm meegekleurd was dat @anon28710462 standaard een geel scherm had, vroeg me al af waarom je dat zou willen.

1 like

Hoe doe je dan 125 gram avocado :joy: ?

1 like

Een kleine avocado. Een gemiddelde is 180 gram zegt Google :stuck_out_tongue: haha

1 like

Zie helemaal voor me hoe @anon28710462 dan bananen in verschillende vormen pakt en dan net zo lang blijft wegen tot ze eindelijk bij 300 gram komt

11 likes

Ja fijn hoor, nu voel ik me een ongeorganiseerde trut

1 like

Ook zonder lijstjes(apps) kun je een prima leven leiden

5 likes

Waarom heb ik dan net een halfuur naar iets gezocht wat op zo’n lijstje had kunnen staan? :cry: