Stel je persoonlijke vraag #20

en door
afbeelding

12 likes

@babushkababy
Draag sowieso nooit mondkapjes want ga niet met OV maar heb wel een stapel wegwerp uit china want altijd handig om te hebben. Heb ook stoffen maar met een grote bril is dat geen combi want hij beslaat dan en ze zijn me vaak te groot. Ook ademt het moeilijk. Maar mijn man gebruikte die stoffen wel eens.

@babushkababy heb 3 verschillende wasbare gekocht en zaten allemaal kut, toen was ik er wel klaar mee en dus overgestapt naar wegwerp.

1 like

Ik was begonnen met wasbare mondkapjes, want duurzamer en eigenlijk ook leuker. Maar ik woon in België en moet het mondkapje best vaak op. Ik ben daarom toch weer geswitcht naar papier, want die vind ik gewoon veel comfortabeler. Ik kan daar een stuk beter in ademenen als ik ze 2 of 3 uur achter elkaar op moet (bijvoorbeeld in de cursus die ik volg, in de trein, voorheen zelfs buiten).

Ik had deze week voor het eerst een gesprek met iemand terwijl we mondkapjes op hadden en ik vond dat superongemakkelijk. Ik had niet meteen door waarom, maar toen besefte ik ineens dat ik ineens dat ik normaal over het algemeen naar de mond van mijn gesprekspartner kijk en nu de hele tijd naar de ogen van mijn gesprekspartner moest kijken. Hebben jullie dat ook?

  • Nee, ik kijk altijd al in de ogen van mijn gesprekspartner
  • Nee, ik kijk altijd naar een ander deel van mijn gesprekspartner wat nu nog steeds zichtbaar is als je een mondkapje op hebt
  • Ja, ik kijk ook het meest naar iemands mond tijdens een gesprek
  • Ja, ik kijk ook het meest naar een deel van mijn gesprekspartner wat nu bedekt is door een mondkapje
  • Ik heb nog nooit een gesprek gevoerd met iemand die een mondkapje op had

0 stemmers

Ik kijk niet echt naar een deel voortdurend, maar ik switch een beetje tussen gezichtsdelen

12 likes

Ik kijk met of zonder mondkapje eigenlijk altijd naar alles behalve degene met wie ik aan het praten ben :disappointed: super slechte eigenschap die ik echt probeer af te leren maar ik vind oogcontact zo ongemakkelijk.

14 likes

Ik vind het echt zo kut om te praten met mondkapje omdat ik vrij zacht praat (ik was zeg maar dat kind wat dan iets moest voorlezen in de klas waarbij dan iemand door de klas schreeuwde “IK HOOR JE NIET”). Super kut want nu kunnen mensen me al helemaal niet verstaan.

Hier zomaar weer wat random vragen.

Slaap je met je raam open of dicht?

  • Raam open
  • Raam dicht

0 stemmers

Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ooit een verkeersbord gestolen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een rijbewijs?

  • Ja,Auto
  • Ja,Auto met aanhanger
  • Ja, Motor
  • Ja, Scooter/Bromfiets/Brommobiel
  • Ja, voor een ander voertuig
  • Nee

0 stemmers

Ooit zonder bezine gezeten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Volgens mij kreeg ik scooter nog cadeau bij auto? Maar weet het eigenlijk niet zeker.

7 likes

Zit in een YouTube loop met Nederlandse tv eind jaren 90, er kwam een aflevering van Groot licht voorbij en kan me dat nog maar heel vaag herinneren.
Ken je Groot licht?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Anders: Ik woon alleen maar mijn vriend zijn tandenborstel staat er ook in.

5 likes

Eet jij ontbijtkoek ook echt als ontbijt?

  • Ja
  • Soms
  • In combinatie met iets anders
  • Nee, wel als andere maaltijd
  • Ik eet nooit ontbijtkoek

0 stemmers

Bij mijn auto rijbewijs kreeg ik ook scooter en traktor rijbewijs dus kan lekker over het land scheuren op de trekker. :sunglasses:

3 likes

Als tussendoortje met veel boter en pure xxl hagelslag

2 likes

Wij gebruiken samen 1 tandenborstel.

2 likes

Heb een elektrische tandenborstel dus die staat los op de wastafel

16 likes

Anders: onze tandenborstels liggen los ergens naast de wastafel, zo slordig als ik erover nadenk. Maarja het leuke bekertje dat ik er ooit voor had gekocht is in de verhuizing kwijt geraakt… twee jaar geleden.

5 likes

Ik bedenk me door dit topic dat ik mn elektrische tandenborstel vergeten ben bij mn ouders!! Kut

Dit roept vragen bij mij op

13 likes