Ik heb het een tijdje terug toevallig nog van ruim 700 naar 377 weten te brengen, misschien dat ik over een jaar weer verder durf met de rest. Wat een ellende haha
Ik heb er nu 80 maar ik heb toevallig paar weken terug een stuk of 100 contacten verwijderd. Vond dat het perfecte klusje voor mn laatste werkdag, lekker alle mensen die ik nooit meer wilde spreken verwijderen.
Het is vooral zoān ellende dat je het per contact moet dan en ook nog 5 handelingen voor je het eenmaal verwijderd hebt. Waarom kun je niet gewoon allerlei contacten in 1 keer selecteren.
Ik heb er achterlijk veel van reizen ook, van die mensen die je dan 2 dagen hebt gekend maar om ff af te spreken daar nummers heb uitgewisseld.
Heb ze vaak ook vreemde bijnamen gegeven gebaseerd op uiterlijk omdat ik slecht ben met namen. Maar het is zo bewerkelijk om contacten te verwijderen, anders zou ik het zo doen als t met 1 klik kon.
Wat voor telefoon heb je? Op mijn Samsung kan ik gewoon een contact ingedrukt houden, dan meerdere contacten aanvinken en in 1x alles verwijderen. Was zo gedaan.
iPhone!
In mijn omgeving merk ik dat er qua vakantieās altijd wel een paar landen uitspringen/het meest voorkomen. Welk ākampā ben jij? Met mijn forumnaam is het vast niet moeilijk te raden voor welke optie ik ga
- Frankrijk
- Italiƫ
- Griekenland (inclusief de eilanden)
- Spanje (inclusief de eilanden)
0 stemmers
Voor de mensen die benzine tanken, voor ongeveer welke literprijs heb jij de laatste keer getankt?
Beetje duidelijk zo? Ja er zit nog wat achter die komma, even pakken wat het dichts in de buurt zit.
- Ik rij diesel
- 1,00 - 1,19
- 1,20 - 1,39
- 1,40 - 1,59
- 1,60 - 1,79
- 1,80 en hoger.
0 stemmers
Ik rij op LPG!
Ohja sorry, ook nog een optie
Ik ben een slechte Hollander, want ben nog nooit naar een van deze landen op vakantie geweest
Bij mijn werk zit een super goedkoop tankstation, heb gisteren 1,44 betaald, terwijl het bij mij thuis op zān goedkoopst 1,55 is!
Woow 1,44. Ik heb gister 1,18 betaald danwel in Duitsland. Is 10 min van mijn huis
Hebben wij limburgers nog ergens geluk mee
1,47 is hier wel echt het goedkoopste wat ik kan vinden, helaas niet dicht bij de grens
- VRIJmibo
- VrijMIbo
- VrijmiBO
- Ik gebruik dit (stomme) woord nooit
0 stemmers
Haha ja zeker! Ik woon in Noord-Holland, dus helaas geen goedkopere opties in de buurt.
N.a.v. een gesprek met een vriendin laatst:
Stel jouw (hypothetische) kind bereikt de leeftijd waarop ze seks gaan hebben.
Wat heb je dan liever?
- Dat ze dat thuis doen, dan weet ik in ieder geval waar ze zijn ook al is het 100% awkward
- Dat ze dat ergens anders doen (dit kan buiten zijn, de ander zn huis, je weet het niet), hoef daar niet mee geconfronteerd te worden hoor
0 stemmers
Maar met ergens anders bedoel ik dan wel het huis van die ander ofzo, niet buiten in een bosje
Heb hem even aangepast!
Haha ik ben een uitzondering zie ik, maar ik heb er 2468