Forummers die zomaar iets roeptoeteren (denk aan iets neerbuigends tov bepaalde groep, politiek incorrects, racistisch enzovoort enzovoort) en die dan zelfs na veel tegenreacties van iedereen volhouden dat wat zij zeggen wel gezegd mag worden.
Ik heb echt geen beeld bij mensen die alles Google’en, hoe merk je dat aan een post?
Eigenlijk vind ik die mensen nog niet eens zo erg, wel als ze er eindeloos mee doorgaan. Maar meestal staat er gelijk een legertje klaar om die uitspraken met de grond gelijk te maken, dus hun geroeptoeter is vaak sterk in de minderheid.
Ik vind dan meestal het legertje van mensen dat allemaal over elkaar buitelt om precies dezelfde mening te verkondigen in net andere bewoording veel irritanter. Wellicht dat ik me hier zelf ook schuldig aan maak trouwens
Beter mensen die alles googelen (om slimmer over te komen denk ik?) dan mensen die het forum als Google gebruiken 🥲
draag je wel eens hakken?
- ja ook wel 7cm of hoger
- ja maar niet hoger dan 7cm
- nee
0 stemmers
1.78: houdt je lengte je tegen om hakken te dragen?
- ja
- nee
0 stemmers
Is jouw huis al versierd voor kerst?
- Nee, gaat nog gebeuren
- Nee, gaat ook niet gebeuren
- Ja
0 stemmers
Ja dat snap ik wel hoor! Zeker als je hem nauwelijks spreekt! Wel heel lief van hem dat hij je af en toe iets stuurt.
Jij hoeft je er sowieso niet shit over te voelen, je verplicht hem toch niet om iets te sturen. Al kan ik me je gevoel wel voorstellen!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #21 (Deel 2).