Stel je persoonlijke vraag #21

Kom maar door met die vragen

3 likes

Heb jij al een oliebol gegeten?

  • Jaaa
  • Nee nog niet maar wel zin in
  • Gatver nee
  • Gewoon nee

0 stemmers

Telt een berlinerbol? :drooling_face:

1 like

Omdat het daarnet over nieuwsberichten die je je herinnert ging, ken jij deze intro nog?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Keek jij vroeger naar het jeugdjournaal?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaa gezellig elke avond jeugdjournaal en het klokhuis kijken haha, heb daar echt leuke herinneringen aan.

18 likes

En Villa Achterwerk, roze koeken!!

15 likes

Stel, het was mogelijk om een zwangerschap bij de mens te verlengen van 9 naar 12 maanden verplicht. Denk je dat er dan minder baby’s ter wereld komen?

  • Nee dit blijft gelijk
  • Ja, minder baby’s
  • Weet ik niet/geen mening

0 stemmers

Douche jij minder als het koud weer is buiten?

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Juist meer!

13 likes

Waar ben je op dit moment meer gestresst over?

  • Amerikaanse verkiezingen
  • Corona
  • Je werk

0 stemmers

Ik denk dat het er vooral aan scheelt hoe je symptomen worden verdeeld. Gewoon over de drie delen van je zwangerschap? Want dan heb je van veel dingen minstens vier maanden last. Of nog erger dat er een vierde trimester is en je dus op het punt dat je nu zou bevallen nog drie maanden moet.
En of je dan langer abortus kunt laten plegen.
Ik vind 9 maanden in ieder geval lang genoeg.

Dit is geen comment op een incomplete vraag trouwens, meer een hersenspinsel :’)

1 like

Geen van deze drie eigenlijk

2 likes

:scream::scream: die optie had ik niet eens overwogen haha

Ik kijk weer lekker Say Yes to the Dress en ik verbaas me over hoe belangrijk de vrouwen de mening van anderen vinden.
Wat zou/vond/vind jij belangrijker?

  • De mening van mijn familie en vrienden
  • De mening van mijn partner
  • Mijn mening
  • Geen van deze drie
  • Alledrie

0 stemmers

Het is toch mijn jurk zeker. Naar mijn moeder zou ik nog luisteren maar de rest gaat maar lekker zelf trouwen als ze een mening willen hebben over de jurk :woman_shrugging:t3:

2 likes

Heb op m’n werk gestemd, maar bedoel daar school mee

1 like

Er zit wel een heeeele grote kloof tussen m’n overwegend ANWB-kleding dragende familie en bepaalde vrienden die best een goede smaak hebben.

2 likes

Ik zou me echt helemaal niet druk maken over wie zijn mening dan ook. Mijn jurk en mijn dag. Sowieso zou ik never mijn moeder meenemen met zoiets, ze zou over elke jurk zeggen dat die me niet staat of dat ik er dik in lijk. Maar dat staat me ook zo tegen aan bruiloften, dat iedereen ineens denkt dat ze zich mogen bemoeien met mijn dag. “Ben je tante blabla vergeten uit te nodigen?”. Terwijl je die tante echt nooit ziet. Mijn moeder weet dat ik het haat maar ze wou nog wel even kwijt dat als mijn vader me zou weggeven dat ik dan dat ene liedje moest gaan draaien. Ja doei, wie zegt dat ik überhaupt weggegeven wil worden? Misschien wil ik wel als independent lady gewoon alleen naar het altaar lopen.

5 likes

Oh nog ff over 9/11, wat mij vooral bijstaat is dat er dus verteld werd wat er was gebeurd, en ja iedereen wist dat en of we er iets over kwijt wilden? Maarja, eh, een kind heeft daar denk ik niet echt een mening over of iig weinig over te zeggen. Dus niemand zei wat, en toen begon gewoon de les.

En dan al die vrouwen die speciaal op dieet gaan om maar perfect in hun ogen in die godvergeten jurk te staan. Daarna hangt ie gewoon maar te verstoffen. Heb echt een zwak voor trouwjurken helaas.