Stel je persoonlijke vraag #21

Wauw committed!!

1 like

Ik krijg echt zo vaak boeken cadeau, ook vaak random geschiedenisboeken ivm mijn werk of gewoon literatuur die op dat moment heel populair is, maar 70% van de tijd lees ik trash detectives op mijn e-reader :upside_down_face: maar goed ik laat mijn omgeving dus wel met succes denken dat ik Een Intellectueel ben en dan denken ze oh grace hier is weer een boek over politiek ofzo!! en dan zeg ik dankje en lees ik stiekem verder welke seriemoordenaar Zweden nu weer onveilig maakt en los ik die misdaad op.

20 likes

Ik kan niet wachten op kerst, dat m’n vader me sowieso weer 2-3 heftig dikke geschiedenisboeken geeft over een onderwerp waar ik niks vanaf weet.

Heb die van de afgelopen 5 kersten ook nog ongelezen liggen.

17 likes

Ik heb denk ik inmiddels letterlijk alle Engelstalige boeken over de holocaust heb (mint condition want onaangeraakt) maar ik kan je garanderen dat mijn vader er deze kerst weer eentje gevonden heeft!!

4 likes

Ja zo komt het wel over idd, maar bedoel in het algemeen. Dus ook als je van je huidige baan naar een andere baan ging.

Ik zou zelf al persoon meer geven maar als het om 16 personen gaat kan je een groot cadeau kopen.

1 like

Volgens mij zitten hier vrij veel in de zorg. Op veel plekken zitten ze te springen om jonge verpleegkundigen en artsen. Heb een keer gesolliciteerd en dat was het.

Oh ja dat verschilt dus best wel per keer dat ik op zoek was, dus weet niet zo goed wat ik moet invullen dan.

Ik vind ze niet echt aantrekkelijk, maar raak ze gewoon aan.

3 likes

Buuughlhgh voeten ik tolereer niemands voeten :face_vomiting:

6 likes

Oh man, dit maakt me zelfs al misselijk. Voeten en ik zijn geen match. Zo ben ik ook team geen open schoenen op het werk. Helaas is dat geen regel :sob:

17 likes

@roeptoeter heb je er nog geen enkele keer op gehint dat het niet jouw ding is? Zo te lezen heb je inmiddels al een flinke collectie ontvangen :anguished:

Ik zou er iets van zeggen, maar niet op het moment dat ik al een hele collectie heb. Na het 2e boek denk ik haha

1 like

ik zou denk ik de eerste keer een beetje beginnen te lachen en vragen waarom de ander aan mij moest denken bij dit cadeau. Meestal geven mensen wel een soort toelichting waarom ze het kochten.

Het is wel licht maar ook extreem mistig

4 likes

Welk type forummer vind je het meest vervelend?

  • Forummers die altijd in discussie moeten gaan
  • Betweters
  • Forummers waarvan je weet dat ze alles op Google opzoeken voordat ze reageren
  • One-issue-forummers
  • Forummers die alles persoonlijk opvatten
  • De constante grappenmaker
  • Forummers die zich alleen laten zien om kritiek te leveren op een andere user
  • Forummers die enkel over zichzelf posten en nooit reageren op een ander
  • Dagboekposters
  • Forummers die nooit iets ‘ownen’ maar overal excuses voor hebben
  • Forummers die cryptisch posten in de hoop dat iemand hapt
  • Forummers die altijd sterke verhalen hebben
  • Meelopers met forumtrends

0 stemmers

Ik vergeet nog zoveel. Maar goed, we doen het ermee. Je mag er drie kiezen.

1 like

Wil je shit starten, Penny Lulane?

11 likes

Voel je je persoonlijk aangesproken door sommige antwoorden in deze poll?

1 like

Forummers die zomaar iets roeptoeteren (denk aan iets neerbuigends tov bepaalde groep, politiek incorrects, racistisch enzovoort enzovoort) en die dan zelfs na veel tegenreacties van iedereen volhouden dat wat zij zeggen wel gezegd mag worden.

4 likes

Kut, ik vergeet de forummer met het ‘tegengeluid’ die nooit iets mag zeggen!

13 likes