Stel je persoonlijke vraag #21

Tot 2018 was er 1 gemeente in Nederland zonder eigen voetbalvereniging. In welke provincie denk jij dat deze lag?

  • Groningen
  • Friesland
  • Gelderland
  • Overijssel
  • Limburg
  • Zeeland

0 stemmers

Welke gemeente was het? (hint, je hebt er vast wel eens van gehoord, het is geen Oldambt oid)

Antwoord

Vlieland!

Had je 'm goed?

  • Jazeker
  • Neen
  • Bíjna

0 stemmers

En omdat dit het persoonlijke vraag en niet het quiztopic is… Heb jij vandaag:

  • Slecht geslapen
  • Een nacht doorgehaald
  • Vegetarisch gegeten
  • Groepsles sporten gevolgd
  • Naar de bibliotheek geweest
  • Je schuldig gevoeld over thuiswerken
  • Oliebol gehad
  • Gevideobeld met vrienden/familie/partner
  • Bordspel gedaan
  • Een pincet aangeraakt
  • Meer dan 5x hetzelfde nummer geluisterd

0 stemmers

Als jullie als cadeau een envelopje krijgen, checken jullie dan in het bijzijn van diegene of er geld/hoeveel geld erin zit?

  • Ja
  • Nee
  • Anders, …

0 stemmers

Niet specifiek om te loeren maar ik haal het er wel uit om bv de kaart leuk neer te zetten dus dan zie je het wel

19 likes

Vlieland staat niet bij de opties? Hoe kunnen we het dan goed hebben of snap ik het niet

4 likes

Ging om de provincie dus friesland!

1 like

Provincie Friesland!

1 like

Je hebt denk ik mij ipv @Max beantwoord, haha!
Maar Vlieland hoort bij Friesland.

1 like

Ohhh haha pfff :yawning_face:

2 likes

Als je ouders nog bij elkaar zijn, denk je dat ze nog verliefd zijn op elkaar?

  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Denk je dat je ouders de rest van hun leven nog bij elkaar zullen blijven?

  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Is de relatie tussen je ouders nu anders dan hoe je je die herinnert vanuit je jeugd?

  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Ja volgens mij is de relatie tussen hen veel sterker en beter geworden toen de kinderen uit huis waren :joy:.

13 likes

Kan me best voorstellen dat kinderen bang worden of willen weten of zoiets ook in Nederland kan gebeuren, dus denk meer dat soort dingen dan een goed onderbouwde mening over terrorisme ofzo haha

1 like

Ik heb dit nummer al weken op repeat en moet er nog steeds van janken

Heb jij je winterdekbed er nu in?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen die kunnen thuiswerken. Even naar de supermarkt onder werktijd?

  • Ja doe ik regelmatig
  • Ja doe ik soms
  • Nee nog nooit gedaan
  • Nee en vind ik ook echt niet kunnen

0 stemmers

Ik doe dat wel maar dat is dan gewoon mijn lunchpauze? Als het langer duurt werk ik daarna langer door, dus ik werk er niet minder door, dus misschien is dat niet wat je bedoelt?

6 likes

Indien het in mijn werkagenda past, ga ik soms in de middag een lange wandeling maken. De tijd die ik langer neem dan mijn pauze, haal ik dezelfde dag nog in. Zo fijn, die flexibiliteit.

Ik geniet er nu ook optimaal van want mijn werkgever verwacht meteen iedereen weer fulltime terug op kantoor zodra ze zelf bepalen dat ze dit weer ‘mogelijk’ vinden. Nu verwachten ze ook een minimale kantoorbezetting van 25%…

Ik ga gerust wat langer zonder dat weer in te halen. Ik werk echt genoeg, op werk ben ik vaker aan het kletsen met collega’s of loop ik even door het pand voor de post etc en nu niet. Vind het wel prima.

9 likes

Oké, hierop doorgaand. Voor de mensen die kunnen thuiswerken en soms/regelmatig naar de supermarkt gaan onder werktijd:

  • Ik haal die tijd aan het eind van de dag in
  • Ik haal die tijd niet in

0 stemmers

Ik werk sowieso langer dan afgesproken dus vind het niet nodig om die tijd nog eens in te halen.

4 likes

7,5 :sweat_smile: Misschien is het straks 9,5 (ik vind 1 oliebol geen oliebol, maar een keer was ik verstandig en hebben we er met zijn tweeën 3 gedeeld)

1 like

Bij mijn baan kan het echt niet, ze zijn heel streng met pauzetijden en elke minuut dat ik niet “aan het werk” ben moet verantwoord worden aan de klant die ons inhuurt. FUCKING IRRITANT.