Stel je persoonlijke vraag #21

Ik wil hem ook niet per se straffen, dat is niet het doel. Ik wil gewoon niks aan hem geven nu. Ook al is dat maar soep. En prima als hij sushi bestelt als hij dat maar van z’n eigen rekening doet :joy:

1 like

Ik heb wel knuffels, maar die zijn niet meeverhuisd toen ik uit huis ging dus ze liggen nog bij m’n ouders. Slaap er dus niet mee maar zou ze ook zeker niet wegdoen.

1 like

Eentje heeft een halsband met daarop José. De naam was dus snel verzonnen :sweat_smile:

1 like

Ik zat net stapelbedden en ik moest er ineens aan denken dat ik als kind zoooovaak uit bed viel dus al helemaal niet ergens bovenin mocht. En nou beweeg ik helemaal niet meer veel in bed.

Viel jij vaak uit je bed als kind?

• Ik zou het niet meer weten
  • Ja
  • Nee
  • Ja en dat doe ik nog steeds

0 stemmers

Het erge is nog als ik uit bed was gevallen ik dan niet zelf in bed weer ging liggen maar per se mn vader wilde roepen want ik wist dat ie er dan direct aankwam.

Enige keer dat ik eruit gevallen ben was toen ik een koprol besloot te maken bovenin (stapelbed) en natuurlijk schuin ging

11 likes

Ik had een hoogslaper met rekje, ik gebruikte dat ook als excuus om op schoolreisjes altijd bovenin te slapen omdat “ik er anders uitviel”.

1 like

Ik had van die randjes om mijn bed (dit was peuterleeftijd denk ik) dus ik kon er niet uitvallen, maar toen sliep ik een keer in het bed van mijn ouders en daar ben ik zo hard uitgevallen dat ik een bloedneus had. Toen mocht ik daar niet meer slapen :joy: Mijn ouders kwamen naar boven gerend door de harde bonk haha

2 likes

Ja dat is nog verklaarbaar haha. Mn ouders begrepen het niet, maar hebben nooit iets hogers ervoor gedaan. En mn vader raapte mn zo’n 2 keer per week tot denk ik wel 6 jaar op om me weer in bed te leggen want ik durfde niet alleen in bed te gaan liggen. Dus ik lag stokstijf zoals ik er was uitgevallen. Hahaha wat zijn kinderen weird.

2 likes

Hahahhahaha ah gossie, zo zielig ergens ook dat je dan zo blijft liggen tot je pa je weer in bed legt. Waren ze dat niet een keer zat?

Wij deden ook hele rare dingen thuis. Ik sliep met mn zusje in een stapelbed en het bovenste matras lag niet op een lattenbodem, maar zo’n grote plank. Die plank zat niet vast, dus mn zusje ging dan met dr voeten die plank omhoog wippen, zodat mijn matras omhoog getild werd aan 1 kant. Dit ging natuurlijk ook een keertje fout, want toen ging hij veel te hoog, schoot de plank eruit en donderde ik met matras, plank en al boven op haar. Het is een wonder dat dat goed gegaan is hahahaha

3 likes

Ik zou persoonlijk gewoon met elkaar praten in plaats van negeren/misgunnen. Hij heeft iets fouts gedaan/gezegd en dan ga jij ‘gemeen’ terug doen. Dat is zo’n spelletje waar je niet echt verder mee komt. (puur als buitenstaander, in theorie). Maar hij ziet die soep dan in de keuken staan, zeg je dan: jij krijgt niet, want jij bent stom?:triumph: Anders schept ie toch gewoon op lijkt me. Ik kan het allemaal niet zo goed plaatsen.

6 likes

Ja helemaal eens. Maar soms zijn dingen zo complex/pijnlijk dat het eerst even tijd nodig heeft.

2 likes

Weet jij al op wie je gaat stemmen 17 maart?

• Ja
  • Niet precies, ik twijfel tussen een paar partijen
  • Nee, nog geen flauw idee
  • Verkiezingen?
  • Ik ben Belg, wij hebben al een regering :upside_down_face:
  • Anders

0 stemmers

Welke partij wordt het of tussen welke partijen twijfel je nog?

• VVD
  • PVV
  • CDA
  • D66
  • GroenLinks
  • SP
  • PvdA
  • ChristenUnie
  • Partij voor de Dieren
  • 50PLUS
  • DENK
  • SGP
  • Forum voor Democratie
  • BIJ1
  • Volt Nederland
  • NIDA
  • Code Oranje
  • BBB
  • Andere partij

0 stemmers

Als je een (wollen, chunky) trui draagt, draag je daar gewoonlijk dan iets onder?

• Ja, alleen een bh
  • Ja, alleen een hemd of t-shirt
  • Ja, een bh en hemd of t-shirt
  • Nee, ik draag doorgaans niks onder een trui
  • Ik draag nooit en trui maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik ben opnieuw begonnen met het kijken van The Vampire Diaries en sta nog steeds achter mijn beslissing van #teamdamon destijds. En omdat ik vast niet de enige ben die daar nog wel een mening over heeft, ben ik ook wel benieuwd wie jullie zouden kiezen:

• Damon
  • Stefan

0 stemmers

En voor een paar andere leuke keuzes:

• Bonnie
  • Caroline

0 stemmers

• Elena
  • Katherine

0 stemmers

• Matt
  • Tyler

0 stemmers

En ik ben nog niet zo ver dat Klaus er al weer is en kan me het niet meer precies herinneren, maar ehh #klaroline toch?

• Caroline met Stefan
  • Caroline met Klaus

0 stemmers

Oh, en omdat ik nooit verder dan twee seizoenen ben gekomen met The Originals:

• The Vampire Diaries
  • The Originals

0 stemmers

Ik weet dat Legacies tegenwoordig bestaat, maar dat hoort niet tot mijn nostalgie dus ga ik niet kijken en telt niet mee.

1 like

Anders: tongpunt r #specialsnowflake

Oooh toen ik het keek vroeger ben ik halverwege seizoen 6 blijkbaar gestopt, ga binnenkort denk ik weer vanaf het begin kijken want ik wil toch wel graag de laatste seizoenen ook zien denk ik! (ook al weet ik al hoe het afloopt) Ik weet de laatste tijd echt even niet meer welke serie ik moet kijken, dus denk dat het een rewatch van The Vampire Diaries gaat worden

2 likes

Ja, ik heb dus ook het laatste seizoen nooit gezien want dat stond niet op Netflix toen ik het weer had opgepakt. Vind het wel echt leuk om het weer te kijken!

1 like

Ik heb destijds alles nog gezien maar ik heb geen idee wie al deze mensen zijn, ik weet alleen nog dat Damon sexy is

3 likes

Ik haatte Elena. Al die opofferingen voor haar

10 likes

Een BH, hemdje en T-shirt!

2 likes