Stel je persoonlijke vraag #22

Ja vraag ik me ook af. Ik lees hier op het forum ook wel eens van mensen die “dan gewoon snel naar de wc rennen”?

Nou inderdaad! Ik twijfelde even of mensen wel wisten om wat voor toastjes het ging :rofl:

1 like
Favoriete pringles smaak
  • Naturel
  • Paprika
  • Sour cream & onion
  • Ketchup
  • Hot & spicy
  • Texas BBQ
  • Salt & Vingegar
  • Emmental
  • Hot paprika chill
  • Rosemary & olive oil
  • Ham & cheese

0 stemmers

Doritos
  • Blauwe zak
  • Oranje zak
  • Zwarte zak
  • Gele zak
  • Paarse zak
  • Groene zak

0 stemmers

Modern family op 1 is Fucking tragisch

De enige nummer 1 is Seinfeld, de Fresh prince is ok en de rest kan opzouten

5 likes

Gadverdamme doritos

Ik vind dat echt zo ongelofelijk vies, vind het ook echt persoonlijk kwetsend als iemand me dat serveert.

Edit: de enige pringles waarmee ik fuck zijn die “indiaase” smaken, ik weet dat dit echt tata is maar die tandoori madras is echt genieten

16 likes

Ja gut, het blijft gewoon zitten tot ik op de wc het eruit laat lopen? Ik moet wel zeggen dat hoe later je na het moment suprème opstaat, des te lastiger het blijft zitten. Alsof het vloeibaarder wordt ofzo?

1 like

Oooh je bedoelt opvangen nadat de man in de vrouw is klaargekomen! Heb ik nu pas door haha. Dacht meer in het algemeen, dus ook na pijpen/aftrekken. Snapte die optie ook al niet!

4 likes

Oh dit doe ik ook, als we geen wcpapier oid bij de hand hebben. Meestal gaat het goed maar soms loopt het er al uit en komt het op de bank terecht ofzo :joy: ligt er ook aan welk standje je hebt gedaan vind ik

Ohhh zo! Ja ik heb hetzelfde alleen ik dacht dat dan hoorde bij ‘ik vang het op met X lichaamsdeel’

1 like

Ik heb perongeluk gestemd. Ik lust helemaal geen karton.

3 likes

In de douche hoef je niks op te vangen, ideaal

Omdat ik het gewoon niet wil
Of lees ik over een optie heen?

3 likes

Maar heb je dan altijd seks in de douche?

Ja ik zou het wel willen, maar ik doe het niet omdat ik dan telkens denk, nee not today
Of is dat dan dat ik er nog niet aan ben toegekomen?

• Even
  • Een
  • Test

0 stemmers

Okee hopelijk lukt het nu wel want ik wil zo graag even een betere poll aanmaken met daadwerkelijk grappige series

Kies 3 grappigste series
  • It’s Always Sunny in Philadelphia
  • Parks & Recreation
  • Broad City
  • Arrested Development
  • Brooklyn 99
  • Workin’ Moms
  • The Good Place
  • Community
  • What We Do in the Shadows
  • Rick and Morty
  • Curb Your Enthusiasm

0 stemmers

4 likes

Zat hier echt lang over na te denken maar dit is alleen voor jezelf toch

2 likes

Ja het lukte namelijk helemaal niet steeds!! Kreeg een melding dat ik meerdere poll opties moest invoeren terwijl ik er al 14 had maar ik denk dat het kwam doordat ik een dubbele had, my bad.

Overigens nog als toevoeging hierboven: laat me vooral weten welke ECHT GRAPPIGE ik nog mis en kom niet aan met HIMYM of andere verouderde seksistische shit xxx

1 like

The Good Place en Brooklyn 99 miste ik op die andere lijst, vind die veel beter dan wat daar tussen staat

5 likes