Stel je persoonlijke vraag #22

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #21.

Previous discussions:

#22

Edit: ja dit oogt beter hahahaha

Dicht op het moment dat @thee wat morst (hehe), tell me more.

9 likes

Oh die poll over voeten. Ik raak nooit zijn voeten aan maar vind zn voeten niet vies ofzo. Hij raakt die van mij wel regelmatig aan en heeft ze ook wel eens gelikt. Toen vroeg ik nog ew vind je dat niet vies? Maarja dan zou hij dat niet doen. We hebben ook een random foto dat hij zn hand tegen de onderkant van mn voet houd omdat we het grappig vonden dat zijn hand groter is dan mijn voet. Ik heb in het verleden contact gehad met een gast die een voeten fetisj had, hij werd al geil bij het zien van mijn sokken die op de grond lagen.

Een vriend van mij schrijft wel eens hele sentimentele soort van gedichten. Dan gaat hij die voorlezen via een voicememo en vraagt dan mijn mening. Ik vind het ZO ongemakkelijk om af te luisteren. Ik luisterde het een keer af toen ik naast mn moeder zat en die zei, gatverdamme. Hahaha.

17 likes

Voor de mensen met meer dan één sibling: heb je een favoriet?

  • Ja
  • Nee, ik vind ze allebei/allemaal even leuk (of stom)
  • Nvt

0 stemmers

Kennen jullie het programma oh wat een jaar? en zoja wat is je mening.

  • Ken ik niet
  • Leuk!
  • Geen mening
  • Vreselijk

0 stemmers

Het is met Chantal Janzen dus het kan niet anders dan vreselijk zijn.

11 likes

Kijk alleen als het jaartal herkenbaar is voor mij, vanavond is het bijvoorbeeld 1998. Dan vind ik het nog wel leuk.

7 likes

Hangt van het jaar af. Laatst was 2000, toen was ik 18 dus ik wist heel veel dingen nog. :joy: De jaren 60 interesseren me minder.
Vanavond is 1998 geloof ik, ben ik erg benieuwd naar omdat dat in mijn persoonlijk leven een veelbewogen jaar was.

Allebei even stom maar m’n zus en ik konden nooit overweg en m’n broertje was wel een van mijn favo personen vroeger. Maar ja dat was voordat zijn narcisme echt problemen ging veroorzaken.

1 like

Gewoon van dat heerlijke domme wegkijk tv. En inderdaad, als het een bekend jaartal is vind ik het wel heel leuk om te kijken.

1 like

Er wordt een surprise party voor je georganiseerd:

  • Nachtmerrie
  • Leuk!
  • Mwah niet leuk maar ik zou het wel kunnen waarderen

0 stemmers

En heb jij zelf wel eens meegedaan aan het geven van een surprise party?

  • Ja meerdere keren
  • Ja 1 keer
  • Nee

0 stemmers

Ik hou niet per se van verrassingen maar op dit moment zou ik het super leuk vinden, alle aandacht naar MIJ

20 likes

Ik heb geen contact met mijn zus (al sinds ik 8 ben niet meer dus ja who’s fault is it he?) en mijn broer vind ik wel leuk.

1 like

Ik stem op meerdere keren, maar daar reken ik ook wel babyshowers en vrijgezellenfeesten bij.

Verder helemaal eens met @monkeyslut; ik hou niet van verrassingen, waarschijnlijk zou ik het vooraf ook al doorhebben, omdat ik altijd van die vage signalen oppik. Maar het hele feest aandacht voor mij, love it :partying_face:

3 likes

Ik vind het programma wel leuk, alleen jammer dat Chantal het nu presenteert en dat Jeroen van Koningsbrugge weg is

Oh ik vraag me wel af; weten jullie broers/zussen of zij favoriet (of juist niet) zijn? Zijn jullie ook diegenes favoriet?
En laten ze ook weten wat ze ervan vinden als ze niet de favo zijn?
Edit; lijkt me vooral zo lullig als je met zijn drieën bent en 2 hebben een heel hechte band en de 3e hangt er zo een beetje bij.

1 like

Welke 5 dingen die ik dit jaar heb gedaan zijn jou ook overkomen?

  • Eten besteld en met hoge nood je toiletbezoek uitstellen, bang om dan op het toilet te zitten.
  • Naar een winkel vertrokken voor een boodschap, terug moeten keren naar huis i.v.m. vergeten mondkapje.
  • Een video call gehad waar opeens een pijnlijke stilte viel. Het gesprek zou veel fijner zijn geweest face-to-face irl.
  • Iemand aangesproken op zijn gedrag (geen mondkapje/ te weinig afstand) en asociale reactie moeten incasseren.
  • Onnodige aankopen gedaan en iets nog nooit of slechts eenmaal gebruikt.
  • Geen

0 stemmers