mijn favoriete programma is 2 voor 12. ik vind dat zo lekker kneuterig en ik app ook echt mijn ouders en dan doen we samen mee. al jaren lang <3
sequence, virus, machi koro!
Alhoewel ik tegenwoordig wel overal voor thuis blijf
Ik heb het spel uno FLIP en die kan ik écht aanraden! Heb er al heel wat mensen verslaafd aan gemaakt en is het eerste spelletje wat er vaak bij gepakt word.
Vroeger luisterde ik heel vaak cd’s op mijn kamer met ouderwetse cd-speler. Dan met het tekstboekje er bij en heel hard mee blèren. Hebben jullie dit ook wel gedaan?
- Jazeker!
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Luister je nu nog wel eens een heel album van voor naar achteren?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En zing je dan ook mee met de lyrics erbij?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En hoe luister je dan muziek?
- YouTube
- Spotify
- AppleMusic
- CD (in blue-ray/cd-speler etc.)
- Vinyl
- Cassetebandje
- Anders?
0 stemmers
Ben wel eens later naar een verjaardag gegaan vanwege de widm finale. Is ook het enige ongeveer.
Ik luister wel eens een cd in de auto die er dan in zit. Verder zet ik nooit meer een cd op, dan pak ik wel spotify er bij ofzo
Oh ja dat is ook zo chill, muziek luisteren in de auto! Mits je goede boxen hebt, keihard aan zetten. Beetje hetzelfde gevoel geeft dat als vroeger meebleren op je slaapkamer, haha.
Ik heb nog een oude iPod vol met muziek en die heb ik op een versterker aangesloten en luister regelmatig zo mijn muziek
Ik had niet gedacht dat I can see your voice zo leuk was maar het is echt grappig. Maar ik kijk het wel terug want om de 5 minuten heb je reclame.
Voor mensen die het perfecte plaatje kijken, wie hopen jullie dat gaat winnen?
- Janny
- Stefano
- Bibi
0 stemmers
Vind dit sowieso een leuk clubje voor in de finale haha, maakt mij niet uit wie er wint eigenlijk. Maar ik denk dat Bibi het meeste door heeft wat ze doet.
@Mhysa zo leuk om iemands stem te horen! Ik vind je al meteen zuidelijker klinken (als mede-limbo uit net een iets andere regio) maar ik klink ook wel als limbo denk ik. Haat mijn eigen stem dus ik ga helaas heen voice memo posten XD.
Onze accenten mogen er iig ook zijn
Ik gun het ze allemaal. Maar die fantasie en creativiteit van Stefano is echt geweldig!
Wist je dat spotify artiesten zo weinig betaalt uit hun streams?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij het weinig?
- Ja
- Nee
- Geen mening
0 stemmers
Soms voel ik me als artiest wel bijna dom dat ik uberhaupt dingen op spotify zet, het voelt bijna als een dief van je eigen portemonnee zijn.
Ik hoop Stefano. Ik lag in een deuk toen hij al rennend en hijgend een mondkapje in de lucht wierp* om dat te fotograferen. Was nog goed gelukt ook.
*Voor niet-kijkers: dit was op een groot leeg veld
Ja true, maar dan moet je ook echt heel veel geluk hebben. Ik zou ook niet zonder spotify doen, maar het cd tijdperk was overduidelijk beter voor kleinere artiesten denk ik.
Ik gun het ze ook eigenlijk alle drie wel. Stefano is het meest creatief, maar Janny heeft er ook veel gevoel voor. En Bibi lijkt soms alsof ze alleen maar geluk heeft maar maakt toch vaak mooie en goede foto’s. Dus ze hebben er wat mij betreft allemaal recht op om te winnen.
Wat zie jij als social media?
- Dit forum
- Tiktok
- Youtube
- Blogs
- Snapchat
0 stemmers
Zou je mee willen doen aan een social media detox? Oftewel een paar dagen zonder social media.
- Hell no
- Jawel, maar ik kan het toch niet
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Welke social media vind je dat er onder zo’n detox vallen?
- Dit forum
- Tiktok
- Youtube
- Blogs
- Snapchat
0 stemmers
Maar is dit ook niet een beetje vergelijken met een bibliotheek? Of is dat heel gek gedacht.
Als je je muziek niet op spotify zet krijg je deze inkomsten sowieso niet. Dus waarom niet zou ik denken.
Vroeger moest je CD’s verkopen, daar hield je neem ik aan per CD veel meer aan over. Maar dan kochten de fans het dan voor. Nu verwacht ik dat iemand die geen mega fan is wel sneller naar het liedje luisterd.
Ik weet niet hoe het werkt met auteurs van boeken en hun rechten, wel een interessante vraag. Maar een boek breng je weer terug, hier is het altijd beschikbaar natuurlijk…
@Nox Dat is waar en ik denk inderdaad ook waarom niet, het is ook een “risico” afweging en het is eigenlijk ook zonde om niet op spotify te vinden te zijn. Ik denk wel dat mensen vroeger ook veel sneller een cd kochten dan in deze tijd, omdat het niet echt anders beschikbaar was. Voor mij kost het tot op heden veel meer geld dan het oplevert en ik hoop dat dat ooit verandert (stream mij! haha). Maar ik wil vooral niet weten hoe rijk de spotify bazen hiervan worden. Ik heb het even opgezocht, hij heeft een vermogen van 3,3 miljard door spotify. Yes haha.