Voor de mensen met buitelandse ouders die thuis in de taal van hun vaderland spreken.
Reageer jij dan in die taal of in het Nederlands.
- Vaak in die taal
- Vaak in het Nederlands
- Gemixt door elkaar
- Ik heb nederlandse ouders
0 stemmers
Voor de mensen met buitelandse ouders die thuis in de taal van hun vaderland spreken.
Reageer jij dan in die taal of in het Nederlands.
0 stemmers
Woensdagmiddag na schoolzwemmen minifrikandelletjes eten bij ons thuis en er kwamen dan ook altijd vriendinnetjes mee
Zaterdag na zwemles surimisticks met cocktailsaus
En 1x per jaar een uitje met papa!
Vaak na het eten speelden we grote beer, kleine beer. Dan was mn vader de grote beer en mn zus, zusje of ik de kleine. De andere twee waren de jagers. Eigenlijk was het gewoon verstoppertje. Altijd zoooo spannend was dat!
Echt leuk deze herinneringen haha
Ik had (heb) een aandoening waardoor ik tot en met m’n achttiende elk half jaar naar het ziekenhuis moest voor controle, maar áltijd als we daarvan terugkwamen kreeg ik McDonalds in de auto
Elke zondagmiddag met de hele familie naar het bos. Hele mooie herinneringen aan
Een tijd knakworstjes op woensdagmiddag na school
N.a.v. @Luzarl onze forumceleb
Wil jij graag een bekende Nederlander /Belg worden?
0 stemmers
Wat een verhaal heel triest voor die familie ook, je moet er toch niet aan denken.
Misschien een beetje een rare vraag maar was wel duidelijk waar ze aan was overleden of is dat ook een mysterie gebleven? Als iemand zomaar ineens overlijdt terwijl ze in het buitenland zijn, wordt er dan een autopsie gedaan? (en verschilt dat per land?)
Patatdag was maandag, later werd dat aangepast naar een dag die in die periode het beste uit kwam.
Op zondag ook altijd een luxe koek die we dan om de beurt uit mochten zoeken. En een extra luxe toetje.
Woensdagmiddag voor de tv eten!
Na de zwemles gingen we altijd langs de bakker naar huis fietsen om een chocoladebroodje te kopen.
En dinsdags tussen de middag bakte mijn moeder altijd wentelteefjes toen ik op de basisschool zat. Iedereen wilde altijd komen eten dan.
Zaterdag patatdag en standaard na elke zwemles een Kapitein Koek in de auto naar huis! Nog altijd doet ontbijtkoek me denken aan zwembad
@Lemongrab Wow posten allebei in dezelfde minuut over zwemles
Ah dit klinkt zo gezellig allemaal.
Zou bijna een kind willen. Maar ik ga wel de peuter van mijn vrienden gebruiken voor alle rare tradities die je kunt bedenken. Wel de lusten niet de lasten
Die zwemles-verhalen brengen me terug naar vroeger. Ik associeer zwemmen en de geur van zwembad altijd met frietjes.
Wanneer is het te laat om nog een kerstmis/nieuwjaars wenskaart te sturen?
0 stemmers
“Officieel” mag het tot 6 januari toch
Als jij iemand nog een nieuwjaarswens wil sturen, dan doe je dat toch? Alleen maar leuk voor die persoon en hij/zij zal echt niet denken nou nou wat laat dit is niet ok hoor
Haha natuurlijk, ik vraag me gewoon af wat jullie ‘acceptabel’ achten
Voor kerst 2021
Anders: geen
Op vrijdag avond oppassen, geef nooit op en Jules unlimited kijken met zo’n fancy Disney chocolaatje en een glaasje limo.
OH MY GOD, nostalgie die chocolaatjes. Ludo wat doe je me aan. Ik moet deze, nu.