Eigenlijk altijd in het Nederlands. Ik versta papiamento een beetje maar kan net aan 3 woorden zeggen. Mijn ouders praten het wel met elkaar/ soms tegen mij
Ik had het hierover laatst met iemand en ben wel benieuwd hoe anderen hierover denken.
In de veronderstelling dat je geen relatie hebt. Stel je komt een leuke persoon tegen met wie het klikt. Zou het een dealbreaker zijn als diegene nog nooit een relatie gehad blijkt te hebben?
- Ja, want (ā¦)
- Nee, als het klikt vind ik het niet belangrijk
- Maakt mij niets uit
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik ook thallaa
Als het niet klikt neem je sowieso geen relatie met die persoon neem ik aan dus ik denk dat je aan de opties ājaā en āneeā wel voldoende hebt haha
Wat bedoel je precies met geen relatie?
Want ik zelf zou bijvoorbeeld wel moeite hebben om een relatie te hebben met iemand zonder enige romantische ervaring(daten/scharrelen)
Op woensdag dialyseerde mijn moeder altijd waardoor ik daar altijd heen ging na school omdat ik nog niet alleen thuis mocht zijn. Zij was dan bijna klaar en daarna mocht ik altijd een swirl haha. Op de middelbare school was ik later uit en zag ik haar thuis gewoon, maar gingen we toch langs de markt voor iets lekkers. Echt goede herinneringen aan alle roze koeken, haringen of loempiaās waaruit ik dan mocht kiezen haha.
En op zaterdagochtend gingen we altijd vers brood halen bij de bakker en kreeg ik een maanzaadstengel. ZOVEEL beter dan een kaas- of sesamstengel.
Moi moi is een Nigeriaans gerecht wat een beetje deegachtig is of lijkt op een soort stevige pudding. Het is gemaakt van bonen maar er zitten niet per se bonen op dus weet niet zeker of dat is wat je bedoelt
Bedoelde vooral een serieuze relatie waarbij je echt officieel samen bent zeg maar
Ok, dan heb ik goed gestemd.
Liever iemand zonder relatie dan iemand die al 10 relaties heeft gehad met amper pauzes
Nee sorry als je een relatie met mij wilt hebben moet je vergevorderd zijn in het relatie hebben.
Moet diegene ook echt diplomas hebben daarvoor?
masters degree in relationships
Nee een uitgebreide cv en goede referenties is voldoende
Zou je samen kunnen zijn met iemand die nog maagd is en geen ervaring heeft op het gebied van daten/relaties?
- Ja
- Misschien, als we echt een klik hebben
- Nee
0 stemmers
Nee, ik bedoelde op het gebied van seks.
Maar wilde een maagd uitsluiten die bijv. Wil wachten op het huwelijk of iets dergelijks, maar wel al gedate heeft.
Lekker duidelijk dus
Ja, eens.
Maar ik zou dus denk ik niet iets kunnen met een man van 30+ met 0 ervaring
Ik heb op mijn 26e gedate met een jongen van 28 die nog maagd was. Heeft hij ook pas opgebiecht nĆ” de seks (die dus ook echt slecht was). Daarna nog een paar keer seks mee gehad en hij werd elke keer een stuk beter. Plus ik kon aanwijzingen geven
Mijn grote droom is een priester (is dat een katholiek? Ik bedoel degene die celebraat is) het pad van de duivel opleiden.
Als ik naar het ziekenhuis was geweest voor controle mocht ik van mān vader altijd een twix kopen bij het winkeltje in de grote hal En bij het oogziekenhuis gingen we altijd naar de speeltuin als ik moest wachten tot mān oogdruppels gingen werken.
Vooral die twix was echt een feestje want mijn moeder is echt anti snoep. Mocht het ook nooit vertellen thuis hahaha