Stel je persoonlijke vraag #22

Ik gebruik alleen geen bodylotion maar olie.

1 like

Ik wil het eigenlijk het liefst altijd doen na het douchen maar ik ben zo luiiiii.

1 like

Ik denk dat ik het al dagelijks doe sinds mijn 15e? Als ik het niet op hebben voel ik het ook gelijk aan mijn huid die dag. Ik vraag expres vaak bodylotion omdat ik het wel opmaak en als ik me dan bedenk hoeveel kilo’s ik al in mijn leven heb gebruikt :thinking:

1 like

Altijd na het douchen!! Hele jaar door.

Tip voor een lotion die snel intrekt, niet plakt en parfum vrij is.
Cerave moisturising lotion. Love it!!

4 likes

Ik vind mn routine voor het gezicht al zoveel tijd kosten, laat staan als ik ook nog moet gaan bodylotionnen

15 likes

Is super snel gedaan, ik kom nooit buiten zonder bodylotion. Is bij ons ook ingeburgerd.

10 likes

Elke ochtend smeer ik mn benen in. Mn vriend trouwens ook en die moet aldus hem per se het merk fair & white hebben. Ik gebruik gewoon dove.

2 likes

Het betekent uitgedroogde huid? Ja dat stukje moet je altijd meenemen :stuck_out_tongue:, Je hebt zo’n grijze schijn anders. Net als een dagje naar de zee gaan met al dat zand, ashiness gegarandeerd!

3 likes

Hij is meer van de lightening producten :sweat_smile:

1 like

Dat zei ik ook al tegen hem, zn zus smeert hem dat altijd aan. Hij zegt zelf dat hij dan licht is voor een donkere huid en dus dat dat het beste is. En ik denk dan, ja het zal wel? Witte mensen smeren weer bruine lotion op zichzelf. Vrij krom eigenlijk.

1 like

Was heel even in de war want ik dacht dat batjauw = bakkeljauw was en ik dacht wat heeft dat met een huid te maken. Weer wat geleerd haha

5 likes

Doe je mee met de oudejaarsloterij?

• Ja
  • Nee, en ook niet aan een andere loterij
  • Nee, maar wel aan een andere loterij

0 stemmers

Ik hoor dus wel dat je net een tikje Limburgser praat dan Marit en ik (ongeveer zelfde afkomst), maar vooral het dialect van jouw regio is echt heel anders dan bij ons, maar zo in ABN hoor je weinig verschil, het is nog niet zangerig, haha. @Jumpsuit

Ik vind je stem btw echt prettig om naar te luisteren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha heel gedetailleerd, ik hoor dat niet zo. Ik bedoel dus die vriendin van Dylan haegens. Ik zal wel onder een enorme steen hebben gelegen maar ik dacht meer dat Limburg en Brabant 1 accent/dialect was. Ja ik heb echt onder een steen gelegen. Het spijt me.

Haha ja ik weet wie je bedoelde hoor! Zij praat min of meer hetzelfde als ik.

Kijk en daarom moet het hier zo vaak over Limburg gaan, er is veel te weinig kennis. :joy:

6 likes

Wat een leuke challenge! Laatst postte je ook al een leuk doel, iets met sparen voor het aantal kilometers dat je hardloopt?
Goede motivaties zo :smile:

1 like

Nee nee nee nee nee nee

15 likes

Ja, klopt! Leuke spaar manier is het.
Hardlopen vind ik altijd leuk, maar dat soort kleine extra uitdagingen maken de magie (en liefde ervoor) nog wat groter.

1 like

Omg ik doe dit precies zo met mijn ouders! Inclusief voiceberichten met het woord en bij hoeveel seconden er nog over zijn, zodat we zeker weten dat we het eerder hadden dan het team op tv. Ik hou hier zo van hahaha, mijn weekend begint ook echt als ik Tudududututututuduuuu mee kan zingen met de intro❤️

5 likes

Bij 1 poll ontbreekt de vraag!

En bij het aantal zoenpartners: haha waarom geen staffels

Oh zal ik hem dan meteen maken:

• 0
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70