Stel je persoonlijke vraag #22

Maar met stoppelbaard bedoel je niet een klein baardje toch? Nee echt helemaal glad is niks voor mij, al heb je het als man ook niet altijd voor het zeggen.

Mijn man is niet gezegend met veel gezichtshaar en kan nooit een volledige baard groeien. Meer “baard-gebieden” zeg maar :laughing:

Ander voordeel is dus ook praktisch geen borsthaar :+1:t2:

4 likes

Ja ik heb ooit gedate met een jongen uit beiroet, en wat een werk om dat bij te houden! Groeide zo snel en ook heel vol.

1 like

Dat hangt echt heeeel erg van de man af. Ik vind stoppelbaardjes over het algemeen leuk maar sommige mannen kunnen het gewoon echt niet hebben. Ik vind mijn vriend ook knapper zonder (stoppel)baardje, dat staat hem gewoon veel beter dan met.

2 likes

Heeft jouw partner/date/scharrel borsthaar?

  • Nee nauwelijks
  • Ja en hij scheert dat
  • Ja en hij scheert dat niet

0 stemmers

Vind zelf dat een beetje borsthaar best sexy kan zijn maar mn vriend heeft dat niet, ja misschien een paar haren. Wel een buiksnor maar daar heb ik niks mee.

@desecretaris dan moet je mijn vriend hebben, hij heeft geen arm en beenhaar haha. En ik vind dat een beetje jammer.

1 like

Mijne scheert z’n borsthaar zo nu en dan. Geen peil op te trekken wanneer wel of niet

1 like

Ik heb wel een keer op de basisschool een heliumballon met een briefje opgelaten in de ernstige hoop er een penvriendin in Afrika oid aan over te houden. Volgens mij heeft hij het gehaald tot de eerste de beste boom.

18 likes

Nog een scheervraag, scheert je partner/date/scharrel zn okselhaar?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Dat hoeft ie van mij dus echtniet te doen maar hij vindt okselhaar heel vies. Ok dan.

Maar wel voor de leuk want ik word blij van glitters

2 likes

Mijn vriend vanochtend: ‘als muizen mauwen, praten ze niet’ (als katjes muizen, mauwen ze niet).

14 likes

Ja weet ik maar bij mij is het 150 km verderop ofzo. Ook niet bepaald het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Krijg er iig vaak vragen over.

Iedere paar dagen als ik weer bezig ben met het in toom houden van mijn snor en baard zou ik wel willen dat ik een man was en het lekker kon laten staan allemaal #zuideuropesebrunettemetveelteveelhaar

4 likes

Een beetje zoals mijn been/oksel/schaamregime, dus :+1:

2 likes

Zag op Youtube De Spooktocht van ene Govert Zweep. Hij gaat samen met paranormaal onderzoekers bij mensen langs die last hebben van geesten. Vind dit onderwerp altijd heel interessant. Alleen is het zo lastig te geloven of het nou echt is of een groot toneelstuk (niet alleen deze serie maar bijvoorbeeld ook Ghost Adventures etc)

Ben jij paranormaal begaafd?

  • Ja, ik ben paranormaal begaafd
  • Als kind wel, maar nu niet meer
  • Ik ken iemand die paranormaal begaafd is
  • Ik ben niet paranormaal begaafd
  • Ik geloof hier niet in
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

Wij hebben de regel dat als zijn haar onder zijn shirtmouw vandaan komt dat het dan tijd is om te knippen. :joy: Gladgeschoren zou ik echt een raar gezicht vinden denk ik.

2 likes

Ik geloof niet in het paranormaal begaafde volwassenen haha.

1 like

Hahaha lol, ja mijne heeft het ook nooit helemaal glad dus ik denk dat hij het trimt? Iig er zit iets. Maar dat beschouw ik als geschoren. Hij zei dat hij het zo vies vond omdat hij wel eens natte harige oksels in zn gezicht had gekregen tijdens het sporten. Ew, ok fair enough.

Hahahahahah wat? Iemand anders’ okselhaar of zijn eigen okselhaar?

Nee iemand anders zn! (Basketball) laat ze dan ook een t shirt aandoen ipv zo’n hemd.

GrotesqueRemoteHagfish-max-1mb

7 likes