Stel je persoonlijke vraag #22

Wel jaar vond jij het leukst uit dit rijtje?

  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • Ik kan niet kiezen
  • Ik heb geen van die jaren bewust meegemaakt.
  • Ze waren allemaal kut
  • Anders


0 stemmers

Ik ga het volgende gokken:

Summary

1997 of 1999 zal de de meeste stemmen krijgen.

3 likes

1999 omdat we toen ingesneeuwd waren op wintersport en we daardoor langer moesten blijven :joy: en aan het einde van het jaar de hysterie vanwege het millennium, vond de 6-jarige unglaublich heel spannend. en m’n familie had toen voor 2000eu gulden aan (illegaal) vuurwerk gekocht omdat we ‘de millenniumwisseling’ maar Ă©Ă©n keer mee gingen maken, zo vet vond ik dat

21 likes

Zolang corona heerst en het gros van de mensen niet is ingeënt, zal ik mijn dagelijks leven niet met een voldoende kunnen becijferen. Corona is te ingrijpend op alles en heeft een kettingreactie teweeg gebracht.

Wat ik me afvraag bij deze polls (ook die met de andere jaartallen). Hebben jullie dan ook echt speciale herinneringen? Ik heb wel mooie herinneringen maar zou echt niet weten in welk jaar die waren + heb dan ook geen warme gevoelens bij dat specifieke jaar. In ieder jaar zitten wel klote dingen en hele leuke dingen :woman_shrugging:

5 likes

Nee ik herinner me van hele kutte dingen wel het jaartal, leuke amper of niet.
Heb bij die eerste gewoon mijn geboortejaar gekozen, vond ik toen vast een topjaar :joy:

1 like

Heb jij wel eens naakt gezwommen?

  • Jazeker
  • Nee, maar wil ik nog wel
  • Nee, geen behoefte aan

0 stemmers

Ik heb een meningsverschil met een vriendin, ik denk namelijk dat bijna iedereen toch wel eens naakt heeft gezwommen, maar zij is het niet met me eens

In de sauna, dus niet zo spannend :wink:

3 likes

Oja die optie heb je natuurlijk ook. Ahh zie nu al dat ik mijn mening wel mag bijstellen :grin:

Zo’n lekker gevoel is dat, maar ik doe het wel altijd heel pussy in het donker.

Niet dat ik midden op de dag naakt de zee in loop.

1 like

Echt lekker is dat. Ik was ook verbaasd dat mijn vriend dat nooit heeft gedaan. Heb het hem aangeraden :stuck_out_tongue:

2 likes

Computeren doe ik (in privésfeer)

  • Nooit
  • Meestal achter een bureau
  • Meestal op de bank/een stoel
  • Een andere plek die je nu vergeet

0 stemmers

En ja ik snap dat een bureaustoel ook een stoel is maar dat bedoel ik uiteraard niet.

OJA haha. :see_no_evil:

Ik keek het vanavond en vond het vooral wel lekker dat Chantal Janzen wel echt goed kan zingen (vind ik) :see_no_evil:

@voortaan welke plek ben ik vergeten?

De eettafel

7 likes

Bed?

4 likes

Kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die meeste van de tijd dat ze computeren in bed doorbrengen maar het kan, laat me graag verrassen door de antwoorden.

Ja ook bed

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je het je moeilijk kunt voorstellen :stuck_out_tongue:

Ik heb ook geen bank dus het is of in bed of aan tafel

Doelloos scrollen op social media, artikelen lezen en forummen doe ik ook het liefst op mijn telefoon in bed. Een laptop in bed vind ik helemaal kut.