Stel je persoonlijke vraag #22

Ik ben de Emiel Ratelband onder de forummers, leeftijd is fluïde.

Sommige mensen uit 1997 zijn eigenlijk ook 34 bijvoorbeeld.

27 likes

Ik wilde net zeggen dat ik echt al 15 jaar lang telkens 3/4 jaar ouder ben dan dat de meesten zijn + het gemiddelde.
Ik denk niet dat er nog nieuwe mensen bijkomen. Of het moet zijn via youtubers topic?

1 like

Naar mijn idee heb ik altijd de gemiddelde leeftijd op dit forum gehad! (ok, eerst EGF dan). Wellicht ligt die gemiddelde leeftijd nu iets lager dan toen ik voor het eerst lid werd, maar alsnog denk ik dat het wel zal meegroeien.

@Lemongrab ik neem eerlijk gezegd @Zemraluani haar reacties nooit serieus in polls

1 like

Ja ik denk dat het forum mee groeit, vroeger was het echt heel puberaal en ook gemeen. Er werden ook echt topics gemaakt om forummers af te zeiken. We hebben veel meegemaakt destijds. Ook veel meer meetings toen.

1 like

Had jij vroeger een vriendin hier met een tattoo op dr borst? Of verwar ik je met iemand?

Vroeger was ik echt bang voor de meeste mensen hier haha.

Ja klopt, ik ging heel goed met haar om. Ze is een aantal jaar geleden overleden

Ohnee joh😢 heftig

Zo Fucking jong dan. Ik herriner me haar wel en dat jij haar vriendin was. En @monkeyslut had ook een vriendin met krullen die altijd samen posten. En nog wel meer mensen.

1 like

Ja heel heftig, veel te jong. Ze had destijds een tattoo van haar vriend op de borst gezet.

Ja dat was mega leuk vond ik als ze beide posten. Jammer dat ze er niet meer is

3 likes

Ja heel stom, maar omdat je het had over dat het vroeger gemeen was hier moest ik eraan denken dat mensen op egf toen een keer echt heel lullig deden over die tattoo. Ging echt veel te ver ook.

Ja en over haar auditie destijds bij Hollands got talent, dat ze zo werd afgezeken. Heeft haar heel veel gedaan.

1 like

Oud en nieuw… beste avond van het jaar of jaarlijkse deceptie?

  • Ieder jaar feest!!
  • Wel eens een leuk o&n gehad
  • Hoge verwachtingen maar valt altijd tegen
  • Een avond zoals alle anderen

0 stemmers

Ah dat weet ik niet meer, maar het was idd gewoon internetpesten toen.

Wel meerdere mensen die elke keer te grazen werden genomen. Ik durfde daar ook nooit een foto te posten bijvoorbeeld, soms kreeg je uit het niets ineens echt een kutopmerking ook.

Gelukkig zijn we geen pubers meer.

Met je aardappelhoofd.

2 likes

Ok ik ga ook nooit meer iemand meeten

Maar we hadden wel het breezertopic !!! Wie kent dat nog
En 10 punten als je Roxy van tmf poserend op de kast nog kent

17 likes

En Kissie

Maar volgens mij ziet zij er nu best leuk uit

10 likes

Haha geweldig toch! Wat een leuke herinneringen heb ik van het forum.

2 likes

Ze woont in Israël maar geen idee wat ze daar doet. Ze post op insta heel veel over eten en heel af en toe een selfie, geen spat veranderd haha.

3 likes

https://www.instagram.com/p/CFkCGFRJu1n/?igshid=doxfq62gqu05
Ik vind haar echt leuk om te volgen op insta

4 likes

Oh wow ik vind haar op charlotte crosby lijken.