Stel je persoonlijke vraag #22

Als ik te warm douche: duf
Als ik normale temperatuur douche: wakker
Ben ik nu altijd een slimme meit die op normale temperatuur douchet zodat ze wakker ipv duf wordt: nee

10 likes

Ik ben heel trots op mijn geboortedatum 5-5-95), dus ik zeg altijd de cijfers achter elkaar, klinkt zo lekker :joy:

12 likes

Misschien moet je eens de laatste minuut de warme kraan uitzetten, dan kom je gegarandeerd wakker uit de douche! Ik doe dat zelf weleens als ik niet wakker te krijgen ben en het werkt als een tiet.

Dat helpt wel ja, dan ben ik niet duf en lamlendig, maar strontchagerijnig. Mijn oplossing is 's avonds douchen en dan lekker duf mijn bed in :grin:

7 likes

In de ochtend douchen = lekker wakker
In de avond douchen = lekker rozig

6 likes

Mijn geboortedatum is weg

14 likes

Ik en mijn discalculie zouden het juist heel fijn vinden als je het zo zou opnoemen haha.

5 likes

Hey wat grappig, mijn moeders geboortedatum is 5-5-59, zij zegt het ook altijd zo.

1 like

M’n moeder raakt altijd zo gefrustreerd van hoe we in Nederland tellen. Ik zeg altijd dat ze maar blij moet zijn dat ze niet naar Frankrijk is geĂ«migreerd.

Maar zelfs zonder discalculie vind ik het soms ook lastig :shushing_face:

1 like

De eerste lockdown was toch niet echt een lockdown? Toen was alles nog gewoon open :grimacing: Daarom vind ik het nu ‘zwaarder’ plus het weer zit ook niet mee natuurlijk.

8 likes

Toen was alles open maar zaten de meeste Nederlanders alsnog meer binnen dan nu đŸ„Č

2 likes

In de eerste ‘lockdown’ mochten we ook gewoon nog op terras zitten enzo (weliswaar met bepaalde aantallen)
@Dombo Ik zit nu juist meer binnen?

1 like

Onze moeders zijn op dezelfde datum geboren!

@Canvastas en jouw vader!

2 likes

Ik was helemaal in de war dat je bij de poll van Rutte niet dezelfde indeling aan hield als de polls daarboven (1 helemaal prima, 10 super kut).
Lezen blijft moeilijk.

Ik douche altijd lekker koud, andere blijf ik inderdaad ook zo duf

Het belangrijkste: AYNIL kijken

14 likes

Verkeerde bewoording misschien ik bedoelde met “we”, de Nederlandse bevolking. Tijdens de eerste golf was het, hier in in ieder geval, altijd leeg op straat en in de supermarkten terwijl het nu overal super druk is :sweat_smile: en waren er niet zo veel achterlijke protesten enzo

1 like

Huh in Nederland toch niet? De niet essentiële winkels zijn pas sinds vorige week dicht in Nederland. Volgens mij zijn er wel wat winkels dicht geweest omdat je er geen afstand kon houden maar niet verplicht zoals nu.

Miscchien 1 week ofzo . Toen er in maart werd gezegd dit kan tot 6 april duren waren wel veel dingen dicht. Omdat de winkels toen dachten oei dit virus is serieus. Maar toen het langer duurde ging langzaam alles weer open.

Ik doe aan max 2 dagen kerst, dat zijn 1e en 2e kerstdag dit jaar dus kerstavond bestaat niet in mijn wereld.

Heb trouwens sowieso het idee dat het tegenwoordig veel gangbaarder is in Nederland om kerstavond ook te vieren, hoorde vroeger daar echt nooit iemand over.

3 likes