Ik zou het sowieso wel doen maar ben niet er niet treurig om dat ik wrs nog lang niet aan de buurt ben
Ik wacht af want; moet nog bevallen en wil borstvoeding geven.
Ik zat alweer op mezelf te haten dat ik te weinig geslapen had omdat ik gisteren laat nog aan deze cliché-film begon, maar nu kan ik in elk geval zeer geinformeerd op deze poll stemmen
Ik wil overigens wel alleen de cottage van Iris als die brexit-shit beetje wordt opgelost, geen zin om daar te moeten verhongeren
Ja ook echt alsof het zin heeft als allemaal individuele leken hun eigen ââonderzoekââ naar de langetermijngevolgen gaan doen.
Ik ben er ook flink tegenin gegaan tegen haar!
Dat tweede huisje ziet er gezelliger uit, maar hoe veel zou je daar moeten stoken voor Jan met de korte achternaam.
En het dak heeft onderhoud nodig. Dit gaat niet lang mee.
Maar waarom zou je je door de opinie van zorgpersoneel laten leiden als het om een vaccin gaat? De gemiddelde verpleegkundige of arts heeft helemaal niks te maken met de ontwikkeling van vaccins en alle regelgeving die erbij komt kijken voor het goedgekeurd wordt.
En veel verzorgend of verplegend personeel wordt haast verplicht om het te doen als het zover is (hoor ik dan).
Ja ikzelf!! (En nog iemand)
Voor de wet toen ik zwanger was (en naaste familie) en een jaar later met alle gasten dienst in de kerk, doop van mijn dochter en buffet met feest!!
Dat was zo fijn. Het feit dat niemand tussendoor naar huis hoefde omdat de bruid en familie gaan eten en je een uitnodiging hebt voor alleen de receptie of feest.
Bij ons was bijna iedereen daggast
Ik wilde dit eigenlijk net zeggen⊠Het gaat er niet om of je zelf precies snapt hoe het werkt en dat goed of veilig genoeg vindt, maar meer of je vertrouwen hebt in instituties als het European Medicines Agency en het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen dat ze niet iets toe zullen laten wat gevaarlijk is (of niet werkt). Want inderdaad de gemiddelde arts of verpleegkundige weet ook niet tot op de details hoe een vaccin werkt, maar dat weten ze van alle andere vaccins en geneesmiddelen die ze zelf gebruiken en voorschrijven waarschijnlijk ook niet. Dat is gewoon niet hun expertise, en dat is helemaal prima want zij hebben weer andere kennis wel die voor hun werk veel belangrijker is.
@Lort ja dat denk ik ook, zal wel net zoiets worden als met hepatitis B?
Ahaha nou die met âmijnâ hoofd is van mijn vriend overigens heeft ie aan de andere kant van het dak zân eigen hoofd gemaakt:
Hahaha nice! Tja, hoe netjes en precies die van jou ook is, het kan niet tippen aan die twee prachtige portretten die je vriend op het dak gemaakt heeft hoor!
Echt mân favoriete gezegde.
Heb je wel eens een zingende zaag gehoord?
- Ja live
- Ja op tv
- Nee
- Ik weet niet wat dat is
0 stemmers
Zoiets als die van Pipi Langkous?
Ik werk zelf ook in het ziekenhuis en op mijn afdeling heeft denk ik ook 90% zoiets van: liever niet, of in ieder geval niet direct. Medisch technische functie, dus verder ook helemaal geen extra kennis van vaccinatie oid.
Als ik bij mezelf kijk dan is het denk ik een beetje een combinatie van: nog niet genoeg informatie erover gehoord/gelezen, mijn leven is niet enorm veranderd door corona (werk niet thuis, hoef geen afstand te houden van patiënten etc), de kans dat ik heel ziek word van corona is niet zo groot + één keer vaccineren zou ik nog wel overwegen maar ieder jaar zoals de griepprik zie ik niet zitten. En ergens ben ik ook wel een beetje bang voor bijwerkingen over 10-20 jaar, maar weet niet zo goed waar dat op gebaseerd is.
Daar ken ik het idd aanvankelijk van. Misschien weet @babushkababy er meer over, ik ben niet muzikaal helaas.
Geen idee waarom ik hen ken, maar ik moet meteen aan de Kransky Sisters denken, die dan met de merkwaardige combinatie van tuba, gitaar en zingende zaag allemaal bekende nummers (Stayinâ Alive enzo) coveren.
De vrouw die zingende zaag speelt kan dat overigens wel erg goed:
Een familielid van mij met longproblemen is ook van plan om af te wachten. Zo zonde.
Ik heb wat info uit de posts van @Ovenschaal proberen over te brengen, maar het is heel lastig als iemand âhet [de wetenschap] niet gelooftâ.