Hahaha oh nee. Ja uren schrijven is om zoveel redenen gewoon irritant. In mijn geval omdat ik ELKE DAG een mail krijg van Toggl met: Je toggl staat nog aan.
@Missy ik heb echt geen idee wat al die woorden betekenen haha
Hahaha oh nee. Ja uren schrijven is om zoveel redenen gewoon irritant. In mijn geval omdat ik ELKE DAG een mail krijg van Toggl met: Je toggl staat nog aan.
@Missy ik heb echt geen idee wat al die woorden betekenen haha
Welke van onderstaande kinnen lijkt het meest op die van jou?
0 stemmers
Hahaha oh ja dit heb ik ook heel vaak, en dan “je bent al 35 uur aan blabla aan het werken” Toggl zit ook aan m’n Gmail en die lees ik eigenlijk nooit, dus vooral na het weekend is het dan leuk
@Missy Ik krijg hier echt keuzestress van. Hoe weet ik nou op welke mijn hand het beste lijkt??
haha, sorry ik vond het zelf ook lastig kiezen.
Hahaha ik zit ook al te googlen om te begrijpen of ik een conical of psychic hand heb. Zo moeilijk (maar nu natuurlijk knetterbelangrijk om te weten)!1!
haha, stiekem doe ik dat ook
Hierbij wat makkelijke vragen:
Ben je een honden of kattenmens:
0 stemmers
Welke van deze dieren vind je het engst:
0 stemmers
Ik ben meer een:
0 stemmers
Zou jij gelukkig kunnen zijn als je de rest van je leven single zou zijn?
0 stemmers
Zou je ooit alleen aan kinderen beginnen?
0 stemmers
Ervaar je druk om een kind op de wereld te zetten?
0 stemmers
Hoe belangrijk is familie voor je?
0 stemmers
Is het krijgen van een kind/gezin voor jou een groot levensdoel?
0 stemmers
Heb dat alleen als kind wel eens gedaan. Na de basisschool niet meer.
´Een jongen van school.´ aka ´Ik vraag dit voor een vriend.´
Omg nee haha hier heb ik nog nooit over na gedacht zelfs
iehl dit klinkt nog viezer dan snot eten. Dat smaakt toch ook gewoon te vies. En dan blijft het tussen je tanden vast zitten. lijkt me? brr.
0 stemmers
0 stemmers
Ben wel eens slaapwandelend in bad gegaan
Ben wel eens op de trap gaan zitten om aan mijn moeder te melden dat mijn matras lek was
Heeft een onbekende dit jaar iets aardigs voor je gedaan?
0 stemmers
Mijn vader is wel eens naar buiten gelopen. Ik slaapwandel(de) zelf ook en dat is nog steeds mijn grootste angst. Ik ben wel eens wakker geworden met mijn sleutels in mijn hand.
Ook echt medelijden met mijn moeder die woonde in een huis waarin zowel haar man als kind regelmatig snachts rond liepen
Sinds corona/thuiswerken sinds maart 2020 is mijn belangst compleet verdwenen