Stel je persoonlijke vraag #23

Ik krijg steeds meer de indruk dat het ze echt niks boeit hoelang ik aanwezig op een dag. Ik ga regelmatig na een uurtje weer weg want niks meer te doen en hoor ik nooit iets over. Als ik de wc’s maar heb schoongemaakt dan zijn ze blij volgens mij. :rofl: Ik krijg gewoon een vaste bijdrage per week voor wat ik doe en of ik daar nou fulltime mee bezig ben of een uurtje per dag dat maakt niet uit.

Ik sta ook tussen ieder schoonmaaklusje tussendoor te roken buiten om tijd te rekken, mag ook gewoon allemaal.

2 likes

Nee wij worden helemaal niet gecontroleerd, we kunnen ook rustig 5 uur op een bankje zitten en koeken eten

Ik snap het ook niet. Je bent toch zoveel productiever als je niet de hele tijd uren aan 't schrijven bent. Uiteindelijk gaat het er toch om dat je je werk af hebt

Zou echt stress krijgen als ik even 1 minuut uit een raam kijk

4 likes

Ja het werkt voor mij echt nul en voor mijn collega’s ook niet, eentje doet het meestal allemaal achteraf en die ander dus op de minuut maar dat haalt ook alle vaart uit je dag. Vind het echt ellende, ben echt dagen aan het aftellen tot ik hier klaar ben. Doe nu meestal maar wat uit de losse pols, maar is alsnog tijdverspilling. En inderdaad, voel me ook een soort robot, alsof ik elke minuut productief moet zijn.

Edit: zit nu wel tijdens dat werk op het forum dus toch een beetje rebels :japanese_ogre: Ben op dit moment bezig met ledenadministratie dus dat is toch één groot zwart gat qua tijd, is niet echt te controleren.

1 like

Ik gebruik geen zuivel maar vind bijvoorbeeld Oatly chocomelk wel anders (beter) smaken dan Alpro chocomelk.

Gebruik jij wel eens een haar als flosdraad?

• Ja
  • Nee wtf
  • Dat is privé

0 stemmers

Alleen als ik ergens ben waar ik geen flosdraad oid heb haha, niet dat ik altijd zit te flossen met m’n haar
Wel echt handig hoor

2 likes

Ja same
Alleen breekt ie soms af en dan heb je double Trouble :weary:

4 likes

Ja in noodgevallen inderdaad hahaha. Verder heb ik thuis gewoon flosdraad hoor.

Een koud blikje Chocomel :smiling_face_with_three_hearts:

Die zag ik ooit in zo’n TLC programma over extreem zuinige mensen. Hoe kom je er op😂

Haha ja ik doe het als ik op werk ben (zonder flosdraad/stoker) en net m’n nagels heb gedaan :joy:

1 like

In mijn sector is het wel gebruikelijk maar ik ben zo blij dat wij hier niet aan mee doen.

Sinds ik Tony’s chocolademelk heb geproefd vind ik Chocomel veel minder lekker. Al drink ik het bijna nooit meer, want mijn eigen warme choco of koude choco (vegan) frappé is weer nog lekkerder.

6 likes

Je zou verbaasd zijn van wat mensen vragen aan onze klantendienst. Echt basic dingen waarvan je verwacht dat mensen het weten of geleerd hebben alvorens orders te plaatsen.
Laatst aan een klant moeten uitleggen waarom de koers nooit hetzelfde bleef, wat de openings- en slotkoersen zijn en waarom analist x en y twee verschillende koersdoelen hanteren

2 likes

Recept svp. Groetjes chocolademelk verslaafde.

2 likes

Stel we mogen straks weer naar concerten, festivals en theaters enzo, maar er zijn wel een paar regels. Je moet:

Bij aanvang een sneltest doen

• Geen probleem
  • Nee liever niet

0 stemmers

Tijdens je bezoek een mondkapje dragen

• Geen probleem
  • Nee liever niet

0 stemmers

Na een festival/concert/theatervoorstelling 10 dgn in quarantaine

• Geen probleem
  • Nee liever niet
  • Zou ik alleen doen bij een festival
  • Zou ik alleen doen bij een concert of theatervoorstelling
  • Een enkele keer heb ik het er wel voor over, maar ik zou dan wel minder van zulke uitjes doen

0 stemmers

Ik wacht liever tot alles weer goed voorbij is dan dat ik nu allemaal dingen moet doen voor een half leuke avond.

32 likes

Het mag in ieder geval weer van de overheid, of bedoel je dat alles weer helemaal “normaal” is

misschien is dit wel het nieuwe normaal :grimacing:

Ik vertrouw anderen echt niet genoeg om dit zo aan te pakken eerlijk gezegd.

3 likes