Pre corona moest ik er altijd eerder uit, maar ik werk nu thuis en mijn vriend niet, dus nu staat hij eerder op!
Mijn vriend kan na het wakker worden zo makkelijk uit bed, hoppa douchen en ik moet nog een uur wennen aan het idee van wakker worden en mijn ogen opendoen.
Mijn wekker gaat doordeweeks om 05:30 en daarom lig ik ook altijd eerder in bed, we gaan nooit samen slapen. Op vrijdagavond ben ik ook altijd moe en ga ik veel eerder naar bed dan mijn vriend. En hierdoor ben ik in het weekend ook altijd veel eerder wakker, rond een uur of 06:30. M’n vriend is echt een avondmens en kan lang uitslapen dus die slaap gerust tot 11:00. Saaie ochtenden zijn dat altijd.
Ja logisch, dan hebben jullie gewoon een ander ritme! Maar je vind die ochtenden in het weekend dus saai? Ik vind het juist echt heerlijk als ik 's ochtends een paar uurtjes voor mezelf heb haha. Vooral nu we al maanden beide vanuit huis werken en 24/7 op elkaars lip zitten.
Wij werken allebei niet thuis en zien elkaar ‘s avonds amper 2 uurtjes. Ik werk ook nog eens onregelmatig waardoor we maar één weekend per 2 weken elkaar ‘echt zien’. Dus ik vind dat altijd wel jammer ja.
Alhoewel ik tijd voor mezelf ook echt heerlijk vind. Maar dat heb ik dus vaak doordeweeks als hij aan het werk is en ik vrij. Zoals vandaag.
Eigenlijk staan we bijna gelijk op, maar mijn vriend gaat altijd eerst heet water voor me zetten dus hij is toch altijd kwartiertje eerder.
Wanneer doe je een kledingstuk weg?
- Als hij niet meer past
- Als hij kapot is
- Als ik hem niet meer leuk vind
- Ik doe lastig kledingstukken weg
0 stemmers
En als je een kledingstuk nooit draagt of niet zo leuk meer vindt, wanneer doe je hem dan weg?
- Binnen een jaar
- Na 1 jaar
- Na 2 jaar
- Na 3 jaar
- Na 4 jaar
- Na 5+ jaar
0 stemmers
Heb je wel eens kledingstukken gehad die je in een jaar vaak droeg, maar het jaar erop niet meer leuk vond?
- Ja, die doe ik dan weg
- Ja, maar ik bewaar hem wel
- Nee
0 stemmers
Vind je het zonde als je kledingstukken wegdoet?
- Ligt eraan hoe duur het was
- Nee, heb er toen van genoten en nu niet meer
- Ja, vind ik zonde
0 stemmers
Ik ben echt zo slecht in kleding wegdoen. Als het kapot is dan gaat het prima, maar als ik het gewoon niet meer zo leuk vind dan kan ik het alsnog niet wegdoen. Als ik m’n kast aan het opruimen ben en ik heb zo’n kledingstuk in handen dan denk ik ook ‘Sundance, stel je niet zo aan, dit is nog een prima kledingstuk, je kan dit prima nog eens aantrekken’ en doe ik het dus niet weg. Maar uiteindelijk trek ik het ook nooit meer aan. Verkopen werkt voor mij ook niet, want zodra iemand interesse heeft denk ik: Hmmm misschien is het dan toch nog wel leuk? Dan is het zonde om weg te doen…
Ik ben echt een ramp
Hahahah oh ik herken het hoor! Heb deze poll ook ergens gemaakt om mezelf een trap onder mn hol te geven. Het voelt dan ook zonde om een kledingstuk die nog prima is weg te doen, maar eigenlijk voel je je niet lekker in dat kledingstuk en draag je het toch niet
Ik vind het zonde van mijn geld als ik iets heb gekocht wat ik achteraf niet leuk vond en nooit heb gedragen, maar niet van het kledingstuk zelf want ik doneer alles wat nog in goede staat is.
Heb wel soms dat ik zomerkleding opruim en bij mezelf denk ‘even afwachten of ik dit volgende zomer wel draag en anders doe ik het echt weg!’ maar dan 3x op een rij lol
Ik vind het juist zonde om dingen ongedragen in de kast te laten liggen, dan heb ik juist liever dat iemand anders er nog plezier van kan hebben dus ik verkoop het of breng het naar de kringloop. Dat vind ik minder zonde dan het gewoon laten liggen rotten.
Ik haat voice memo’s, een vriend van mij stuurt die af en toe midden in een getypt gesprek en dan zit ik van “?? Die drie zinnen had je ook kunnen typen”
Wordt echt een drama als ik ooit weer moet gaan forenzen en vroeg opstaan enzo, leid nu echt een luxeleven. Ik sta om 9 uur ofzo op. De mogelijkheid tot thuiswerken gaat sowieso mee in de onderhandelingen bij een volgende baan.
Ik heb afgelopen zomer een kledingswap georganiseerd met een stuk of 8 vriendinnen.
Iedereen zijn kleding mee laten nemen, en ik zorgde voor wijn en borrelhappen. En vriend de deur uitgestuurd zodat we gewoon in de woonkamer konden passen.
Geen regels over hoeveel je moest inbrengen en mocht meenemen, maar gewoon lekker passen en proberen. Alles wat uiteindelijk tóch geen nieuwe eigenaar kreeg, heb ik in mijn auto gegooid en naar zo’n kledingbak gebracht, zodat mijn vriendinnen niet weer met volle tassen terug naar huis hoefden.
Het was echt top en echt een aanrader! Want ik had ook een paar kledingstukken die ik echt nog wel mooi vond maar toch niet meer droeg en dan ben ik blij dat ze een nieuwe eigenaar hebben
ik vind voiceberichten echt chill vaak, stuur ze zelf ook veel
maar laatst stuurde een vriendin er een van 17!!! minuten, toen dacht ik wel wow oke dit ga ik dan maar als een soort podcast beluisteren tijdens het bakken. ik moest ook echt kijken van huh is dit nou de tijd waarop ze deze stuurt of is dit daadwerkelijk de lengte van het voicebericht??
Het was een heel gedetailleerd verslag van een date, dat zou je natuurlijk niet zo snel typen
heb ook niet alles even aandachtig beluisterd hoor, moest wel lachen hoeveel ze op de details inging hahaha
Telt het dat ik laatst met mijn oververmoeide hoofd mn karretje een stellage met paprika’s omver reed
Ja dit zou ik dus nog lastiger vinden, want als ik dan mijn vriendinnen in mijn kledingstukken zou zien lopen en het leuk staat dan zou ik dus extra balen dat ik het weggedaan heb. Klinkt wel erg misgunnend eigenlijk zo haha.
- Ja
- Nee
- Ik drink geen koffie
0 stemmers
Als je op de koffie - urine vraag ja hebt gezegd:
Heb je daar dan ook last van bij asperges?
- Ja, mijn plas stinkt dan naar asperges
- Nee nergens last van
- Bij asperges wel anders, maar bij koffie niet (de ik wil stemmen optie)
- bij beiden geen echt verschil
0 stemmers
En bij rode bieten een kleurverschil?
- Ja, roodachtige plas
- Nee, gewoon normaal
0 stemmers
Edit: kut, wilde niet anoniem maar nu zijn er al stemmers
Toch aangepast, opnieuw