Stel je persoonlijke vraag #23

Een salade en dan vragen of ie daarna nog een mckroket wil halen

15 likes

Dan maar een salade, spareribs eet ik niet. Zou zelf eerder een restaurant uitkiezen of de kaart bestuderen en dan wat anders voorstellen.

Hahhhha :rofl:

Mijn eerste date was bij mc donalds, ik was veel te zenuwachtig voor zo’n vette hap.

11 likes

Een salade maar alleen omdat ik geen vlees eet. En vegan spareribs zou ik ook niet chill vinden want ik vond kluiven een van de meest onchille dingen aan vlees eten :joy:

1 like

Haha ja dit precies, en dan helemaal vieze vette handen ieh

2 likes

Ik lust geen spareribs (ook niet vegan) en ga eigenlijk bijna nooit uit eten want vind dat veel te spannend en 1e dates zijn ook te spannend dus denk dat ik alleen maar in de sad salad zit te prikken met een vork in deze geforceerde steeds pijnlijker wordende situatie.

4 likes

Vegan spareribs lijkt me echt ranzig

10 likes

Maaaar de beste spareribs hoef je niet te kluiven want daar valt het zo van het bot af :ok_hand:

3 likes

Ik eet dus geen vlees meer sinds een jaar, maar vond spareribs echt vet lekker. Kinda miss it :pleading_face: ik weet nie, zou vegan spareribs wel willen proberen maar nooit ergens gezien :rofl:

Stel je moet nu een tatoeage laten zetten, je mag er een uur over nadenken wat het wordt en waar het wordt gezet. Waar zou je voor kiezen?

• Een tatoeage in kleur
  • Een tatoeage in zwart

0 stemmers

Ik heb ook het gevoel dat tatoeages in kleur maar tijdelijk waren?

Als het door een specifieke artiest word gedaan wil ik heel graag iets in kleur en dus deze stijl

Zie dat ik momenteel nog de enige in kleur ben :sweat_smile:

7 likes

Denk jij dat tatoeages in de komende decennia populairder worden of minder populair?

• Ik denk ongeveer hetzelfde
  • Minder populair
  • Meer populair

0 stemmers

Ik ken veel mensen met zwarte tatoeages maar het valt me nooit meer op als een tatoeage moet ik zeggen. Heb er zelf weinig mee.

Ben jij al met meer dan 2 buiten geweest?

• Nee, daar hou ik me strict aan
  • Nee, maar omdat het toevallig zo uitkwam
  • Ja, ik heb die regel al eens overtreden

0 stemmers

Ik was laatst op het strand en daar waren allemaal groepjes mensen. Ik heb het idee dat voor een avondwandeling mensen daar wel op letten, maar verder?!

Op een moment dat ik 1 mens op bezoek had en we allemaal (mijn vriend waar ik mee samenwoon, ik en mijn visite persoon) naar het station moesten lopen, ja. Vind het persoonlijk heel vreemd dat je wel met 3 binnen mag zijn maar niet buiten.

Edit: ik snap het willen voorkomen van groepjes wel, dus hou me er verder ook aan, maar in de situatie zoals hierboven niet

9 likes

Tijdens de lunch lopen er toch mensen mee als ik ga halen.

2 likes

Mijn ouders waren op bezoek en ik vind het fijner om even met ze te gaan wandelen dan het hele bezoek in de woonkamer te zitten. Ik zet wel een raampje open maar onze woonkamer is echt klein. Ik vind die regel persoonlijk ook belachelijk en tegenstrijdig maar het is niet iets dat ik regelmatig doe.

3 likes

Stel, je mag nog maar één iemand of één huishouden zien per maand (bij je thuis uitnodigen of daar langskomen). Wie kies je (of voor de Belgen: Wie heb je gekozen)?

• Partner
  • Ouders
  • Broer/zus
  • Overige familie
  • Vrienden
  • Anders
  • Ik zou me niet aan deze maatregel houden

0 stemmers

Mijn vriend en ik hebben gemeenschappelijke vrienden, dus dan zijn het vrienden van ons samen. Als ik voor ouders zou kiezen zijn het of mijn ouders, of zijn ouders en dat zou ik dan oneerlijk vinden.

@Willem Huishoudelijke taken, zoals de was, stofzuigen etc. en toen we hier net woonden heb ik ook veel geschilderd. Mijn werk is wel significant rustiger door corona, dus ik moet mijn dagen wel een beetje met zulke dingen opvullen.

3 likes

Ik zou deze heel lastig vinden maar toch voor vriendin gekozen omdat zij in dezelfde stad woont en mijn ouders 85 kilometer verderop.

1 like