Stel je persoonlijke vraag #23

Typ 12345 als je verkering met mij wil

5 likes

Uhhh, geen commentaar :joy:

8 likes

Haha nee, wel met een vriendinnetje de geef ons nu een stoel en krijg een bank scam veel gedaan :sweat_smile:

2 likes

Hhahaha ik deed bij Habbo wel allemaal mensen hacken. Het was ook niet moeilijk, ik zocht gewoon naar van die sites die anderen hadden gemaakt met ā€˜plaats je inloggegevens voor gratis credits!’ waarbij de antwoorden openbaar waren. Die probeerde ik dan allemaal uit en dan had ik er best vaak eentje te pakken met meubels die ik aan mezelf gaf.

Ben wel geband uiteindelijk, toen heb ik een paar jaar later gemaild dat ik echt niet snapte waarom en toen is het ook weer opgeheven :thumbsup:

26 likes

Pindasaus

• Maak ik zelf
  • Koop ik in een pakje/zakje/potje
  • Eet ik nooit

0 stemmers

Voor degenen die zelf maken, wat doe je erin?

• Pindakaas zonder stukjes noot
  • Pindakaas met stukjes noot
  • Ketjap
  • Sambal
  • Rode peper
  • Knoflook
  • Ui
  • Honing
  • Ketchup
  • Suiker
  • Bouillonblokje
  • (Kokos)melk
  • Gember(poeder)
  • Een ander ingrediĆ«nt, namelijk…

0 stemmers

Hahah ik had op een gegeven moment ook vet veel meubels door dat scammen en hc zijn. Na een halfjaar kwam ik terug van vakantie en was alles ineens weg :cry:

Verdenk nog steeds die ā€˜vriendin’ met wie ik samen scamde. Zij had altijd van die shit op haar pc dat je iemands wachtwoord kon zien als ze inloggen op die pc. Maarja karma

6 likes

En nog paprikapoeder.

1 like

Eet je wel eens van die verspakketten van de supermarkt? Deze dingen?

• Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Waarom wel/niet?

• Is lekker makkelijk
  • Ik maak die gerechten zelf lekkerder
  • Ik vind het te duur
  • Ik vind die gerechten sowieso niet lekker
  • Ik vind het te moeilijk of teveel moeite
  • Bij mijn supermarkt verkopen ze die pakketten niet
  • Anders

0 stemmers

Welke vind (of lijkt je) het lekkerst?

• Italiaanse lasagne
  • Indiase curry madras
  • Mexicaanse burritos
  • Indonesische nasi goreng
  • Chinese tjap tjoy
  • Griekse moussaka
  • Marokkaanse couscous
  • Italiaanse risotto
  • Zuid-Afrikaanse bobotie
  • Thaise groene curry

0 stemmers

Hahaha ik gebruik ook maar 3 ingrediƫnten, heb gewoon wat recepten opgezocht en gekeken welke ingrediƫnten daarin voorkomen want ik wil de mijne lekkerder maken.

Ook nog korianderzaad, gula djawa, limoenblad en citroengras.

2 likes

Ja, dit. Puur om deze reden zou ik die regel wel ā€˜moeten’ overtreden.

1 like

Ik had op suiker gestemd, maar gebruik idd ook gula djawa.

1 like

Die verspakketten zijn gemaakt voor (ongeveer) 4 personen en ik wil niet 4 dagen hetzelfde eten.

3 likes

Ik wordt altijd chagrijnig van dat ik dan voor 5 euro zo’n pakket moet kopen, maar dat ik dan alsnog niks anders heb dan groente en nog rijst en vlees oid moet bijkopen echt bah, hele doel van dat pakket gaat verloren haha

5 likes

Habbo en Neopets waren echt mijn leven

12 likes

@Quinoa snap ik! Ik denk wel dat mijn vriend en ik grote eters zijn want ik kan echt zelden twee avonden van zo’n pakket eten haha. Soms vreten we zelfs alles op op ƩƩn avond.
@the.rebel.club zo kut is dat! Dan denk je ook ik doe even makkelijk zo’n pakket en moet je nog 8 ingrediĆ«nten er zelf bij gaan verzamelen. No thanks

1 like

Het geheime laboratorium was zo leuk, die momenten dat je echt een mooie transformatie kreeg :fire:

En ik had mijn allereerste nog, een Blumaroo. Luf it. Mja mijn accounts zijn om wat voor reden dan ook bevroren haha. Echt jarenlang gespeeld en actief op dat forum.

Edit: en ik had zoveel kleuren Ixi’s, ooooh the memories :broken_heart:

4 likes

Meeste van de dingen die ik aankruiste wel tijdens pauze. Maar even een belletje, internetbestelling, afwas of wasje doe ik gewoon onder werktijd.

1 like

Het verspakket moussaka van de jumbo was altijd heel lekker, maar bij mijn jumbo’s is hij eruit. Thanks voor deze poll, want ik zie nu dat de AH ook een moussaka pakket heeft. Die ga ik deze week nog kopen!

1 like

Neopets :pleading_face::pleading_face: zoo leuk, al die spelletjes. Steeds de pound refreshen om bijzondere pets te kunnen adopteren. Allemaal kwasten sparen. Draiks en krawks kopen. Eindelijk de miljoen neopoints aantikken!! Jaa dat was geweldig. En je had ook zo’n soort van online bordspel waarmee je allemaal prijzen kon winnen? Fairy key ofzo? Dat was ook echt de shit.

Als ik een spel van toen weer zo levend en leuk kon maken dan was het Neopets. (En daarna gosupermodel hahaha)

8 likes