Ook nog korianderzaad, gula djawa, limoenblad en citroengras.
Ja, dit. Puur om deze reden zou ik die regel wel ‘moeten’ overtreden.
Ik had op suiker gestemd, maar gebruik idd ook gula djawa.
Die verspakketten zijn gemaakt voor (ongeveer) 4 personen en ik wil niet 4 dagen hetzelfde eten.
Ik wordt altijd chagrijnig van dat ik dan voor 5 euro zo’n pakket moet kopen, maar dat ik dan alsnog niks anders heb dan groente en nog rijst en vlees oid moet bijkopen echt bah, hele doel van dat pakket gaat verloren haha
Habbo en Neopets waren echt mijn leven
@Quinoa snap ik! Ik denk wel dat mijn vriend en ik grote eters zijn want ik kan echt zelden twee avonden van zo’n pakket eten haha. Soms vreten we zelfs alles op op één avond.
@the.rebel.club zo kut is dat! Dan denk je ook ik doe even makkelijk zo’n pakket en moet je nog 8 ingrediënten er zelf bij gaan verzamelen. No thanks
Het geheime laboratorium was zo leuk, die momenten dat je echt een mooie transformatie kreeg
En ik had mijn allereerste nog, een Blumaroo. Luf it. Mja mijn accounts zijn om wat voor reden dan ook bevroren haha. Echt jarenlang gespeeld en actief op dat forum.
Edit: en ik had zoveel kleuren Ixi’s, ooooh the memories
Meeste van de dingen die ik aankruiste wel tijdens pauze. Maar even een belletje, internetbestelling, afwas of wasje doe ik gewoon onder werktijd.
Het verspakket moussaka van de jumbo was altijd heel lekker, maar bij mijn jumbo’s is hij eruit. Thanks voor deze poll, want ik zie nu dat de AH ook een moussaka pakket heeft. Die ga ik deze week nog kopen!
Neopets zoo leuk, al die spelletjes. Steeds de pound refreshen om bijzondere pets te kunnen adopteren. Allemaal kwasten sparen. Draiks en krawks kopen. Eindelijk de miljoen neopoints aantikken!! Jaa dat was geweldig. En je had ook zo’n soort van online bordspel waarmee je allemaal prijzen kon winnen? Fairy key ofzo? Dat was ook echt de shit.
Als ik een spel van toen weer zo levend en leuk kon maken dan was het Neopets. (En daarna gosupermodel hahaha)
Welke hebben jullie vroeger gespeeld? (of speel je nu nog steeds)
- Habbo hotel
- Neopets
- Gosupermodel
- Club Penguin
- Panfu
- Powerbabe
- Niks hiervan
0 stemmers
Ik was ook heel actief op stardoll, had er een heel leuk vriendengroepje.
Ik speelde gosupermodel samen met mijn moeder. Dan zaten we elke vrijdagavond met een fles breezer tussen ons in dat spel te doen, wat een tijden.
Hahaha ik ben een keer op de kinderboerderij achterna gezeten door een geit. We mochten altijd de geiten voeren en dan kregen we een emmer + een bekertje mee, maar die geiten sprongen allemaal natuurlijk meteen op je af als ze een bekertje zien. En één zo’n geit was echt irritant en duwde steeds dat bekertje uit mijn handen en toen dacht ik: ja doei. En toen wilde ik weglopen maar kwam die geit achter me aan rennen, dus ik begon ook te rennen maar macaron was 6 dus dat ging niet zo rap (lol nog steeds niet). Op een gegeven moment duwde hij me op de grond en pakte hij mij bekertje af en hij beet mijn jas stuk. Was toen echt bang voor die geit.
Ik had een baby shoyru
En een fairy Aisha
Vond ik zooooo cool
Zo weinig mensen hebben Powerbabe gespeeld joh? Was echt de shit, ging altijd afspreken met vriendinnen in 1 room en dan gingen we die ander eruit bashen
En mijnstal en het paardenspel
En horse-nation, die was vrij abrupt uit de lucht gehaald dacht ik. Was op vakantie nog naar een internetcafe gegaan omdat mijn paarden anders zouden sterven oid.