Jaaaaa, zowel de Nederlandse (toen het daar nog leefde) als de Engelse (neopets ruilen etc)
De hele dag door ook dm’s sturen naar mijn beste vriend op Neopets, heb daar echt jaren contact mee gehad maar dan ook echt alleen op Neopets zelf. Leuke tijden.
Haha ik was ook mega fanatiek powerbabe en probeerde altijd in de top van de week op 1 te komen enzo. Ik had ook allemaal powerbabe vriendinnetjes op msn waarmee ik mijn hele leven deelde en waarmee we altijd super erg de spelletjes domineerden. Wat een tijden joh.
Bij mij zie je het ook echt aan de onderkant, ik wil het niet meer zelf knippen maar ik heb sowieso 10 cm aan dode punten. Heb wel heel erg de neiging om er toch zelf de schaar erin te zetten. Het langste punt zit nu op mn onderrug en ik vind dat echt niet mooi staan bij mij. Of ik ga toch een fatsoenlijke kapperschaar aanschaffen en het gewoon doen.
Heb jij op dit moment?
- Mijn haar langer dan ik wil
- Mijn haar korter dan ik wil
- Precies de goede lengte
0 stemmers
Heeft je partner wel eens gezegd dat hij/zij niet wilde dat je het kort ging knippen?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Zowel mn huidige vriend als ex hebben wel eens gezegd , mag dat wel van mij? Als ik zei dat ik jet kort wilde knippen. Vreeeeselijk. Natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld maar toch. Flikker op.
Wel doder dan ik wil
Ik heb ook heel veel uren doorgebracht in de kindertent chatbox. Heb nog steeds sporadisch contact met iemand die ik via daar ken.
Het is nu zo lang dat het te zwaar is geworden en als een slappe bos zeewier op mijn hoofd ligt.
Ik begin spleetjes te krijgen en het begint wel erg sluik te vallen, wil er bijna zelf een schaar in zetten.
Ohja dat nieuwe paarden spel heb ik ook nog een tijdje gespeeld horse tycoon??
Koste soms zelfs mijn nachtrust, ging ik de hele nacht door paarden trainen
Niet echt dat hij het niet wilde, want het is mijn haar, maar wel dat hij langer haar mooier vindt.
Korter echt als in kortpittig kapsel, niet een bob.
Ja herkenbaar. Ik heb een keer een foto gemaakt dat het leek alsof ik een boblijn had laten knippen en dat gestuurd naar mn ex. En ik had het er ook heel realistisch laten uitzien. Hij vond het echt jammer haha. Ik heb het volgehouden totdat ik hem weer zag. Overigens wil ik nog steeds een boblijn maar dat gaat me sowieso vreselijk staan en heb ik het haar niet voor.
Jaaaaa! Hele avonden zat ik op het forum te kletsen. En ging ook eigen layouts maken.
DUUUUUUMP HIIIIM naja daarom is het mn ex. Om onze battle over het boblijn kapsel.
Ik heb het zelf geknipt, eerste lockdown in maart ook gedaan (want was toen net een hoognodige knipbeurt aan het uitstellen). En nu voor de tweede keer. Turtuliootje van Brad Mondo erbij en gaan met die schaar, werkt prima. Zit erover te denken komend weekend curtain bangs toe te voegen
Je komt nu met je oude accont alleen op runescape3 wat ik echt stom vind, je kan wel opnieuw met oldschool runescape beginnen maar dan heb je ook nog niks
Gebruik je daar een kappersschaar voor? Ik had er toen 1 van een vriend van mn vriend. Ik wil het niet met een huistuinkeukenschaar doen. En ik weetniet hoeveel ik eraan wil uitgeven.